ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΗ διαλλειματική νηστεία μπορεί να αποτρέψει τον διαβήτη τύπου 2

Η διαλλειματική νηστεία μπορεί να αποτρέψει τον διαβήτη τύπου 2

2 λεπτά ανάγνωσης

Τα γεύματα σε περιορισμένο χρόνο, μπορούν να βελτιώσουν και την υγεία του εντέρου, προτείνει νέα έρευνα.

   Η διαλειμματική νηστεία (Intermittent fasting) μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 και να βελτιώσει τη συνολική υγεία, προτείνει νέα έρευνα του πανεπιστημίου της Τζόρτζια που δημοσιεύτηκε στο Nutrients. Πρόκειται για μια δίαιτα που προβλέπει κατανάλωση φαγητού σε ένα περιορισμένο χρόνο μέσα στη μέρα που συχνά περιορίζεται σε ένα 8ωρο μικρών και αρκετών γευμάτων. Δγλαδή τακτικά αλλά μικρά γεύματα, διακοπή των σνακ αργά το βράδυ και μη κατανάλωση φαγητού για 12 έως 14 ώρες (συχνά όλη τη νύχτα).

- Advertisement -

  “Αυτό που μας διδάσκουν εδώ και πολλές δεκαετίες είναι ότι πρέπει να τρώμε τρία γεύματα την ημέρα και ενδιάμεσα σνακ”, είπε ο Krzysztof Czaja, αναπληρωτής καθηγητής βιοϊατρικών επιστημών στο Κολέγιο Κτηνιατρικής της UGA. “Δυστυχώς, αυτό φαίνεται να είναι μία από τις αιτίες της παχυσαρκίας”. Με τρία γεύματα μέσα στη μέρα εμποδίζεται η μείωση των επιπέδων ινσουλίνης με αποτέλεσμα να υπερφορτώνεται ο οργανισμός με αυτή. Συνεπώς δυσχεραίνεται η απώλεια βάρους. “Γι’ αυτό είναι τόσο δύσκολο να χάσει κάποιος σωματικό λίπος”, είπε ο Czaja. “Δεν δίνουμε στο σώμα μας την ευκαιρία να τη χρησιμοποιήσει. Η λήψη λιγότερων γευμάτων την ημέρα θα επιτρέψει σε αυτές τις εναποθέσεις λίπους να χρησιμοποιηθούν ως πηγή ενέργειας και όχι ως ζάχαρη που συνεχίζουμε να καταναλώνουμε”.

    Αντιθέτως με τα πολλά μικρά γεύματα που θα περιορίζεται σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα μέσα στη μέρα, επιτρέπει στο σώμα να χαλαρώσει και να μειώσει τα επίπεδα ινσουλίνης και γλυκόζης, τα οποία με τη σειρά τους μπορούν να βελτιώσουν την αντίσταση στην ινσουλίνη, την υγεία του εγκεφάλου, του εντέρου και του γλυκαιμικού έλεγχο.

- Advertisement -

Μπορούν επίσης να μειωθούν οι προσλαμβάνουσες θερμίδες κατα 550 ημερισίως. Επιπλέον, η ανασκόπηση προτείνει ότι η χρονικά διαλλειματική νηστεία  μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση των ορμονών που είναι υπεύθυνες για τη ρύθμιση της όρεξης και τα επίπεδα ενέργειας. Ωστόσο οι ερευνητές τονίζουν πως δεν υπάρχει κάποιος κανόνας που να ταιριάζει σε όλους καθώς κάθε άνθρωπος έχει διαφορετικές ανάγκες έτσι διερευνάστε τι δικές σας ανάγκες ή απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό. 

Για να διαβάσετε ολόκληρη την επιστημονική μελέτη πατήστε ΕΔΩ.

- Advertisement -

Πηγή: Science Daily

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

ΚΥΑ Ανθυγιεινού Επιδόματος στο ΥΠΑΑΤ: Το μνημείο ανισότητας που δημιουργεί υπαλλήλους δύο ταχυτήτων

Η νέα απόφαση διαχωρίζει την «ευπαθή ομάδα» των Κτηνιάτρων από τους «απρόσβλητους Χημικούς, Γεωπόνους και Βιολόγους στα εργαστήρια και τα κλιμάκια ελέγχων του ΕΦΕΤ, υπονομεύοντας τη συλλογική προσπάθεια και την κοινή λογική

Λούπινο σε αλεύρι, ψωμί και καφέ: Η ΕΕ ζητά εντατική παρακολούθηση αλκαλοειδών που συνδέονται με δηλητηριάσεις

Νέα ευρωπαϊκή σύσταση για το λούπινο μετά τις ανησυχίες για τοξικά αλκαλοειδή και περιστατικά δηλητηρίασης

Μακαρόνια με κιμά από… σκουλήκια: Έξαλλος το Τάσος στο νέο επεισόδιο της επιστημονικής κομεντί «Τάσος και Μαίρη»

Οι ευρωπαϊκές μελέτες για τρόφιμα με έντομα φέρνουν ένταση στο σπίτι του Τάσου και της Μαίρης, όταν η συζήτηση φτάνει στα μακαρόνια με αλεσμένα σκουλήκια και στο αλεύρι από γρύλους