Τρίτη, 29 Απριλίου, 2025
15.9 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Metro My market: Καταγγελία εναντίον της efood-market

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαMetro My market: Καταγγελία εναντίον της efood-market
spot_img

Στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας προσέφυγε η my market και η διαφημιστική MULLENLOWE για το διαφημιστικό βίντεο της efood market.

Η εταιρεία διαφήμισης και μάρκετινγκ MULLENLOWE και τα σουπερμάρκετ METRO My Market προσέφυγαν στο Συμβούλιο Ελέγχου Eπικοινωνίας καταγγέλlοντας την διαφημιστική καμπάνια της efood-market.

- Advertisement -

Πιο συγκεκριμένα η καταγγελία υποστηρίζει ότι η χρήση της φράσης super market στην διαφημιστική καμπάνια είναι αθέμιτη και παραπλανά τους καταναλωτές ως προς το είδος της εταιρείας και της υπηρεσίας, προκαλώντας σύγχυση, της on line πλατφόρμας με τα φυσικά καταστήματα. Τα my market κατήγγειλαν και τη χρήση της λέξης super market στη διαφημιστική καμπάνια και στο διαφημιστικό βίντεο. Στο βίντεο αναφέρεται: «Τώρα το efood έχει το δικό του σουπερμάρκετ… Κάνε τα ψώνια σου από το σουπερμάρκετ του efood… efood market σουπερμάρκετ σούπερ γρήγορα».

Η πρωτοβάθμια Επιτροπή του ΣEE εξέτασε την προσφυγή προκειμένου να κρίνει εάν η εν λόγω επικοινωνία είναι σύμφωνη με τις διατάξεις του ΕΚΔ-Ε.

Μετά από συνεδρίαση, η Επιτροπή του ΣΕΕ, έκρινε ομόφωνα ότι η χρήση της υπό έλεγχο φράσης «super market» στην επικοινωνία efood market, είναι θεμιτή και δεν μπορεί να παραπλανήσει ως προς το είδος της εταιρείας, καθώς αναφέρεται στο είδος των αγορών και όχι στην εμπειρία αγοράς από φυσικό κατάστημα.

Επίσης όπως αναφέρεται στην απόφαση, είναι ευρέως γνωστό στους καταναλωτές ότι το efood είναι μία πλατφόρμα online παραγγελιών και delivery, την οποία οι πελάτες χρησιμοποιούν για να παραγγέλνουν ηλεκτρονικά και άρα δεν υπάρχει κίνδυνος σύγχυσης αυτής με τα καταστήματα super market.

Επίσης, η Επιτροπή κατά πλειοψηφία έκρινε ότι δεν μπορεί να προκύψει σύγχυση ή παραπλάνηση ως προς το είδος της εταιρείας ούτε από το βίντεο της επικοινωνίας, καθώς οι εικόνες που προβάλλει από τα φυσικά σημεία της efood δείχνουν ξεκάθαρα ότι είναι ο υπάλληλος της efood που συλλέγει τα προϊόντα που η καταναλώτρια παραγγέλνει ηλεκτρονικά από την εφαρμογή του κινητού της τηλεφώνου, σε αναπαράσταση όσων στην πραγματικότητα συμβαίνουν, όπως δηλώθηκε από την εταιρεία Online Delivery.

Για τους λόγους αυτούς, η Επιτροπή κατά πλειοψηφία αποφάσισε ότι η υπό έλεγχο διαφημιστική επικοινωνία «efood market» δεν προσκρούει στις διατάξεις του ΕΚΔ-Ε.

efood market - Supermarket, super γρήγορα
spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Τα οικιακά πλαστικά σκεύη που προκαλούν σοβαρά προβλήματα στην καρδιά – Τι δείχνει νέα μελέτη και πως να τα αναγνωρίσετε

 Έρευνα συνδέει χημική ουσία που χρησιμοποιείται στα πλαστικά με θανάτους από καρδιακές παθήσεις

Απάτη στον τόνο: Προσθέτουν χρώμα για να μοιάζει με φρέσκο – Νέους κανόνες εισάγει η ΕΕ

Η ΕΕ παραδέχεται "Απάτη Τροφίμων" στον τόνο και θεσπίζει νέους κανόνες

Χιλιάδες άνθρωποι πεθαίνουν κάθε χρόνο από τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα – Νέα παγκόσμια μελέτη

Παγκόσμια μελέτη συνδέει την κατανάλωση υπερεπεξεργασμένων τροφίμων με πρόωρους θανάτους που μπορούν να προληφθούν
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα