Σάββατο, 5 Οκτωβρίου, 2024
27.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Βιομηχανία παγωτού: Η παγκόσμια νέα τάση

ΑρχικήΝέαΒιομηχανία παγωτού: Η παγκόσμια νέα τάση
spot_img

cibum team

Υπάρχει μια έντονη τάση της αγοράς προς τα πιο υγιεινά διατροφικά προϊόντα και το παγωτό δε θα μπορούσε να μείνει απέξω.

Μεταξύ 2015 και 2019, ο αριθμός των παγωτών χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη που κυκλοφόρησαν παγκοσμίως αυξήθηκε με ετήσιο ρυθμό 48%.

Το 2018, η παγκόσμια αγορά χειροποίητων παγωτών – χειροποίητα παγωτά φτιαγμένα αποκλειστικά από φυσικά συστατικά και χωρίς τεχνητά συντηρητικά – αποτιμήθηκε στα 6 δισεκατομμύρια δολάρια.

Αυτή η τελευταία τάση για την υγεία είναι αναμφίβολα μια απάντηση στη ζήτηση των καταναλωτών, με έναν τεράστιο αριθμό καταναλωτών να δεσμεύεται να ακολουθεί υγιέστερους και καθαρότερους τρόπους ζωής.

Είναι πλέον βέβαιο ότι υπάρχει μια σαφής αλλαγή στη βιομηχανία παγωτού. Πολλές κορυφαίες μάρκες  πειραματίζονται με νέες, πιο υγιεινές συνταγές, ενώ παράλληλα εργάζονται για να διατηρήσουν ανέπαφη την παραδοσιακή, γεμάτη γεύση. Αυτό οδήγησε στην εισαγωγή νέων, πιο υγιεινών παραλλαγών στην αγορά παγωτού, όπως επιλογές χαμηλών θερμίδων, χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη, φυτικής προέλευσης και υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες. Αυτό προσφέρει στους καταναλωτές το καλύτερο και από τις δύο πλευρές: υγιεινά παγωτά που έχουν ακόμα νόστιμη γεύση.

Αυτή η τάση ενθαρρύνεται περαιτέρω από τα σχέδια πολλών κυβερνήσεων στην Ευρώπη, για πολλαπλούς  περιορισμούς στα ανθυγιεινά προϊόντα, δηλαδή όσα είναι υψηλά σε λιπαρά, ζάχαρη και/ή αλάτι.

Την ίδια ώρα, μελέτες δείχνουν ότι οι καταναλωτές συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο τους κινδύνους για την υγεία και αλλάζουν ανάλογα τη διατροφή τους. Πολλοί επιλέγουν νέα προϊόντα χαμηλότερων θερμίδων έναντι των παραδοσιακών.

Εκτός από την αφαίρεση θερμίδων, πολλές μάρκες παγωτού ανταποκρίνονται στις διατροφικές ανησυχίες του κοινού προσθέτοντας συστατικά ωφέλιμα για την υγεία, όπως πρωτεΐνες στις συνταγές τους, μεταφέροντας το παγωτό σε μια πιο λειτουργική κατηγορία. Πρόκειται για μια τάση που αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά το επόμενο έτος.

Με πληροφορίες από newfoodmagazine.com

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Α. Ζαμπέλας (ΕΦΕΤ) για τις ετικέτες τροφίμων: “Η γνώση είναι δύναμη”

Αποκλειστική συνέντευξη του προέδρου του ΕΦΕΤ, Αντώνη Ζαμπέλα για την εκστρατεία «Safe2Eat» που στόχο έχει την προστασία των καταναλωτών από λάθος επιλογές.

Ευρωπαϊκό Δικαστήριο: «Ναι» στη χρήση των όρων μπιφτέκι και μπριζόλα στα προϊόντα φυτικής προέλευσης

Οι όροι που παραδοσιακά συνδέονται με το κρέας δεν μπορούν να αποκλειστούν από την περιγραφή των vegan προϊόντων, έκρινε το δικαστήριο

Νοθευμένο το 80% του μελιού – Μελισσοκομικά site διαφημίζουν φρουκτόζη που δεν ανιχνεύεται στους ελέγχους!

Η νοθεία μελιού έχει γίνει επιστήμη! Κώδωνας κινδύνου από τους Ευρωπαίους μελισσοκόμους.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο