Το νέο chatbot της αλυσίδας Wendy’s αναμένεται να αυξήσει τις πωλήσεις της, ενώ ταυτόχρονα θα εξυπηρετεί ταχύτερα τους πελάτες της στα drive thru.
Στο επόμενο βήμα πηγαίνει η αλυσίδα φαγητού Wendy’s την παραγγελία φαγητού, αφού συνεργάστηκε με την Google για ένα chatbot τεχνητής νοημοσύνης που υποστηρίζεται από λογισμικό φυσικής γλώσσας και αναπτύχθηκε από την Google.
Αλλά σε αντίθεση με τα συνηθισμένα chatbot που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε και χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα, το chatbot της Wendy’s έχει εκπαιδευτεί να κατανοεί τους ποικίλους τρόπους με τους οποίους οι πελάτες παραγγέλνουν από το μενού.
Το chatbot της Wendy’s, με έδρα το Οχάιο, σύμφωνα με τη Wall Street Journal θα κυκλοφορήσει επίσημα τον Ιούνιο σε εστιατόριο της εταιρείας στην ίδια πολιτεία.
Για την ανάπτυξη του chatbot, η Wendy’s συνεργάζεται με την Google σε τομείς όπως η ανάλυση δεδομένων, η μηχανική μάθηση και τα εργαλεία cloud εδώ και περίπου 2 έτη (από το 2021).
Ο στόχος είναι να εξορθολογιστεί η διαδικασία παραγγελιών και να αποτραπεί η απομάκρυνση των πελατών από τις μεγάλες ουρές στις λωρίδες οδήγησης, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Wendy’s Todd Penegor .
Η εταιρεία ισχυρίζεται πως το μοντέλο της μιμείται σχεδόν επακριβώς τη φυσική ανθρώπινη γλώσσα, ενσωματώνοντας στοιχεία ακόμα και από τοπικές διαλέκτους. Περιλαμβάνει μοναδικούς όρους, φράσεις και ακρωνύμια που χρησιμοποιούν οι πελάτες όταν παραγγέλνουν είδη fast food, όπως είναι χαρακτηριστικά το ακρώνυμο “JBC” για το junior cheeseburger με μπέικον.
Μπορεί επίσης να ανταποκριθεί και σε αιτήματα για milkshakes της Wendy’s, τα οποία ονομάζονται Frosties.
O στόχος της εταιρείας με αυτό είναι να δημιουργήσει αποσυμφόρηση από τα drive- thru και τις ουρές στα καταστήματα, κάνοντας την παραγγελία πιο εύκολη για τον πελάτη.
Μεταξύ άλλων προκλήσεων για τις παραγγελίες μέσω drive-thru -στα οποία γίνεται το 80% των παραγγελιών της- είπε ο διευθύνων σύμβουλος της Wendy’s δήλωσε στην Journal ότι μπορεί να υπάρχει πολύς εξωτερικός θόρυβος σε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, όπως μουσική ή παιδιά στο πίσω κάθισμα, τα οποία δυσχεραίνουν την ικανότητα των υπαλλήλων να ακούσουν τα αιτήματα των πελατών, κάτι που δεν θα γίνεται μέσω του chat.
Επιπλέον, οι άνθρωποι μερικές φορές αλλάζουν γνώμη στη μέση μιας παραγγελίας και η εφαρμογή πρέπει να μπορεί να το αποτυπώσει, το οποίο είναι επίσης μια πρόκληση που πρέπει να επιλύσει η τεχνολογία chatbot.
Η εφαρμογή θα αυξάνει, επίσης, τις πωλήσεις στους πελάτες, προσφέροντας μεγαλύτερα μεγέθη, παγωτά ή προσφορές.
Τον Μάρτιο, η Wendy’s το στόχο της να αυξήσει τις πωλήσεις της σε μεσαία μονοψήφια επίπεδα έως το 2025, ενώ παράλληλα οι παγκόσμιες πωλήσεις φέτος αναμένεται να αυξηθούν κατά 6% έως 8%, ανέφερε η εταιρεία.