Προς όλους, όσοι αγνοούν το πρόβλημα επιδεικτικά, δημιουργώντας ασφυκτικές συνθήκες στους “ενοίκους” του πολύπαθου δωματίου.
Διάβασα τον περασμένο μήνα στο cibum.gr ότι η χορηγία της Coca-Cola στην διάσκεψη του ΟΗΕ για το κλίμα, COP27, προκάλεσε αντιδράσεις και ευρύτερες ανησυχίες για την επιρροή της πολυεθνικής.
Αντιδράσεις για την χορηγία της Coca Cola στη επερχόμενη διάσκεψη του ΟΗΕ για το κλίμα – Cibum
Αυτή η ιστορία μου θύμισε κάτι σχετικό με το αγαπημένο μου άθλημα: το ποδόσφαιρο.
(Είπαμε ότι ως αριστερό εξτρέμ, μου αρέσει η μπαλίτσα).
Πολλές ομάδες έχουν χορηγούς εταιρείες τροφίμων, τρόφιμα που δεν είναι και «τόσο» υγιεινά. Πώς γίνεται λοιπόν ένα άθλημα να σχετίζεται με ανθυγιεινά τρόφιμα;
Δεν είναι λίγο οξύμωρο να προωθούνται τέτοια τρόφιμα μέσα από ένα άθλημα; Μήπως θα πρέπει να δούμε λίγο το θέμα των διαφημίσεων σε σχέση με την εταιρική ευθύνη; Διότι, σε τελική ανάλυση, το θέμα της υγιεινής διατροφής και της προστασίας του περιβάλλοντος δεν θα πρέπει να γίνεται… “ο ελέφαντας στο δωμάτιο”.
Email: ioannis.zabetakis@ul.ie
Twitter: @yanzabet