Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
14.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος ανάμεσα στους νικητές των Ευρωπαϊκών Βραβείων Ιδιωτικής Ετικέτας 2022

ΑρχικήΝέαΗ ΑΒ Βασιλόπουλος ανάμεσα στους νικητές των Ευρωπαϊκών Βραβείων Ιδιωτικής Ετικέτας 2022
spot_img

Συνολικά 12 Ευρωπαίοι λιανοπωλητές αναδείχθηκαν νικητές στα φετινά Ευρωπαϊκά Βραβεία Ιδιωτικής Ετικέτας, τα οποία φιλοξενούνται από τον European Supermarket Magazine.

Η Aldi Nord (Γερμανία και Πορτογαλία), ο Όμιλος REWE (Γερμανία), η Conad (Ιταλία), η Pingo Doce (Πορτογαλία), η Rimi Baltic (κράτη της Βαλτικής), η REMA 1000 (Δανία), η Dunnes Stores (Ιρλανδία), η Superunie (Ολλανδία), η δική μας ΑΒ Βασιλόπουλος (Ελλάδα),  Müller (Γερμανία) και η Intermarché (Πορτογαλία) κατέκτησαν τις κορυφαίες διακρίσεις σε 14 κατηγορίες, με τους Conad και Pingo Doce να παίρνουν επίσης τις κορυφαίες διακρίσεις σε τρεις κατηγορίες «Best of the Best».

Η ΑΒ Βασιλόπουλος κατέκτησε το βραβείο της κατηγορίας Non food (household) με το OceaniQ – Σειρά Οικιακών Προϊόντων, που παρασκευάζεται από την Δ. Παπαμιχαήλ & ΣΙΑ.

Η OceaniQ είναι η αποκλειστική μάρκα οικιακών της ΑΒ Βασιλόπουλος. Η συσκευασία είναι ανακυκλώσιμη και τα μπουκάλια είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα εγκαταλελειμμένα δίχτυα αλιείας που συλλέγονται από ωκεανούς σε όλο τον κόσμο. Η σειρά στοχεύει στην προστασία της ζωής των ωκεάνιων πλασμάτων, τα οποία εμφανίζονται στις απεικονίσεις σε όλες τις συσκευασίες των προϊόντων. Οι κριτές σημείωσαν ότι ενώ φέτος υπήρχαν αρκετές συμμετοχές που περιείχαν επαναχρησιμοποίησιμο πλαστικό από δίχτυα αλιείας, αυτό το προϊόν «φέρνει πραγματικά το μήνυμα στο σπίτι» στον καταναλωτή, με ελκυστικές συσκευασίες που στηρίζουν το μήνυμα «προστατεύστε τους ωκεανούς».

Συνολικά, περίπου 56 προϊόντα αναδείχθηκαν μεταξύ των νικητών και φιναλίστ στο φετινό διαγωνισμό, με τη συμμετοχή λιανοπωλητών και προμηθευτών από περισσότερες από 20 χώρες.

“Οι νικητές στα φετινά Ευρωπαϊκά Βραβεία Ιδιωτικής Ετικέτας καταδεικνύουν γιατί οι μάρκες καταστημάτων εξακολουθούν να αποτελούν υπολογίσιμη δύναμη στα ευρωπαϊκά παντοπωλεία”, δήλωσε ο Stephen Wynne-Jones, συντάκτης του ESM: European Supermarket Magazine.

“Με τη διείσδυση της ιδιωτικής ετικέτας σε υψηλό επίπεδο όλων των εποχών και τους αγοραστές να αναζητούν ένα καλό value στη σωστή τιμή, υπάρχει κάθε λόγος να υποπτευθούν ότι αυτό το τμήμα θα συνεχίσει να αυξάνεται εκθετικά τα επόμενα χρόνια”.

Η διαδικασία εγγραφής για την έκδοση του επόμενου έτους των Ευρωπαϊκών Βραβείων Ιδιωτικής Ετικέτας έχει ήδη ανοίξει: συνδεθείτε στο privatelabelawards.com.

Σχετικά με τα βραβεία

Τα Ευρωπαϊκά Βραβεία Ιδιωτικής Ετικέτας ξεκίνησαν από το ESM το 2017, για να καθορίσουν τις πιο επιδραστικές και καινοτόμες μάρκες ιδιωτικής ετικέτας που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ της Ευρώπης. Ανοιχτά τόσο σε λιανοπωλητές όσο και σε προμηθευτές, τα βραβεία γιορτάζουν την καλύτερη καινοτομία της μάρκας καταστημάτων σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Στο πλαίσιο της διαδικασίας, οι κριτές καλούνται να αξιολογήσουν κάθε προϊόν με όρους τριών σημαντικών μετρήσεων: καινοτομία, παρουσίαση και γεύση.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

7 νεκροί από την μαγιά στο ψωμί – Συνεχιζόμενη μόλυνση της γραμμής παραγωγής

Έκρηξη λιστερίωσης που σχετίζεται με προϊόντα μαγιάς Baker's, στην Ελβετία.

Ενθουσιασμός και χαρά στην τελετή απονομής των βραβείων FEA 2024

Με μεγάλη επιτυχία και πλήθους κόσμου, ολοκληρώθηκε η τελετή βράβευσης των βραβείων Food Experts’ Awards 2024 στο πλαίσιο της έκθεσης τροφίμων Food&Drink της ΔΕΘ HELEXPO.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο