Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024
18.3 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Μια μεγάλη οικογένεια: H ιστορία της εταιρείας αναψυκτικών Κλιάφα

ΑρχικήΑριστερό ΕξτρέμΜια μεγάλη οικογένεια: H ιστορία της εταιρείας αναψυκτικών Κλιάφα
spot_img

Σπάνια ντοκουμέντα, έγγραφα, φωτογραφίες, ηχογραφήσεις και φιλμάκια αρχείου, ανασυνθέτουν το πρόσωπο της εταιρείας αναψυκτικών που ίδρυσε το 1926 στα Τρίκαλα ο Θόδωρος Κλιάφας.

Το σημερινό κείμενο δεν είναι δικό μας αλλά από τον κ. Βασίλη Λουλέ, τον δημιουργό του ντοκιμαντέρ «Μια μεγάλη οικογένεια: η ιστορία της εταιρείας αναψυκτικών Κλιάφα».

«Φίλες και φίλοι, Σας παρουσιάζω με χαρά το νέο μου ντοκιμαντέρ! Βασισμένο σε προφορικές αφηγήσεις και σε μεγάλη έρευνα αρχείων, το έργο ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, μετά από ενάμιση χρόνο δουλειάς, είναι πλέον διαθέσιμο στο διαδίκτυο:

Η ιστορία της εταιρείας αναψυκτικών Κλιάφα στα Τρίκαλα ζωντανεύει μέσα από σπάνια ντοκουμέντα, φωτογραφίες, ηχογραφήσεις και φιλμάκια αρχείου, σύγχρονες μαρτυρίες από ανθρώπους που εργάστηκαν παλαιότερα, κινηματογραφικές λήψεις κτηρίων και μηχανημάτων.

Η εταιρεία που ίδρυσε το 1926 ο Θόδωρος Κλιάφας άλλαξε την ιστορία της εμφιάλωσης στην Ελλάδα και δεν σταμάτησε ποτέ, αθόρυβα και διακριτικά, να καινοτομεί.

Τεκμηριωμένο σε βάθος, αυτό το Ιστορικό-Βιομηχανικό-Ανθρωπολογικό ντοκιμαντέρ φωτίζει τη δυναμική της επιχειρηματικότητας και το ήθος της εργασίας μιας ολόκληρης εποχής.

Η ιστορία όμως της εταιρείας δεν είναι μόνο η απαρίθμηση επιτευγμάτων, μηχανημάτων και προϊόντων — είναι κυρίως η ιστορία των ανθρώπων της. Στο ντοκιμαντέρ φωτίζονται και αυτές οι μικρές ιστορίες: τα προσωπικά χαρίσματα και οι αδυναμίες, η οικογένεια και η φιλία, οι παιδικές αλάνες, η γειτονιά και η πόλη, τα οράματα και οι δυσκολίες, το ρίσκο, ο μόχθος και η αφοσίωση, η αλληλεγγύη, η δημιουργία και η προσφορά.

Μια ταινία για όλα αυτά τα “υλικά” μέσα από τα οποία οι ιδιοκτήτες, τα στελέχη και οι απλοί εργαζόμενοι της εταιρείας Κλιάφα έχτισαν μαζί «…μια μεγάλη οικογένεια».

Διάρκεια: 69 λεπτά. Θα χαρώ πολύ να δείτε το ντοκιμαντέρ, να το χαρείτε, να το μοιραστείτε με άλλους. Και να το σχολιάσετε.

Φιλικά.

Βασίλης Λουλές»

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία–Σενάριο–Έρευνα–Κείμενα: Βασίλης Λουλές

Μουσική: Νίκος Πλατύραχος

Μοντάζ: Γιώργος Πατεράκης

Διεύθυνση φωτογραφίας: Δημήτρης Κασιμάτης

Ηχοληψία: Άρης Καφεντζής

Ενδυματολογική επιμέλεια: Κική Μήλιου

Σχεδιασμός & Μίξη ήχου: Βάλια Τσέρου

Εργαστήρια εικόνας: DCS

Χρωματικές διορθώσεις εικόνας: Αποστόλης Άρχοντας

Video Effects & Επεξεργασία φωτογραφιών: The End Post Production.

Τα κείμενα αφηγείται ο ηθοποιός Αλέξανδρος Λογοθέτης .

Προσωπικές μαρτυρίες: Ηλίας Ευαγγέλου, Γιάννης Ευαγγέλου, Ζωή Διδασκάλου, Βούλα Αγγελάκη, Ντίνα Ναζάρη-Βράκα, Σωτήρης Τόγελος.

Ακούγονται και παλιές ηχογραφημένες συνεντεύξεις της Μαρούλας Κλιάφα με τους: Κώστα Ντόγκα, Βασίλη Κρομμύδα.

Παραγωγή: ΚΛΙΑΦΑΣ Α.Ε. © 2022

ioannis zabetakis
*O Γιάννης Ζαμπετάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Χημείας Τροφίμων, Πρόεδρος του τμήματος Βιολογικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Λίμερικ στην Ιρλανδία και “παίζει” πάντα Αριστερό Εξτρέμ.

Email: ioannis.zabetakis@ul.ie

Twitter: @yanzabet

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Φυτοφάρμακα σε τρόφιμα: Δημοσιεύτηκε η έκθεση της EFSA για το 2022

Συστάσεις στους διαχειριστές κινδύνου για την αύξηση της αποτελεσματικότητας των ευρωπαϊκών συστημάτων ελέγχου.

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ραβέντι σε συνταγές – Σοβαρός κίνδυνος

Το υπουργείο τροφίμων, γεωργίας και αλιείας της Δανίας προειδοποιεί: Μη τρώτε τα φύλλα από ραβέντι.

«Θα σε συναντήσω στο Greeks»: Πως η Ελληνική γαστρονομία και τα προϊόντα μας κυριαρχούν στις διεθνείς αγορές

Τα Ελληνικά προϊόντα γίνονται mainstream στον κόσμο κερδίζοντας τους καταναλωτές πολύ πέρα από την Ελληνοαμερικανική αγορά.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα