Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου, 2024
6.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Coca-Cola HBC AG: Αύξηση κατά 17,1% των καθαρών εσόδων στο τρίτο τρίμηνο 2021

ΑρχικήPicksNews LineCoca-Cola HBC AG: Αύξηση κατά 17,1% των καθαρών εσόδων στο τρίτο τρίμηνο 2021
spot_img

Αύξηση κατά 17,1% των καθαρών εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση παρουσίασε η Coca-Cola HBC AG στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου 2021, όπως ανακοινώθηκε. Σημειώνεται ότι καταγράφηκε επιτάχυνση της ανάπτυξης σε διετή βάση +16,8% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2019 και +8,9% σε σύγκριση με το εννεάμηνο του 2019, σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης.

Οι όγκοι πωλήσεων στην Ελλάδα αυξήθηκαν στο μέσο επίπεδο του εύρους 20%-30%. Οι επιδόσεις υποστηρίχθηκαν από τις τάσεις στον τουρισμό, οι οποίες εξελίχθηκαν καλύτερα από ό,τι αναμενόταν και από τη χαλάρωση των περιοριστικών μέτρων στα ταξίδια κατά την καλοκαιρινή περίοδο, γεγονός που ωφέλησε εξίσου τα κανάλια κατανάλωσης εκτός και εντός σπιτιού. Σημειώθηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά περίπου 30% στην κατηγορία των μη ανθρακούχων αναψυκτικών και κατά το μέσο επίπεδο του εύρους 10%-20% στα ανθρακούχα αναψυκτικά, κυρίως λόγω των επιδόσεων της Coke Zero και των αναψυκτικών για ενήλικες.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, «μέσω της στοχευμένης υλοποίησης της στρατηγικής μας αποκομίσαμε τα οφέλη της καλοκαιρινής περιόδου, επωφελούμενοι από το εκ νέου άνοιγμα του καναλιού της εκτός σπιτιού κατανάλωσης. Επίσης, οι καλές επιδόσεις στις αναδυόμενες αγορές συνεχίστηκαν. Πετύχαμε αύξηση του μεριδίου αγοράς κατά 70 μονάδες βάσης στα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά κατά το εννεάμηνο».

Στα βασικά σημεία επιδόσεων τρίτου τριμήνου αναφέρονται:

– Η αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 13,1% στηρίχθηκε στις κατηγορίες προτεραιότητας του χαρτοφυλακίου προϊόντων 24ωρης/7ήμερης κατανάλωσης: ανθρακούχα αναψυκτικά +13,1%, ανθρακούχα αναψυκτικά με χαμηλή ή μηδενική ζάχαρη +54,6%, ανθρακούχα αναψυκτικά για ενήλικες +27,5% και ποτά ενέργειας +29,4%.

– Αύξηση τιμών/μείγματος κατά 5,1% από την αρχή του έτους έως σήμερα και κατά 3,5% κατά το τρίτο τρίμηνο, το οποίο συγκρίνεται με υψηλότερη βάση. Οι τρεις αγορές σημείωσαν επιτάχυνση του ρυθμού αύξησης τιμών/μείγματος σε σύγκριση με το 2019.

– Aυστηρή διαχείριση του κόστους πωληθέντων και συνεπής έλεγχος των λειτουργικών εξόδων.

– Η ολοκλήρωση της εξαγοράς της Coca-Cola Bottling Company of Egypt αναμένεται να λάβει χώρα έως το πρώτο τρίμηνο του 2022.

– Ανακοινώθηκε η δέσμευση της εταιρείας για επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων σε ολόκληρη την εφοδιαστικη αλυσίδα έως το 2040.

Επίσης, σημειώνεται ότι στις αναπτυγμένες αγορές διατηρήθηκε η ανάπτυξη τιμών/μείγματος. Η ανάκαμψη του όγκου πωλήσεων υποστηρίχθηκε από την επιτυχή υλοποίηση της στρατηγικής μας κατά την καλοκαιρινή περίοδο και το εκ νέου άνοιγμα του καναλιού της εκτός σπιτιού κατανάλωσης. Στις αναπτυσσόμενες αγορές, οι όγκοι πωλήσεων στο τρίτο τρίμηνο αυξήθηκαν ελαφρώς σε σχέση με το 2019, παρά την επίδραση από το φόρο ζάχαρης στην Πολωνία. Ενώ στις αναδυόμενες αγορές καταγράφηκε ισχυρή δυναμική στη Νιγηρία και στη Ρωσία στο τρίμηνο, παρά την υψηλότερη συγκριτική βάση.

Ο Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε: «Το τρίτο τρίμηνο πετύχαμε ισχυρή αύξηση των επιδόσεών μας, ως αποτέλεσμα της στοχευμένης και καλά προετοιμασμένης υλοποίησης της στρατηγικής μας κατά την καλοκαιρινή περίοδο, καθώς και της συνεχιζόμενης δυναμικής ανάπτυξης στον τομέα των αναδυόμενων αγορών.

Ο ρυθμός αύξησης των καθαρών εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση ενισχύθηκε σε όλους τους τομείς σε σχέση με το 2019 και οδήγησε σε ταχύτερη αύξηση του μεριδίου αγοράς στο τρίμηνο. Αυτές οι επιδόσεις οφείλονται στην ισχύ του χαρτοφυλακίου προϊόντων 24ωρης/7ήμερης κατανάλωσης, στις ικανότητές μας διαχείρισης της αύξησης των εσόδων, στη προσαρμοστικότητα της στρατηγικής μας ως προς τη διανομή και κυρίως στην ευελιξία των ανθρώπων μας, οι οποίοι υλοποιούν τη στρατηγική μας στην αγορά μέσω στενής συνεργασίας με τους πελάτες μας.

Στο τρέχον πληθωριστικό περιβάλλον που επηρεάζει όλους τους κλάδους, τα εργαλεία διαχείρισης της αύξησης των εσόδων μας, καθώς και η ικανότητά μας να διαμορφώνουμε τις τιμές αξιοποιώντας τα αποτελέσματα λεπτομερών αναλύσεων και στοιχείων, θα παίξουν καθοριστικό ρόλο. Οι ενέργειές μας το 2021, καθώς και τα σχέδια που έχουμε για το τέταρτο τρίμηνο και έπειτα θα μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις του τρέχοντος περιβάλλοντος κόστους. Είμαι στην ευχάριστη θέση να επαναλάβω τους στόχους του 2021, για ισχυρή ανάκαμψη των καθαρών σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση και αύξηση του λειτουργικού περιθωρίου κέρδους κατά 20-30 μονάδες».

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Ζυμαρικά: Πως πρέπει να τα τρώτε για να μην παχαίνουν – Ευρήματα μελετών

Πολλές μελέτες δικαιώνουν τα ζυμαρικά ως τροφή απώλειας βάρους, μείωσης σακχάρου και προστασίας του εντέρου, υπό μία πολύ απλή και βολική προϋπόθεση.

Ανάκληση 150.000 εμφιαλωμένων νερών: Το  «τεράστιο λάθος» των αρχών

Τον γύρο του κόσμου έκανε μία λανθασμένη ανακοίνωση προκαλώντας την αντίδραση της εταιρείας.

Εμπειρίες επιθεωρητών ασφάλειας τροφίμων: Η πιο συχνή και κοινή παράβαση

Ποιες είναι οι προτάσεις των ερευνητών για την συμμόρφωση των επιχειρήσεων στον τομέα της ασφάλειας τροφίμων.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο