ΑρχικήΟικιακάΔιατροφή και ΥγείαΠόσο αφροδισιακή είναι η μαύρη σοκολάτα;

Πόσο αφροδισιακή είναι η μαύρη σοκολάτα;

3 λεπτά ανάγνωσης

Η μαύρη σοκολάτα ικανοποιεί τις λιγούρες μας και μας κάνει ευτυχισμένους. Μπορεί, όμως, να μας βελτιώσει και τις επιδόσεις στο κρεβάτι;

Η μαύρη σοκολάτα είναι μια εκλεπτυσμένη γλυκιά απόλαυση. Σταδιακά, όλο και περισσότερες μελέτες δείχνουν ότι η σκουρόχρωμη ποικιλία έχει πολλά οφέλη για την υγεία. Για παράδειγμα, σύμφωνα με έρευνα, όπως παραθέτει δημοσίευμα του ιστοτόπου Mail Online, διαπίστωσε ότι το κακάο μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση και να κρατήσει την καρδιά σας υγιή κάνοντας πιο τεντωμένες τις φλέβες και τις αρτηρίες – χάρη στα αντιοξειδωτικά που είναι γνωστά ως φλαβανόλες. Aντίστοιχα αποτελέσματα έρευνας είχαμε δημοσιεύσει κι εμείς στο Cibum.

- Advertisement -

Μια επιπλέον γνωστή ιδιότητα της σοκολάτας γενικότερα είναι πως αποτελεί γνωστό αφροδισιακό. Περιέχει το λεγόμενο «φάρμακο αγάπης», φαινυλαιθυλαμίνη, που ενισχύει τη σεξουαλική επιθυμία αυξάνοντας τα επίπεδα ενδορφινών των «ορμονών της ευτυχίας».  Ωστόσο, μελέτες έχουν δώσει αντικρουόμενα αποτελέσματα σχετικά με τη σχέση μεταξύ της κατανάλωσης σοκολάτας και των σεξουαλικών συνηθειών. Τελικά είναι ή δεν είναι η μαύρη σοκολάτα αφροδισιακό;

Μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια το 2021 σε 1000 άτομα σχετικά με την εβδομαδιαία πρόσληψη σοκολάτας τους και τη σεξουαλική επιθυμία κατέληξε στο συμπέρασμα ότι όσοι έτρωγαν πιο συχνά σοκολάτα ενδιαφέρονται λιγότερο για το σεξ. Ίσως αυτό να οφείλεται στην περιεκτικότητα του κακάο σε μεθυλξαντίνες, οι οποίες μπορούν να κάνουν τους ανθρώπους πιο λήθαργους και να μειώσουν τη λίμπιντο.

- Advertisement -

Αλλά κάποια χρόνια νωρίτερα, το 2006, μια προηγούμενη 163 γυναικών συμμετεχουσών από την ομάδα του Πανεπιστημίου Vita-Salute San Raffaelle στην Ιταλία, διαπίστωσε ότι όσες έτρωγαν περισσότερη σοκολάτα ανέφεραν υψηλότερα επίπεδα σεξουαλικής επιθυμίας και ευχαρίστησης.

Αυτό τον ισχυρισμό έρχεται να επιβεβαιώσει και μια έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Harvard το 2016, η οποία έθεσε ορισμένες ερωτήσεις σε συνολικά 25.000 άνδρες. Τα αποτελέσματα αυτής της τελευταίας έρευνας έδειξαν πως οι άνδρες που καταναλώνουν τρεις ή τέσσερις μερίδες τροφών πλούσιων σε φλαβονοειδή την εβδομάδα είχαν περίπου ένα δέκατο λιγότερες πιθανότητες να υποφέρουν από στυτική δυσλειτουργία. Τα φλαβονοειδή έχουν και μια άλλη ευεργετική λειτουργία, καθώς είναι τα ίδια αντιοξειδωτικά που ενισχύουν τη ροή του αίματος. Άρα, η μαύρη σοκολάτα υποστηρίζει και την υγεία της καρδιάς, κάτι που επίσης μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερες στύσεις.

Συμπερασματικά, είναι περισσότερες οι έρευνες που αποδεικνύουν τη συνεισφορά της μαύρης σοκολάτας στις καλύτερες…κρεβατικές επιδόσεις. Οπότε δεν έχετε κάτι να χάσετε με το να φάτε ένα μικρό κομματάκι (συνίσταται περίπου 100 γραμμάρια ημερησίως το πολύ) πριν από μια ιδιαίτερη στιγμή.

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα.


Google news

Ακολουθήστε μας για την άμεση ενημέρωση σας στο google news.

Must read

Aυτές είναι οι χειρότερες τροφές που μπορεί κανείς να φάει κατά τη διάρκεια καύσωνα – Του διαιτολόγου Ν. Ζορζοβίλη

Ορισμένες επιλογές επιβαρύνουν περισσότερο την ενυδάτωση και τη θερμορρύθμιση, ενώ άλλα τρόφιμα γίνονται επικίνδυνα όταν παραμένουν εκτός ψυγείου για πολλή ώρα

Χρήση φυτοφαρμάκων στην Ελλάδα – Νέο πιο αυστηρό πλαίσιο προστίμων από το ΥΠΑΑΤ για υπολείμματα και παραβάσεις

Το ΦΕΚ 5018/2026 καθορίζει νέα κλίμακα βαθμολόγησης για παραβάσεις σε φυτοφάρμακα και υπολείμματα τροφίμων.

Μπάνιο στη θάλασσα: Είναι πιο πιθανό να πάθω λοίμωξη από Vibrio όταν το νερό είναι ζεστό; Τι ισχύει και ποιοι κινδυνεύουν περισσότερο

Η άνοδος της θερμοκρασίας των υδάτων δημιουργεί νέα δεδομένα για ένα βακτήριο που μπορεί να μεταδοθεί από το νερό