Μετάβαση στο περιεχόμενο
Κυριακή, 16 Μαρτίου, 2025
19.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Αναστολή προωθητικής διαφήμισης της Lidl

ΑρχικήΝέαΑναστολή προωθητικής διαφήμισης της Lidl
spot_img

cibum team

Η Πρωτοβάθµια Επιτροπή του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας, μετά από έλεγχο διαφημιστικού διαγωνισμού της Lidl Hellas αποφάσισε ομόφωνα, ότι έρχεται σε αντίθεση µε την σύσταση της Πολιτείας για περιορισµό της κινητικότητας των πολιτών, µε στόχο τον περιορισµό της µετάδοσης του Covid 19 και ως εκ τούτου προσκρούει στο άρθρο 1.2 του Ε∆Κ-Ε και πρέπει να τροποποιηθεί αναλόγως εντός 2 ηµερών.  

Στο σκεπτικό της απόφασης Σ/1593, με ημερομηνία 8/3/2021, αναφέρεται ότι διαπιστώθηκε πως η προωθητική ενέργεια της εταιρείας LIDL, όπως περιγράφεται στα υλικά που προβάλλεται, «… όσο πιο συχνά πραγµατοποιείς αγορές και σκανάρεις την προσωπική σου ψηφιακή κάρτα Lidl Plus στο ταµείο, τόσο ανεβαίνεις στη βαθµολογία των πιο πιστών πελατών. Οι 50 συχνότεροι πελάτες κερδίζουν αγορές αξίας 200 ευρώ…», επιβραβεύει τους πελάτες LIDL µε κριτήριο τη συχνότητα των αγορών τους.

- Advertisement -

Σύμφωνα με την επιτροπή η συγκεκριμένη προωθητική δράση, δίνει κίνητρο για όσο το δυνατόν περισσότερες επισκέψεις στα καταστήµατα. Η Προσφυγή στη ∆ευτεροβάθµια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας δεν έχει ανασταλτικό αποτέλεσµα στην εφαρµογή της απόφασης που έλαβε η Πρωτοβάθμια επιτροπή.

Ολόκληρη την απόφαση του ΣΕΕ μπορείτε να τη βρείτε ΕΔΩ.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Καλλυντικά και είδη προσωπικής φροντίδας: Ο κίνδυνος από τη χρήση τους και η εξωσωματική γονιμοποίηση – Της Ελένης Τσαγκά

Γιατί τον τελευταίο καιρό ανακαλούνται τόσα πολλά προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς;

Τούρτες στα ελληνικά ζαχαροπλαστεία: Γιατί έχουν την ίδια (άνοστη) γεύση

Απογοήτευση από τις τούρτες που μας "σερβίρουν" τα ελληνικά ζαχαροπλαστεία

Νωπό Γάλα: Άγνοια κινδύνου των καταναλωτών για μόλυνση από γρίπη των πτηνών

Πολλοί καταναλωτές δεν γνωρίζουν τον κίνδυνο μόλυνσης από γρίπη των πτηνών καταναλώνοντας νωπό γάλα
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα