Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024
20.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

«Know When to Stop»: Η εκστρατεία της Diageo για υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ

ΑρχικήΝέαΔιεθνή«Know When to Stop»: Η εκστρατεία της Diageo για υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ
spot_img

Η Diageo, κατασκευαστής των Guinness, Johnnie Walker και Baileys, ξεκίνησε εκστρατεία υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ – Know When to Stop – με στόχο τον προβληματισμό των καταναλωτών και την επίγνωση της υπερβολικής απόλαυσης κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

Μέσω μιας σειράς ψηφιακών κινούμενων εικόνων, η καμπάνια δείχνει τι συμβαίνει όταν οι κοινές απολαύσεις των Χριστουγέννων, όπως η κατανάλωση γλυκών, η συνεχής παρακολούθηση τηλεόρασης και ταινιών και η έντονη διακόσμηση του σπιτιού σας μπορεί φτάνουν την υπερβολή.

Εκστρατεία «Μάθετε πότε να σταματήσετε».

Το «Know When to Stop», το οποίο κυκλοφόρησε στα κοινωνικά κανάλια της Diageo , αποτελεί μέρος της δέσμευσης της εταιρείας να προσεγγίσει ένα δισεκατομμύριο ανθρώπους με αποκλειστική αποστολή μηνυμάτων για την κατανάλωση αλκοόλ έως το 2030 και να εκπαιδεύσει τους ανθρώπους σχετικά με τους κινδύνους από την επιβλαβή χρήση αλκοόλ ως μέρος τους 10ετούς σχεδίου της εταιρείας.

Η Kate Gibson, παγκόσμια διευθύντρια της Diageo, δήλωσε: “Γνωρίζουμε ότι οι διακοπές των Χριστουγέννων είναι μια σημαντική εποχή του χρόνου, που οι άνθρωποι συγκεντρώνονται και γιορτάζουν. Αυτή η καμπάνια είναι μια διασκεδαστική, εορταστική υπενθύμιση ότι υπάρχει ένα χαρούμενο όριο για τα πάντα και τα Χριστούγεννα απολαμβάνονται καλύτερα με μέτρο, είτε πίνοντας, είτε τρώγοντας».

Ως μέρος της εκστρατείας, η Diageo ανέθεσε μια έρευνα σε ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο για να μετρήσει τα συναισθήματα και τη στάση των ανθρώπων απέναντι στις απολαύσεις και τις εμπειρίες των διακοπών.

Σχεδόν το ένα πέμπτο (17%) είπε ότι δεν κατάφεραν να γιορτάσουν τις χειμερινές διακοπές όπως ήθελαν το 2020 και σχεδιάζουν να το αναπληρώσουν φέτος.

Μεταξύ εκείνων που σχεδιάζουν να κάνουν τουλάχιστον ένα πράγμα υπερβολικά, σχεδόν οι μισοί (48%) παραδέχονται ότι θα φάνε περισσότερα γλυκά και αρτοσκευάσματα φέτος από ό,τι στο παρελθόν, ενώ πάνω από το ένα τρίτο δήλωσαν ότι θα παρακολουθήσουν υπερβολικά τηλεόραση και ταινίες (38 %) και θα κάνουν πολλές αγορές (33%).

Πάνω από το ένα τρίτο (35%) των ανθρώπων ομολόγησαν εύκολα ότι γενικά έτρωγαν και έπιναν περισσότερο κατά τη διάρκεια των διακοπών από οποιαδήποτε άλλη εποχή του χρόνου, σύμφωνα με τη μελέτη.

Διαδικτυακή καμπάνια

Τα ψηφιακά κινούμενα σχέδια δημιουργήθηκαν από μια βραβευμένη εικονογράφο, την Cari Vander Yacht, η οποία είπε: «Ήθελα να αποτυπώσω οπτικά τη μανιακή φύση του «πολύ καλό πράγμα», που ήταν η κεντρικη ιδέα για την μετριοπάθεια. Μου αρέσουν οι ιστορίες ανθρώπινης “ανοησίας”, γι’ αυτό προσπάθησα να το αποτυπώσω με έναν εορταστικό τρόπο».

Η παγκόσμια καμπάνια από την Diageo έχει σχεδιαστεί για να καθοδηγεί τους ενήλικες στο DRINKiQ – έναν παγκόσμιο πόρο που βοηθά τους ανθρώπους να κάνουν υπεύθυνες επιλογές σχετικά με το να πίνουν ή να μην πίνουν.

Το DRINKiQ είναι διαθέσιμο σε 16 γλώσσες και ιστοσελίδες 35 χωρών και είναι ένας αποκλειστικός ιστότοπος για υπεύθυνο ποτό που παρέχει εκπαίδευση, πληροφορίες και πρακτικές συμβουλές για το αλκοόλ και τις επιπτώσεις του στον οργανισμό, μαζί με μια σειρά πόρων για την ενθάρρυνση της μέτριας κατανάλωσης.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Η χορτοφαγική διατροφή μπορεί να σταματήσει την επιδείνωση του καρκίνου του προστάτη

Σύμφωνα με μελέτη, οι άνδρες που καταναλώνουν μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, έχουν βραδύτερη εξέλιξη του καρκίνου του προστάτη σε σχέση με όσους τρώνε περισσότερο κρέας.

Η Οδύσσεια μίας μικρής ελληνικής επιχείρησης από την αγκύλωση των Εθνικών αρχών – Του Δημήτρη Γεωργαντέλη

Το ''παιχνίδι'' με την τεράστια διαφορά στο ανώτατο επιτρεπτό όριο της κουμαρίνης σε παραδοσιακά και μη κουλουράκια κανέλας!

Ηλεκτρονικό τσιγάρο: Κίνδυνος έκθεσης των εφήβων σε τοξικό μόλυβδο και ουράνιο σύμφωνα με μελέτη

Τα ευρήματα υπογραμμίζουν την ανάγκη εφαρμογής κανονισμών και προσπαθειών πρόληψης με πρωταρχικό στόχο τους εφήβους.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα