Καταγγελία καταναλωτή στο cibum
Μία δυσάρεστη έκπληξη περίμενε καταναλωτή ενώ έβαζε την αγαπημένη στους περισσότερους σάλτσα μαγιονέζας στο φαγητό του.

Προς τον πάτο του προϊόντος κι ενώ είχε καταναλωθεί σχεδόν ολόκληρη, βρήκε ένα ελαστικό αντικείμενο, χρώματος μπλε-μωβ με υφή μπαλονιού ή γαντιού.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Γέμισε αυγά ταινίας από ανεπαρκώς ψημένο χοιρινό – Η ανατριχιαστική ακτινογραφία που σόκαρε ακόμα και τους γιατρούς (βίντεο)

Όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες και στο βίντεο που έστειλε στο cibum ο καταναλωτής, πρόκειται για τη μαγιονέζα της μάρκας «Νώμα» της εταιρείας Condito ΑΕΒΕ. Το προϊόν αγοράστηκε από το κατάστημα LIDL που βρίσκεται στην οδό Πατησίων 318-320.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Τι θα πάθω αν φάω βρώμη που έχει χαλάσει;
Αμέσως επικοινώνησε μέσω μέιλ με την LIDL για να λάβει την εξής απάντηση από το Τμήμα Διασφάλισης Ποιότητας:
«Λυπούμαστε ειλικρινά για το περιστατικό με το μπλε πλαστικό κομμάτι στο προϊόν Μαγιονέζα noma 500ml . Αν και δεν έχουμε λάβει καμία άλλη παρόμοια αναφορά για το συγκεκριμένο προϊόν, πιθανόν να πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό. Παρόλα αυτά θα επικοινωνήσουμε με τον προμηθευτή μας, παρέχοντάς του όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες, ώστε να διερευνήσει το περιστατικό. Παρακαλούμε όπως επιστρέψετε το προϊόν με το ξένο σώμα στο κατάστημα αγοράς στην Λ. Πατησίων 318-320, ώστε να προωθηθεί στον προμηθευτή για να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι και να λάβετε επιστροφή χρημάτων.
Επιπρόσθετα, εκτιμώντας την ανατροφοδότησή σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι συνημμένα θα εντοπίσετε ένα κουπόνι συμβολικού ποσού 10€ το οποίο μπορείτε να εξαργυρώσετε στις επόμενες αγορές σας στα καταστήματά μας σκανάροντας το qr code στο ταμείο.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Γιατί η Nestle διακόπτει την παραγωγή της KitKat V
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Υγιεινή στο αεροπλάνο – Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Η νέα φοβερή επιστημονική ανακάλυψη για την μόλυνση του τόνου σε κονσέρβα με υδράργυρο
Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι όλοι οι προμηθευτές μας υπόκεινται σε πολύ αυστηρούς ελέγχους και εφαρμόζουν πιστοποιημένα συστήματα ποιότητας για την ασφάλεια των τροφίμων. Η εταιρεία μας, επιπροσθέτως, ελέγχει με πολύ αυστηρά κριτήρια όλα τα προϊόντα κατά την παραλαβή. Όπως καταλαβαίνεται, όμως οι έλεγχοι της εταιρείας μας, έχουν δειγματοληπτικό χαρακτήρα. Γι’ αυτό ζητούμε την κατανόηση σας για αυτό το μεμονωμένο περιστατικό και σας διαβεβαιώνουμε πως θα εντείνουμε τους ελέγχους μας έτσι ώστε να αποφευχθεί επανεμφάνιση.
Ευελπιστούμε ότι οι απαντήσεις μας να σας βοήθησαν και ότι θα συνεχίσετε να μας τιμάτε με την παρουσία σας στα καταστήματά μας».

Ο καταγγέλων θεώρησε ότι δεν ικανοποιείται από την απάντηση της εταιρείας, και χαρακτήρισε γελοία την προσπάθεια αποζημίωσής του με 10 ευρώ. Σκοπός της καταγγελίας του ήταν να λάβει πραγματική δράση η αλυσίδα για την ποιότητα των προϊόντων της και όχι να απαντήσει με το κλισέ «πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό», καθώς και να ενημερώσει τους καταναλωτές να είναι προσεκτικοί εφόσον υπάρχει ενδεχόμενο να έρθουν αντιμέτωποι με το υπόλοιπο αντικείμενο. Ακολούθως, επικοινώνησε με τον ΕΦΕΤ από όπου του ζητήθηκε δείγμα για έλεγχο.
*Το Cibum είναι εξειδικευμένο site ασφάλειας τροφίμων και απευθύνεται στον κλάδο και στους επαγγελματίες τροφίμων, όπως και σε συνειδητοποιημένους καταναλωτές. Το παρόν άρθρο έχει σκοπό να προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες στους επιστήμονες τροφίμων και επαγγελματίες που σχεδιάζουν τα συστήματα και μέτρα ασφάλειας τροφίμων των επιχειρήσεων τροφίμων. Τα συμβάντα ασφάλειας τροφίμων σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο αποτελούν πολύτιμα εισερχόμενα δεδομένα στην ανάλυση επικινδυνότητας της διαδικασίας διαχείρισης τροφίμων (HACCP) που υποχρεούται να συντάσσει και να διατηρεί βάση νόμου, κάθε επιχείρηση τροφίμων.
Τι έχετε πάθει και τα βάζετε μονίμως με τα λιντλ.. είπαμε πόλεμος αλλά σταματήστε κάπου.. και αν ήταν στο κουτάλι του και μπήκε στο βάζο ;