ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΜελέτη: Τρόφιμα πλούσια σε σελήνιο μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά του Αλτσχάιμερ

Μελέτη: Τρόφιμα πλούσια σε σελήνιο μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά του Αλτσχάιμερ

2 λεπτά ανάγνωσης

Από την μία προκαλεί τριχόπτωση από την άλλη όμως βελτιώνει τα συμπτώματα του Αλτσχάιμερ.

Αν και πρόσφατα η EFSA μείωσε αισθητά την ανώτερη ημερήσια πρόσληψη σεληνίου επειδή οι υπερβολική ποσότητα προκαλεί τριχόπτωση, Κινέζοι ερευνητές παρουσίασαν στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία τροφές πλούσιες σε σελήνιο βελτιώνουν την κατάσταση ασθενών με Αλτσχάιμερ, ανακοίνωσε το Ινστιτούτο Μικροβιολογίας της Ακαδημίας Επιστημών της Γκουανγκντόνγκ.

- Advertisement -

Η νέα μελέτη δείχνει ότι πλούσια σε σελήνιο συστατικά μπορούν να εμποδίσουν φλεγμονές και το οξειδωτικό στρες και προτείνει τη δυνατότητα μιας νέας διαιτητικής στρατηγικής για ασθενείς με Αλτσχάιμερ.

Το Αλτσάιμερ είναι μια νευρολογική νόσος που χαρακτηρίζεται από απώλεια μνήμης και μείωση της μαθησιακής ικανότητας και μπορεί να εμποδίσει την ικανότητα ενός προσώπου να εκτελεί καθημερινές δραστηριότητες και να επιδεινώσει την ποιότητα ζωής του. Στη μελέτη του Αλτσχάιμερ υπάρχει αυξανόμενο ενδιαφέρον για συστατικά πλούσια σε σελήνιο.

- Advertisement -

Μια κοινή ομάδα έρευνας με ερευνητές από το Ινστιτούτο Μικροβιολογίας της Ακαδημίας Επιστημών της Γκουανγκντόνγκ και άλλους θεσμούς προτείνει τον εν δυνάμει παρεμβατικό μηχανισμό συστατικών πλούσιων σε σελήνιο για τη βελτίωση των ασθενών με Αλτσχάιμερ.

Συστατικά πλούσια σε σελήνιο υπάρχουν σε πολλά φυτά και μικροοργανισμούς, όπως τα σταυρανθή λαχανικά, η μαγιά και τα μανιτάρια.

- Advertisement -

Η μελέτη έδειξε επίσης πως η ενζυμική υδρόλυση και η φυσική επεξεργασία, όπως η επεξεργασία με θερμότητα, υψηλή πίεση και μικροκύματα, είναι οι κύριες τεχνικές για την τροποποίηση των ιδιοτήτων του διαιτητικού σελήνιου.

Τα αποτελέσματα της μελέτης δημοσιεύθηκαν στην επιθεώρηση Critical Reviews in Food Science and Nutrition.

- Advertisement -

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Οι επιστήμονες αποφάσισαν: Αυτό είναι το πιο θρεπτικό λαχανικό στον κόσμο

Επιστήμονες του CDC κατέταξαν 41 φρούτα και λαχανικά με βάση την πυκνότητα θρεπτικών συστατικών. Μόνο ένα πήρε βαθμολογία 100

Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας Τροφίμων: Οι “30 Εντολές” που μπορούν να αποτρέψουν μια τροφική δηλητηρίαση

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας Τροφίμων, το cibum συγκεντρώνει 30 πρακτικές οδηγίες που μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στη μείωση των τροφιμογενών περιστατικών και στην προστασία της δημόσιας υγείας