Η παγκόσμια ζήτηση των καταναλωτών για προϊόντα φυτικής προέλευσης έχει αυξηθεί από την εμφάνιση του COVID-19, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας γαλακτωματοποιητών Palsgaard.
Η έρευνα των καταναλωτών (1.307 καταναλωτές από Μεξικό, Γαλλία, Ρωσία, ΗΠΑ και Βιετνάμ, μεταξύ 7 και 14 Σεπτεμβρίου 2021) στην αγορά των φυτών, εστίασε συγκεκριμένα σε τρεις κατηγορίες: εναλλακτικά γάλακτος, γιαούρτια χωρίς γαλακτοκομικά και κατεψυγμένα επιδόρπια.
Η έρευνα έδειξε ότι οι καταναλωτές είναι γενικά ευχαριστημένοι με τα υπάρχοντα φυτικά προϊόντα, αλλά υπάρχουν τομείς όπου θα ήθελαν να δουν βελτιώσεις, όπως λιγότερη καθίζηση στα φυτικά «γάλατα», προϊόντα με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, και ενισχυμένη υφή και κρεμώδη υφή.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (44%) είχαν αγοράσει περισσότερα από αυτά τα προϊόντα από την έναρξη της πανδημίας COVID-19. Το 12%, είπε ότι οι αγορές φυτικών προϊόντων είχαν μειωθεί και το 44% είπε ότι παρέμεινε το ίδιο.
Ο νούμερο ένα λόγος που οι ερωτηθέντες επέλεξαν προϊόντα φυτικής προέλευσης ήταν ότι τα θεωρούσαν καλύτερα για την υγεία, μια άποψη που υποστηρίζει το 75,4%. Ο δεύτερος μεγαλύτερος οδηγός, που επιλέχθηκε από το 51,3%, ήταν «Μου αρέσει η γεύση», ενώ το 45,8% είπε ότι αγόρασε στην κατηγορία των φυτικών προϊόντων επειδή ανησυχεί για το περιβάλλον και τη βιωσιμότητα.
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι είναι κυρίως οι νεότεροι καταναλωτές που έχουν αλλάξει την αγοραστική τους συμπεριφορά. Από την έναρξη της πανδημίας σχεδόν οι μισοί (47,4%) από αυτούς ηλικίας 18-24 ετών (και το 48,4% των ατόμων ηλικίας 25-34 ετών) είχαν αυξήσει τον αριθμό των φυτικών προϊόντων που αγόραζαν, σε σύγκριση με μόλις 34,8% των ατόμων ηλικίας 55-64.
Ο Haydee Carlos, Διευθυντής Εφαρμογών της Palsgaard, δήλωσε: «Η εμφάνιση του COVID-19 φαίνεται να έχει προκαλέσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην αγορά τροφίμων και ποτών φυτικής προέλευσης. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι η πανδημία οδήγησε σε μεγαλύτερη εστίαση στην υγεία γενικά και στο περιβάλλον. Ταυτόχρονα, ο κλάδος των φυτών εξελίσσεται ταχέως, επομένως υπάρχουν ολοένα και περισσότερα νέα προϊόντα εκεί έξω για να εξερευνήσουν οι καταναλωτές».
Η Λευκή Βίβλος της εταιρείας « Δυνατότητα με βάση το φυτό » καλύπτει την έρευνα με περισσότερες λεπτομέρειες και προσδιορίζει αρκετούς τομείς στους οποίους οι καταναλωτές θα ήθελαν να δουν βελτιώσεις, όπως:
- Μείωση της καθίζησης στα φυτικά «γάλατα»
- Ενίσχυση της αίσθησης στο στόμα, και ιδιαίτερα την κρεμώδη υφή αυτών των προϊόντων
- Διάρκεια ζωής και διασφάλιση ότι τα προϊόντα διαρκούν αρκετά μετά το άνοιγμα
- Ελαχιστοποίηση του διαχωρισμού του νερού σε γιαούρτια χωρίς γαλακτοκομικά
Ο Carlos είπε: «Τα καλά νέα είναι ότι η έρευνά μας μας έδειξε ότι συνολικά, οι καταναλωτές είναι πραγματικά ευχαριστημένοι με τα φυτικά προϊόντα που κυκλοφορούν ήδη. Ωστόσο, μπορέσαμε να προσδιορίσουμε ορισμένους βασικούς τομείς στους οποίους οι καταναλωτές θα ήθελαν να δουν βελτιώσεις και η Λευκή μας Βίβλος το διερευνά αυτό με περισσότερες λεπτομέρειες».
Η Palsgaard θα μοιραστεί τις νέες καταναλωτικές γνώσεις και στάσεις της για τη διατροφή με βάση τα φυτά στη διαδικτυακή εκδήλωση του Fi Europe (22 Νοεμβρίου – 2 Δεκεμβρίου 2021). Στις 22 Νοεμβρίου στις 10.30 π.μ. (CET), η ανώτερη ειδικός μάρκετινγκ της Palsgaard, Mette Dal Steffensen, θα παρουσιάσει τα ευρήματα από την έρευνα, τονίζοντας τέσσερις βασικούς τομείς στους οποίους οι καταναλωτές θα ήθελαν να δουν βελτιώσεις. Αυτό θα περιλαμβάνει μια ζωντανή συνεδρία Q&A, μετά την οποία η Λευκή Βίβλος και η παρουσίαση θα είναι διαθέσιμα κατόπιν αιτήματος.
Ο Steffensen είπε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να επιστρέψουμε στη Fi Europe για να μιλήσουμε στους πελάτες σχετικά με τα βασικά ευρήματα από την έρευνά μας και πώς οι γαλακτωματοποιητές και οι σταθεροποιητές της Palsgaard μπορούν να βοηθήσουν τους κατασκευαστές στην ανάπτυξη προϊόντων φυτικής προέλευσης.
«Η αγορά των φυτών είναι ακόμα σχετικά νέα και γνωρίζουμε ότι οι κατασκευαστές εξακολουθούν να μαθαίνουν για τις προκλήσεις στη δημιουργία εναλλακτικών λύσεων για τα γαλακτοκομικά. Η Palsgaard μπορεί να βοηθήσει σε αυτές τις προκλήσεις και η συνεργασία μαζί μας μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μείωση του χρόνου ανάπτυξης του προϊόντος».
Πηγή: palsgaard.prezly.com