Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου, 2024
19.4 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

«Keyvoto»: Μια ελληνική startup που φιλοδοξεί να αλλάξει το e-commerce

Αρχικήstartup«Keyvoto»: Μια ελληνική startup που φιλοδοξεί να αλλάξει το e-commerce
spot_img

Καινοτόμα πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα σε προμηθευτές, εταιρείες λιανικής και εξωτερικούς συνεργάτες να ενημερώνουν και να διαχειρίζονται τις πληροφορίες των προϊόντων σε διάφορα κανάλια.

Νέα δεδομένα στη διαχείριση των πληροφοριών για τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα μέσω των καναλιών λιανικής πώλησης εισάγει η Keyvoto, μία ταχέως αναπτυσσόμενη retail tech εταιρεία.

Η Keyvoto, που πλέον εξελίσσεται σε πολύτιμο σύμμαχο των εταιρειών του λιανεμπορίου, ξεκίνησε από τους ‘Ασπα και Γιώργο Παπαδημητρίου το 2022 όπου και άρχισε να διαθέτει την πλατφόρμα της σε πελάτες στην Ελλάδα. Αν και μετρά μόλις ένα χρόνο ζωής, ήδη το πελατολόγιο της εταιρείας περιλαμβάνει τουλάχιστον 20 από τους μεγαλύτερους προμηθευτές προϊόντων λιανικής (όπως η Procter & Gamble, Nestle, Henkel, Reckitt, AS Company κα), οι οποίοι διαχειρίζονται περισσότερα από 200 brands.

Η εταιρεία δραστηριοποιείται στον χώρο της διαχείρισης εμπειρίας προϊόντων (product experience management – PXM), προσφέροντας τη δυνατότητα σε προμηθευτές, εταιρείες λιανικής και εξωτερικούς συνεργάτες να ενημερώνουν και να διαχειρίζονται τις πληροφορίες των προϊόντων σε διάφορα κανάλια, μέσω της καινοτόμου πλατφόρμας της. «Η πλατφόρμα μας προσφέρει τη δυνατότητα αυτοματοποίησης της διανομής πληροφοριών για τα προϊόντα, δίνοντας τέλος στη χειροκίνητη εισαγωγή και εξαγωγή δεδομένων», ανέφερε ο Γιώργος Παπαδημητρίου, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Keyvoto.

Αυτό που κάνει η Keyvoto είναι να συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά για κάθε ένα προϊόν του λιανεμπορίου (συστατικά, περιγραφή προϊόντος, συσκευασίες, προωθητικές ενέργειες, βάρος κτλ.) και για εκατομμύρια κωδικούς, να τυποποιεί την πληροφορία αυτή και να την κάνει διαθέσιμη ενιαία – σε προμηθευτές και λιανοπωλητές, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα ή το κανάλι πωλήσεων που θα χρησιμοποιήσουν.

Η μέχρι τώρα επένδυση που έχει κάνει η Keyvoto ανέρχεται σε 1 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία με έδρα την Πτολεμαΐδα, απασχολεί σήμερα 30 άτομα, αυξάνοντας με ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς το προσωπικό της, με στόχο μέχρι το τέλος του 2023 να έχει φθάσει τα 50 άτομα. Τα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνουν την άμεση επέκταση στο εξωτερικό, όπου η αγορά του PXM αναπτύσσεται με εξαιρετικά ταχείς ρυθμούς. Εκτιμάται ότι τα επόμενα χρόνια θα κινηθεί με έναν μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 20%, για να διαμορφωθεί – σε παγκόσμιο επίπεδο – στα 68 δισ. δολάρια μέχρι το 2030. Για το λόγο αυτό, όπως επισημάνθηκε, η εταιρία διερευνά δυνατότητες επέκτασης εκτός εθνικών συνόρων σε χώρες της ΝΑ Ευρώπης αλλά και σε άλλες χώρες όπως η Σαουδική Αραβία.

Η προηγμένη δομή δεδομένων και το ολοκληρωμένο API της πλατφόρμας της Keyvoto συγκεντρώνουν αυτόματα όλες τις πληροφορίες για τα προϊόντα, καθιστώντας τη σύνδεση μεταξύ προμηθευτών και λιανοπωλητών εξαιρετικά εύκολη και εύχρηστη. «Παρά τη σχετικά σύντομη δραστηριοποίησή μας στην αγορά, έχουμε καταφέρει να αποτελούμε ήδη έναν πολύτιμο συνεργάτη για πολλές από τις μεγαλύτερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της λιανικής πώλησης», επεσήμανε η ‘Ασπα Παπαδημητρίου, συνιδρύτρια και διευθύντρια μάρκετινγκ της Keyvoto.

Η πλατφόρμα της Keyvoto απαρτίζεται από μια σειρά από modules, στα οποία περιλαμβάνονται τα εξής:

• MDM (Master Data Management), για πρόσβαση στα δεδομένα που αφορούν ένα προϊόν.

• DAM (Digital Asset Movement), για τη διαχείριση των δεδομένων σε ένα σημείο.

• PIM (Product Information Management), που προσφέρει πλήρη και σαφή εικόνα των πληροφοριών του προϊόντος για τους πελάτες λιανικής.

• PIDS (Product Information Distribution Services), για τη διασύνδεση των πληροφοριών των προϊόντων σε όλα τα διαφορετικά κανάλια ενδιαφέροντος της επιχείρησης.

• ACI (Automated Commerce Insights), μέσω του οποίου ο χρήστης μπορεί να παρακολουθεί την τιμή, τη διαθεσιμότητα, την τοποθέτηση των προϊόντων στο ψηφιακό ράφι των λιανοπωλητών ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς και τη συμμόρφωση του περιεχομένου των merchandisers.

ΑΠΕ

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Δηλητηρίαση από κολοκυθάκια – Τι είναι η κουκουρβιτακίνη που μπορεί να οδηγήσει ακόμη και στον θάνατο

Η λήψη ακριβούς ιατρικού ιστορικού μπορεί να σώσει ασθενείς σε περιπτώσεις τροφικής δηλητηρίασης

Φριτέζες αέρα: Έκτακτη προειδοποίηση για κίνδυνο τροφικών δηλητηριάσεων

Εκτός από κινδύνους πυρκαγιάς και εγκαυμάτων οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν και κίνδυνο τροφικής δηλητηρίασης σύμφωνα με νέα έρευνα.

Τα λάθη των αρχών που πληρώνει η Βιομηχανία Τροφίμων –  Νέα ακύρωση ανάκλησης

Που οφείλονται οι λάθος ανακλήσεις τροφίμων - Νέα ανάκληση της... ανάκλησης!
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο