Δευτέρα, 6 Μαΐου, 2024
20.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Τι θέλουν οι καταναλωτές από τα προϊόντα με αλεύρι – Τα συστατικά “μετράνε”

ΑρχικήΝέαΚαταναλωτήςΤι θέλουν οι καταναλωτές από τα προϊόντα με αλεύρι - Τα συστατικά "μετράνε"
spot_img

Μεγάλη έρευνα σε 10.000 καταναλωτές αποκαλύπτει τις βασικές τάσεις στην αγορά αρτοσκευασμάτων.

Η Ardent Mills, η κορυφαία εταιρεία αρτοσκευασμάτων και συστατικών, δημοσίευσε τα αποτελέσματα της μεγάλης έρευνας σε 10.000 καταναλωτές, Trend to Table™. Η έρευνα είχε στόχο να να κατανοήσει καλύτερα τι οδηγεί στη λήψη αποφάσεων από τους καταναλωτές σχετικά με τα τρόφιμα που αγοράζουν και τρώνε. Με βάση αυτά τα ευρήματα, η έκθεση σκιαγραφεί περαιτέρω ευκαιρίες για την πυροδότηση καινοτομίας στα τρόφιμα με βάση το αλεύρι και τα δημητριακά σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανικών τομέων.

Εκτός από την επισήμανση των προτιμήσεων των καταναλωτών, η έκθεση αποκαλύπτει επίσης χρήσιμες γνώσεις σχετικά με τις αντιλήψεις των καταναλωτών σχετικά με τη βιωσιμότητα, τη γνώση των συστατικών και τις εσωτερικές και εξωτερικές επιρροές στις διατροφικές συνήθειες.

Η έρευνα έδειξε πως:

  • Το 85% των καταναλωτών θεωρούν ότι τα συστατικά αποτελούν σημαντικό παράγοντα στις αποφάσεις αγοράς τροφίμων
  • Το 83% των καταναλωτών ελέγχουν σταθερά τις ετικέτες των τροφίμων              
  • 3 στους 4 εξετάζουν τόσο τους καταλόγους συστατικών όσο και τα διατροφικά προφίλ των τροφίμων.
  • Το 51% των καταναλωτών συμφωνεί ότι τα τρόφιμα είναι μέρος της ταυτότητάς τους
  • Το 57% των καταναλωτών δυσκολεύονται να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με την προμήθεια και την προέλευση των προϊόντων.
  • Το 60% των καταναλωτών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για τρόφιμα που χρησιμοποιούν ολόκληρα ή / και με λιγότερο επεξεργασμένα συστατικά.
  • Το 53% πιστεύει ότι οι επιλογές τροφίμων τους μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στον πλανήτη.

Ενώ το 80% των ερωτηθέντων δίνει έμφαση στην αναζήτηση πιο υγιεινών τροφών για την επίτευξη των διατροφικών τους στόχων, το 68% δίνει επίσης προτεραιότητα στις απολαυστικές λιχουδιές αναφέρει σε δελτίο τύπου η Ardent Mills. Αυτή η ένταση αντικατοπτρίζει τη σύνθετη αλληλεπίδραση μεταξύ επιλογών με συνείδηση ​​της υγείας και της επιθυμίας για απολαυστικές, απολαυστικές λιχουδιές, που παρουσιάζουν προκλήσεις και ευκαιρίες για τους κατασκευαστές τροφίμων.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Λευκό ψωμί: Ανθυγιεινό όσο το κάπνισμα!

Τα τεράστια επίπεδα υδατανθράκων του λευκού ψωμιού, διασπώνται τόσο γρήγορα στο σώμα που προκαλούν έντονες αυξήσεις σακχάρου και ''χτυπάνε κόκκινο'' τα κέντρα ευχαρίστησης του εγκεφάλου σαν να... παίρνουμε κοκαΐνη.

Ποιο γνωστό ελληνικό ελαιόλαδο περιέχει απαγορευμένο φυτοφάρμακο – Αποσύρθηκε από την αγορά της Δανίας (φωτο)

Οι αρχές της Δανίας ανακάλεσαν από την αγορά εξαιρετικά παρθένο ελληνικό ελαιόλαδο.

Βιταμίνη D: Ερευνητές ζητούν την ανάπτυξη εξατομικευμένων συστάσεων

Νεα ευρήματά πιστεύεται πως θα έχουν σημαντικές επιπτώσεις για την ανάπτυξη προσαρμοσμένων συστάσεων για τη χορήγηση της βιταμίνης D.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα