Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
16.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Το σχέδιο της Mondelez International για την Chipita

ΑρχικήΝέαΤο σχέδιο της Mondelez International για την Chipita
spot_img

cibum team

 Γιατί η Mondelez έδωσε 2 δισ δολ. για ελληνική εταιρεία. 

Ο διευθύνων σύμβουλος της αμερικανικής πολυεθνικής κ. Dirk Van de Put σε συνέντευξή του στο CNBC αποκάλυψε την μεγάλη εικόνα αλλά και τις αξίες που προσμένει απ’ αυτό το «χρυσό ντιλ» για ελληνική εταιρεία που έφθασε τα 2 δισ δολ. (1,63 δισ ευρώ).

Το προφανές είναι η επέκταση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της Mondelez International, η οποία πλέον μπαίνει δυναμικά και στο χώρο της αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής. Κάτι που εξυπηρετεί και τον κυρίαρχο στόχο που είναι η ενίσχυση της ηγετικής θέσης της πολυεθνικής στο χώρο των σνακ, που λόγω της πανδημίας έχουν λάβει σημαντική ώθηση. Στο πλαίσιο αυτό το ενδιαφέρον επικεντρώνεται και στους προϊοντικούς «πειραματισμούς» που θα ακολουθήσουν.

«Μπορούμε  να ‘χτίσουμε’ πάνω στη δραστηριότητα τη Chipita, ως μεγάλος παίκτης στα μπισκότα και τις σοκολάτες», έλεγε ο κ. Dirk Van de Put σε συνέντευξη του στο CNBC.  «Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τη δική τους διανομή και παρουσία για να χτίσουμε τη δική μας διανομή, αλλά επίσης μπορούμε να φέρουμε και τις δικές μας μάρκες στα προϊόντα της – φανταστείτε ένα κρουασάν με σοκολάτα Cadbury ή Milka», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Πέραν όμως των ίδιων των προϊόντων, αυτό που αποτελεί «κλειδί» στους μελλοντικούς σχεδιασμούς της Mondelez International είναι το σημαντικό δίκτυο που έχει καταφέρει να δημιουργήσει η Chipita. «Είναι μία εταιρεία πολύ δυνατή στην ανατολική και κεντρική Ευρώπη, με καλή ανάπτυξη».

Μάλιστα υπογράμμισε πως οι προοπτικές των προϊόντων της Chipita στον υπόλοιπο κόσμο, ιδιαίτερα στις αναδυόμενες αγορές, είναι μεγάλες. «Επομένως, δεν προσπαθούμε μόνο να χτίσουμε την παρουσία μας στη δική της παρουσία στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη, αλλά θα φέρουμε και τα προϊόντα της στον υπόλοιπο κόσμο. Άρα είναι πραγματικά μία κατάσταση win win, κατά τη γνώμη μου», είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Mondelez International.

Εξάλλου ο ίδιος εξέφρασε την άποψη ότι η τάση ανάπτυξης της παγκόσμιας αγοράς σνακ θα συνεχιστεί και μετά την πανδημία. «Τα σνακ πήγαιναν ήδη πολύ καλά και πριν την πανδημία με έναν ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 3%. Η πανδημία σαφώς επιτάχυνε την ανάπτυξη αλλά με τη λήξη της η αγορά δε νομίζω ότι θα επηρεαστεί αρνητικά», σημείωσε, εκφράζοντας την άποψη ότι οι τάσεις που διαμορφώθηκαν μέσα στην πανδημία θα διατηρηθούν. «Νομίζω ότι η τάση για περισσότερα μικρότερα γεύματα μέσα στην ημέρα έναντι λίγων και μεγάλων θα διατηρηθεί. Επομένως η επιστροφή των μετακινήσεων στην καθημερινότητα του κόσμου δε νομίζω ότι θα επηρεάσει», σημείωσε.

 

Η «ματιά» της Moody’s και της Jefferies

Πάντως θετικά αντιμετωπίζουν τη συμφωνία και οι αναλυτές. Σε έκθεση της η Moody’s σημείωνε πως η εξαγορά της Chipita επιτρέπει στη Mondelez να προσθέσει νέες κατηγορίες σνακ στο χαρτοφυλάκιό της, ενώ οι δυνατότητες διανομής της ελληνικής εταιρείας στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη επιτρέπουν στην αμερικανική πολυεθνική να βελτιώσει το δικό της δίκτυο διανομής στην περιοχή. Την ίδια στιγμή, η Mondelez μπορεί να κυκλοφορήσει τα προϊόντα της Chipita στις άλλες αγορές της σε όλο τον κόσμο, όπως επισημαίνεται.

Σύμφωνα με την έκθεση, η Mondelez περιμένει σημαντικές συνέργειες, οι οποίες θα βοηθήσουν στην επιτάχυνση των αποτελεσμάτων της και τη μείωση του δανεισμού της σε βάθος χρόνου.

Την ίδια ώρα σε σημείωμα της η εταιρεία διαχείρισης επενδύσεων Jefferies, που έχει σύσταση buy για τη μετοχή της Mondelez, σημειώνει πως πέραν των άλλων τα 13 εργοστάσια και η παρουσία σε 50 χώρες της Chipita αποτελούν μόχλευση για την  παραγωγική δυναμικότητα και τις δομές διακίνησης της ίδιας της Mondelez. Και μάλιστα «σε σημείο που οι ευρύτερες συνέργιες των δύο εταιρειών που συν τω χρόνω θα αναπτυχθούν στο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, θα φέρει σημαντικά οφέλη και γρήγορη βελτίωση της κερδοφορίας».

Πηγή: Newmoney

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

spot_img

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Πλαστικά καλαμάκια: Ποιος κοροϊδεύει ποιον; – Της Άννας Λεκατσά*

Επέμβαση διάσωσης του πλανήτη ξεκινώντας από τα πλαστικά καλάμια: "Η εγχείρηση πέτυχε αλλά ο ασθενής πέθανε..."

Ο κίνδυνος για την υγεία των καταναλωτών από απάτη τροφίμων – Περίπτωση χρήσης θειωδών στο κρέας

Διαχείριση κινδύνου παράνομης χρήσης θειωδών αλάτων σε παρασκευάσματα κρέατος.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα