Ενισχυτική επίδραση της οσμής και πολυαισθητηριακή προώθηση της γλυκύτητας των τροφίμων.
Ο αντίκτυπος των ζαχαρούχων τροφίμων στη δημόσια υγεία έχει συμβάλει στην ανάπτυξη προϊόντων με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και υποκατάστατα ζάχαρης και η μείωση της ζάχαρης έχει γίνει μια σημαντική πρόκληση για τη βιομηχανία τροφίμων. Υπάρχουν αυξανόμενες εμπειρικές ενδείξεις ότι η οσμή μπορεί να ενισχύσει την αντίληψη της γλυκύτητας χωρίς να αυξήσει το θερμιδικό φορτίο.
Ανασκόπηση συνοψίζει τις έρευνες για την ενίσχυση της γλυκύτητας που προκαλείται από τις οσμές που δημοσιεύθηκαν τα τελευταία χρόνια και συζητά τους μηχανισμούς και τους παράγοντες που επηρεάζουν τις αλληλεπιδράσεις οσμής-γλυκύτητας. Επιπλέον, συνδυάζοντας υπάρχουσες μελέτες, αυτό το έγγραφο συνοψίζει επίσης τις ερευνητικές μεθόδους και στρατηγικές για τη διερεύνηση της ενίσχυσης της γλυκύτητας που προκαλείται από τις οσμές. Τέλος, συζητείται και αναλύεται επίσης η σκοπιμότητα της συνεργιστικής ενίσχυσης της γλυκύτητας μέσω της υπέρθεσης της οσμής με άλλες αισθήσεις (υφή, οπτική κ.λπ.).
Για να διαβάσετε την ανασκόπηση πατήστε ΕΔΩ.