Το ρόφημα της Nestlé είναι η πιο πρόσφατη προσφορά από τον παγκόσμιο γίγαντα τροφίμων που αξιοποιεί την αυξανόμενη δημοτικότητα των φαρμάκων για την απώλεια βάρους.
Καθώς οι καταναλωτές συρρέουν στα φαρμακεία για να αγοράσουν σκευάσματα για το σάκχαρο που αδυνατίζουν (GLP-1) καταστέλλοντας την όρεξη τους για σνακ και γεύματα, εταιρείες όπως η Nestlé βρίσκουν τρόπους να επωφεληθούν. Τα σφηνάκια Boost πριν από το γεύμα λανσαρίστηκαν στην αγορά ως «ένα διατροφικό ποτό υποστήριξης της πείνας» και είναι από τα πρώτα προϊόντα τροφίμων ή ποτών που διαφημίζουν ειδικά την παραγωγή της ορμόνης GLP-1.
Η χρήση φαρμάκων GLP-1 όπως το Ozempic και το Wegovy αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο πολλές εταιρείες τροφίμων αναπτύσσουν και προωθούν τα προϊόντα τους.Η ειδικός στην καινοτομία προϊόντων τροφίμων Mattson διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές που χρησιμοποιούν αυτά τα φάρμακα αλλάζουν τις διατροφικές τους συνήθειες και αναζητούν τρόφιμα που είναι γεμάτα με πρωτεΐνες σε μικρές μερίδες και ποτά που βοηθούν στην ενυδάτωση.
Οι αναλυτές της Morgan Stanley προβλέπουν ότι η παγκόσμια αγορά φαρμάκων για την παχυσαρκία θα φτάσει τα 105 δισ. δολάρια μέχρι το 2030. Ενώ υπάρχουν παρατεταμένα ερωτήματα σχετικά με τη χρήση των φαρμάκων GLP-1, συμπεριλαμβανομένων των μακροπρόθεσμων επιπτώσεών τους στην υγεία ενός ατόμου και του πόσο καιρό θα τα παίρνουν οι άνθρωποι, οι εταιρείες πρέπει να είναι προληπτικές στην προετοιμασία για το μέλλον.
Η Nestlé λάνσαρε πρόσφατα την πρώτη μεγάλη ετικέτα της στις ΗΠΑ μετά από σχεδόν τρεις δεκαετίες με την ονομασία Vital Pursuit για καταναλωτές που λαμβάνουν φάρμακα GLP-1 και άλλα άτομα που εστιάζουν στη διαχείριση του βάρους. Οι πίτσες, τα σάντουιτς και τα μπολ δίνουν προτεραιότητα στην ευκολία, τη γεύση, το μέγεθος των μερίδων και την παροχή των απαραίτητων θρεπτικών συστατικών, όπως η πρωτεΐνη και οι φυτικές ίνες.
«Η απώλεια βάρους έχει εξελιχθεί και έτσι φροντίζουμε να εξελισσόμαστε με τον ίδιο ρυθμό για να συμπληρώσουμε το πού πηγαίνει», δήλωσε η Jennifer Barnes, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ μάρκας για το χαρτοφυλάκιο διατροφικών γευμάτων της Nestlé, σε συνέντευξή της τον Μάιο. «Θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι είμαστε πρωτοπόροι σε αυτόν τον χώρο».
Την περασμένη εβδομάδα, η Conagra Brands δήλωσε ότι περισσότερες από 20 από τις προτάσεις Healthy Choice της εταιρείας θα διαθέτουν ετικέτα που θα υποδεικνύει ότι τα γεύματα είναι «φιλικά προς το GLP-1», καθιστώντας την την πρώτη μεγάλη μάρκα τροφίμων που αναφέρει το δημοφιλές φάρμακο για την απώλεια βάρους στη συσκευασία της.
Ο γίγαντας τροφίμων δήλωσε ότι από τον Ιανουάριο, περισσότερα από 20 κατεψυγμένα προϊόντα Healthy Choice θα διαθέτουν ένα «σήμα» που δείχνει ότι τα προϊόντα είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, χαμηλών θερμίδων και καλή πηγή φυτικών ινών – γεγονός που τα καθιστά ιδανικά για τους καταναλωτές που χρησιμοποιούν φάρμακα για να χάσουν βάρος ή που επιθυμούν να αυξήσουν την κατανάλωσή τους σε πιο υγιεινά προϊόντα.