Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
15.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Αθλητική διατροφή: Τι θέλουν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές – Σαφές μήνυμα στη βιομηχανία αθλητικών προϊόντων διατροφής

ΑρχικήPicksNews LineΑθλητική διατροφή: Τι θέλουν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές - Σαφές μήνυμα στη βιομηχανία αθλητικών προϊόντων διατροφής
spot_img

Στοιχεία από 18 ευρωπαϊκές χώρες δείχνουν ότι τα φυτικά συστατικά όπως οι πρωτεΐνες μπιζελιού, ρυζιού ή πατάτας είναι ελκυστικά στους καταναλωτές που ενδιαφέρονται για προϊόντα αθλητικής διατροφής, σύμφωνα με τη V-Label, τη διεθνώς αναγνωρισμένη, καταχωρημένη σφραγίδα για την επισήμανση των vegan και των χορτοφαγικών προϊόντων.

Η V-Label δηλώνει ότι οι παραγωγοί τροφίμων που θέλουν να εισαγάγουν νέα προϊόντα ή να ενισχύσουν τις πωλήσεις θα πρέπει να συνεχίσουν να εκπαιδεύουν τους καταναλωτές και να επικεντρωθούν στην επικοινωνία των διαφόρων οφελών που μπορεί να αποφέρουν τα συστατικά και τα προϊόντα τους στους καταναλωτές τους.

Φυτική ποικιλία: συστατικά και γεύσεις

Οι παραγωγοί αθλητικής διατροφής τροφίμων και ποτών που εισάγουν νέα προϊόντα πρωτεϊνών φυτικής προέλευσης ενδέχεται να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών με βάση τις προτιμήσεις τους. Τα ακόλουθα συστατικά που αναφέρονται ως πρωτεΐνες επιλέχθηκαν ως ελκυστικά: φυτική πρωτεΐνη (71%), πρωτεΐνη ρυζιού (60%), πρωτεΐνη πατάτας (59%), πρωτεΐνη σιταριού (59%), πρωτεΐνη μπιζελιού (58%), πρωτεΐνη σόγιας (56 %), πρωτεΐνη φυκιών (41%) και πρωτεΐνη κάνναβης (41%). Η πιο κοινή πρωτεΐνη στην αγορά – ο ορός γάλακτος – ήταν δεύτερη ως προς την ευνοϊκότητα, που επιλέχθηκε από το 69% των ερωτηθέντων. Η πρωτεΐνη αυγού ήταν ακόμη χαμηλότερη με 57%.

Οι πιο ελκυστικές γεύσεις για προϊόντα αθλητικής διατροφής ήταν η σοκολάτα (77%), η βανίλια (73%), τα τροπικά φρούτα (57%), το acai berry (56%) και το λάιμ (56%), ενώ οι λιγότερο ελκυστικές γεύσεις ήταν το φραγκοστάφυλο ( 26%), βατόμουρα (25%), κόλα (25%), λεμόνι (25%) και λεμονάδα (25%).

«Το μήνυμα για τους παραγωγούς τροφίμων είναι σαφές. Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές θέλουν ποικιλία και φυτικά συστατικά στα λειτουργικά τους τρόφιμα», λέει ο Renato Pichler, Διευθύνων Σύμβουλος της V-Label. «Η μεγάλη τάση των τροφίμων φυτικής προέλευσης, λόγω της αυξανόμενης καταναλωτικής ζήτησης, έχει εδραιωθεί στις εναλλακτικές αγορές κρέατος και γαλακτοκομικών προϊόντων. Βλέπουμε πολλές ανεκμετάλλευτες δυνατότητες σε διάφορες κατηγορίες».

Ενημερωμένοι καταναλωτές: ισχυρισμοί, παράγοντες και εμπόδια

Όταν αγοράζουν προϊόντα τροφίμων και ποτών, οι καταναλωτές αναζητούν διάφορα είδη πληροφοριών. Με τα προϊόντα αθλητικής διατροφής, οι καταναλωτές βρήκαν αυτούς τους ισχυρισμούς ελκυστικούς: χαμηλή/χωρίς ζάχαρη (70%), ενισχύει την ενέργεια (69%), υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες (68%), περιέχει προβιοτικά (67%), υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες (66%) , φυτικής προέλευσης (65%), πλούσια σε βιταμίνες (60%), χαμηλή/χωρίς λακτόζη (41%) και ενίσχυση του κορεσμού (40%).

Οι καταναλωτές επέλεξαν διάφορους παράγοντες ως σημαντικούς κατά την επιλογή προϊόντων αθλητικής διατροφής: πολλαπλά λειτουργικά οφέλη (71%), φυσικοί ισχυρισμοί (69%), επιστημονικοί ισχυρισμοί (68%), τύπος πηγής πρωτεΐνης (63%), ισχυρισμοί υγείας (62%), και φυτικά συστατικά (57%). Τα δεδομένα υποδεικνύουν επιπλέον ορισμένα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές όταν αγοράζουν προϊόντα αθλητικής διατροφής: κόστος (67%), τύποι πρωτεΐνης που χρησιμοποιείται (55%), κανένα προϊόν που να ανταποκρίνεται στις διατροφικές ανάγκες (52%), έλλειψη ευαισθητοποίησης σχετικά με τους διαφορετικούς τύπους πρωτεΐνης (50% ), και έλλειψη κατανόησης σχετικά με τους ισχυρισμούς συστατικών και υγείας (49%).

Η V-Label διεξήγαγε πρόσφατα τη δική  της έρευνα καταναλωτών  με περισσότερους από 23.000 ερωτηθέντες σε όλο τον κόσμο. Όταν αγοράζουν vegan ή χορτοφαγικά προϊόντα, το 91% των ερωτηθέντων προτιμούν προϊόντα με πιστοποιητικό όπως το V-Label, οι μισοί από τους οποίους λένε ότι επιλέγουν σίγουρα τέτοια προϊόντα. «Το 79% των καταναλωτών παγκοσμίως συμφωνεί ότι συνειδητά δίνει μεγαλύτερη προσοχή σε προϊόντα με το σύμβολο V-Label και το 61% ισχυρίζεται ότι αναζητά ενεργά το σήμα V-Label στη συσκευασία», λέει η Sarah Gajdosik, διεθνής πωλήσεις και επιχειρήσεις. διευθυντής ανάπτυξης της V-Label. «Οι παραγωγοί μπορεί να επωφεληθούν από την υπάρχουσα εμπιστοσύνη που έχουν οι καταναλωτές προς το V-Label και, με αυτή την έννοια, το V-Label ξεπερνά την απλή αναγνώριση του εάν ένα προϊόν είναι vegan ή χορτοφαγικό και τους βοηθά να ξεχωρίζουν από τα ολοένα και πιο γεμάτα ράφια των σούπερ μάρκετ».

Τύποι προϊόντων, συχνότητα και επιθυμητό αποτέλεσμα

Τους τελευταίους έξι μήνες, το 53% των ερωτηθέντων αγόρασε μπάρες πρωτεΐνης, το 49% μπισκότα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, το 47% έτοιμα προς κατανάλωση ποτά με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και το 35% σκόνη πρωτεΐνης για χρήση σε σέικ/ποτά. Όσον αφορά τη συχνότητα και τους τύπους προϊόντων, οι καταναλωτές έχουν επίσης τα αγαπημένα τους:

  • Μπισκότα υψηλής πρωτεΐνης: 20% καθημερινά, 37% εβδομαδιαία
  • Έτοιμα προς κατανάλωση ποτά με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες: 22% καθημερινά, 37% εβδομαδιαία
  • Μπάρα πρωτεΐνης: 22% καθημερινά, 37% εβδομαδιαία
  • Σκόνη πρωτεΐνης για χρήση σε σέικ/ποτά: 21% καθημερινά, 36% εβδομαδιαία

Οι καταναλωτές που επικεντρώνονται σε προϊόντα αθλητικής διατροφής αναζητούν διάφορες πληροφορίες σχετικά με τη συσκευασία και αναζητούν ενεργά συστατικά που προσφέρουν τα επιθυμητά οφέλη. Όσον αφορά τους ισχυρισμούς υγείας, αυτοί είναι οι πιο ελκυστικοί: βοηθά στη βελτίωση της υγείας του πεπτικού συστήματος (69%), ενισχύει την ενέργεια (67%), σας βοηθά να αποκτήσετε μυϊκή μάζα (66%), βοηθά στη βελτίωση της υγείας της καρδιάς (66%), συμβάλλει στη βελτίωση ανοσοποιητική υγεία (66%), σας βοηθά να χάσετε βάρος (53%), βοηθά στην ικανοποίηση της πείνας (50%).

Τα μηνύματα για συγκεκριμένα προϊόντα μπορούν να προσαρμοστούν με βάση το επιθυμητό αποτέλεσμα που επιδιώκουν να έχουν οι καταναλωτές με συγκεκριμένα προϊόντα:

  • Μπισκότα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες: 60% για να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος, 29% για να χάσετε βάρος, 32% για να χτίσετε άπαχο μυ/τον τονώσετε/ να επιτύχετε ένα ευνοϊκό σώμα.
  • Ροφήματα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες που είναι έτοιμα προς κατανάλωση κατευθείαν από τη συσκευασία: 62% για να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος, 29% για να χάσετε βάρος, 33% για να χτίσετε άπαχους μυς/τονώσετε/ να επιτύχετε ένα ευνοϊκό σώμα.
  • Πρωτεϊνική μπάρα: 59% για να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος, 30% για να χάσετε βάρος, 30% για να χτίσετε άπαχους μυς / να τονώσετε / να επιτύχετε ένα ευνοϊκό σώμα.
  • Πρωτεΐνη σε σκόνη για χρήση σε σέικ/ποτά: 58% για διατήρηση υγιούς βάρους, 29% για απώλεια βάρους, 29% για οικοδόμηση άπαχων μυών/τόνωση/απόκτηση ευνοϊκού σώματος.

Πηγή: F&D Technology

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

ΕΕ: Δημοσιεύτηκε ο τροποποιητικός κανονισμός για τα όρια της Listeria monocytogenes στα τρόφιμα

Επικαιροποιήθηκαν τα κριτήρια ασφάλειας στο παράρτημα του καν. (ΕΚ) 2073/2005.

455 δηλητηριάσεις από τις σοκολάτες Kinder – Η Foodwatch επανέρχεται με νέες καταγγελίες εναντίον της Ferrero

Η συνέχεια της πολύκροτης υπόθεσης με τις πολλαπλές σαλμονελλώσεις.

Θάνατος Δ. Σούρα: Μπορεί η τροφική δηλητηρίαση από Staphylococcus aureus να προκαλέσει σηψαιμία; Του Δρ Φ. Γαΐτη

Η αιτία θανάτου του γνωστού ψυχιάτρου, εγείρει ερωτήματα κατά πόσο η κατανάλωση τροφίμων μολυσμένων με Staphylococcus aureus θα μπορούσε να προκαλέσει αντίστοιχης σοβαρότητας ασθένεια.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο