ΑρχικήΑριστερό ΕξτρέμΝέα έρευνα από Έλληνες Eπιστήμονες : Covid-19 και Μεσογειακή διατροφή

Νέα έρευνα από Έλληνες Eπιστήμονες : Covid-19 και Μεσογειακή διατροφή

1 λεπτά ανάγνωσης

H μόρφωση της μητέρας επηρεάζει τη διατροφή των παιδιών.

Μια πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Nutrition and Food Science από ‘Ελληνες επιστήμονες με τίτλο:

- Advertisement -

Adherence to the Mediterranean diet in Greek adolescents during COVID-19: exploring determining factors through cross-sectional study

Οι επιστήμονες εξέτασαν κοινωνικο-οικονομικές παραμέτρους κατά την διάρκεια της πανδημίας που επηρέασαν τις διατροφικές συνήθειες νέων από 12-18 ετών.

- Advertisement -

Οι πιο σημαντικοί παράγοντες που βρέθηκαν να καθορίζουν το κατά πόσο οι νέοι ακολουθούν την μεσογειακή διατροφή είναι η κοινωνικο-οικονομική τους κατάσταση και η μόρφωση που έχει η μητέρα τους.

ioannis zabetakis
*O Γιάννης Ζαμπετάκης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Χημείας Τροφίμων, Πρόεδρος του τμήματος Βιολογικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Λίμερικ στην Ιρλανδία και “παίζει” πάντα Αριστερό Εξτρέμ.

Email: ioannis.zabetakis@ul.ie

Twitter: @yanzabet

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Συσκευασία: Σε δημόσια διαβούλευση ο νέος εκτελεστικός κανονισμός της ΕΕ για τα μητρώα παραγωγών συσκευασιών στο πλαίσιο του PPWR

Η Επιτροπή προτείνει ενιαίο σύστημα εγγραφής και αναφοράς για τους παραγωγούς συσκευασιών σε όλα τα κράτη μέλη.

Ποιες τροφές συνδέονται με μεγαλύτερο κίνδυνο κατάθλιψης

Η συχνή κατανάλωση ορισμένων τροφίμων έχει συνδεθεί με χειρότερη ψυχολογική εικόνα

Χιλιάδες κρούσματα Cyclospora και 2 θάνατοι από μολυσμένο μαρούλι στις ΗΠΑ – Περιστατικά και σε 16 ευρωπαϊκές χώρες καταγράφει μελέτη

Νέα επιστημονική ανασκόπηση καταγράφει την παρουσία του παρασίτου σε 16 ευρωπαϊκές χώρες και αξιολογεί τους παράγοντες κινδύνου.