Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
15.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Με Gold και Bronze βραβεία διακρίθηκαν οι νέες συσκευασίες οσπρίων της 3αλφα στα Packaging Awards 2022

ΑρχικήΝέαΜε Gold και Bronze βραβεία διακρίθηκαν οι νέες συσκευασίες οσπρίων της 3αλφα στα Packaging Awards 2022
spot_img

Η 3αλφα – ΑΦΟΙ Κ. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Α.Ε.Β.Ε. διακρίθηκε στα φετινά Packaging Awards για τις νέες συσκευασίες οσπρίων τηςοι οποίες με τον εξαιρετικό σχεδιασμό και τη λειτουργικότητά τους αναδεικνύουν την άριστη ποιότητα των προϊόντων της προσδίδοντας προστιθέμενη αξία σε όλη την κατηγορία.

Το επαναλανσάρισμα των συσκευασιών των οσπρίων της 3αλφα που αγκάλιασε ιδιαίτερα θερμά το καταναλωτικό κοινό, έδωσε την δυνατότητα στην εταιρεία να διεκδικήσει και να ξεχωρίσει στα Packaging Awards 2022όπου απέσπασε το Gold βραβείο στην κατηγορία “New Packaging Machinery” και το Bronze βραβείο στην κατηγορία “Marketing in the Greek Market”.

Συγκεκριμένα, η διάκριση με το Gold βραβείο στα Packaging Awards 2022, στην κατηγορία «New Packaging Machinery”, έρχεται να επιβεβαιώσει πως μέσω της ανανέωσης του μηχανολογικού της εξοπλισμού με τη νέα υπερσύγχρονη μηχανή συσκευασίας, η 3αλφαδεν σταματά να επενδύει στους ανθρώπους και τις εγκαταστάσεις της.Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να προσφέρει τα κορυφαία προϊόντα που φέρουν την υπογραφή της με ακόμα υψηλότερη ποιότητα και ασφάλεια, και σεβασμό στο περιβάλλον. Η επένδυση της 3αλφα σε μηχανολογικό εξοπλισμό, εντάσσεται στο πλάνο βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας αυξάνοντας την παραγωγική δυναμικότητα και ταυτόχρονα μειώνοντας τη χρήση πλαστικού κατά 14 τόνους το χρόνο και της ενέργειας που απαιτείται για κάθε κιλό συσκευασμένου προϊόντος κατά 40%. Έτσι, η 3αλφα κάνει πράξη το όραμα της εταιρείας να λειτουργεί με υπεύθυνες πρακτικές και συμβάλει στην εξοικονόμηση των φυσικών πόρων και στη προστασία του περιβάλλοντος.

Παράλληλα, η 3αλφα προχώρησε στην υλοποίηση ενός 360ο πλάνου επικοινωνίας, για το οποίο απέσπασε το Bronze βραβείο στην κατηγορία “Marketing in the Greek Market”. Στην καρδιά της στρατηγικής επικοινωνίας είναι το concept– διαπίστωση «Στην Ελλάδα, όσπρια θα πει 3αλφα». Η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτική επικοινωνία με υψηλές πιέσεις  στις περιόδους υψηλής εποχικότητας, τοποθετήσεις σε τηλεοπτικές εκπομπές υψηλής τηλεθέασης , έντυπες καταχωρίσεις, καθώς και έντονες below the line ενέργειες με προωθητικές ομάδες μέσα στα καταστήματα λιανικής πώλησης.Παράλληλα, μέσα από τα social media και digital διαγωνισμούς, της δόθηκε η δυνατότητα να προσεγγίσει νεότερους καταναλωτές και λάτρεις της μεσογειακής διατροφής και της vegan φιλοσοφίας.

Ο Άγης Καραγεωργίου, Πρόεδρος ΔΣ και Διευθύνων Σύμβουλος της 3αλφα – ΑΦΟΙ Κ. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Α.Ε.Β.Ε., δήλωσε με αφορμή τις 2 διακρίσεις «Στόχος και ευθύνη της 3αλφα είναι να αναδείξει τα όσπρια τοποθετώντας τα στο προσκήνιο της υγιεινής διατροφής,προβάλλοντας παράλληλα την σημασία του ευζήν που ξεκινάει από το χωράφι και φτάνει στο πιάτο μας. Τα όσπρια της 3αλφα θεωρούνται μέλη της ελληνικής οικογένειας, έχουν τον δικό τους χώρο στην «κληρονομιά» της γαστρονομίας όπως αυτή μεταδίδεται από γενιά σε γενιά και είμαστε περήφανοι γι’ αυτό. Άλλωστε γι’ αυτό και είναι επιτακτική ανάγκη, ιδιαίτερα για την επόμενη γενιά, να δημιουργούμε προϊόντα που είναι υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας, που σέβονται το περιβάλλον, τους καλλιεργητές και τους καταναλωτές.  Στις νέες συσκευασίες δώσαμε ιδιαίτερο βάρος στο branding και την επικοινωνία της Ομάδας Ελλήνων Παραγωγών 3αλφα. Η στήριξη της 3αλφα και η ανάπτυξη της ελληνικής παραγωγικής βάσης αποτελεί στρατηγική μας επιλογή και συνεχίζουμε δημιουργώντας δικά μας πρότυπα στηρίζοντας πάνω από 300 παραγωγούς εδώ και δεκαετίες.Θεωρούμε ότι οι δύο διακρίσεις για τις νέες premium συσκευασίες μας ισοδυναμούν με την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και μας κάνουν να προσπαθούμε ακόμα περισσότερο, ώστε να συνεχίσουμε να δημιουργούμε προϊόντα που φτάνουν στο σπίτι κάθε καταναλωτή με την υπογραφή ποιότητας 3αλφα,κερδίζοντας μια θέση στην καρδιά και το τραπέζι τους».

Η ομάδα της 3αλφα από αριστερά: κ. Θέμης Ζηκάκης, Plant Director της ΑΦΟΙ Κ. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΕΒΕ – 3αλφα, κ. Ανθούλα Ζηκάκη, Brand Marketing Manager της 3αλφα και ο κ. Τάσος Πετρόπουλος, Διευθυντής Marketing της 3αλφα

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Νέα μελέτη αποκαλύπτει τους κινδύνους για την υγεία από δημοφιλές γλυκαντικό που υπάρχει σε κέικ, τσίχλες και παγωτά

Μια κοινή τεχνητή γλυκαντική ουσία που βρίσκεται σε ανθρακούχα ποτά, τσίχλες και παγωτά μπορεί να βλάψει το έντερο, όπως έδειξε έρευνα.

Αυτό το ξέρετε; Ποιο λογότυπο δημοφιλούς τροφίμου έχει φιλοτεχνήσει ο Σαλβαντόρ Νταλί

Οι περισσότεροι δε γνωρίζουν ότι πίσω από το λογότυπο ενός θρυλικού και παγκόσμιου προϊόντος κρύβεται μια μεγάλη μορφή της ζωγραφικής.

Καρκινογόνες ουσίες σε λαδόκολλα ψησίματος – Ευρήματα νέας μελέτης

Επιβραδυντικά φλόγας και καρκινογόνες ουσίες πάνω από τα ρυθμιστικά όρια σε ορισμένα «οικολογικά» χαρτιά ψησίματος.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα