Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024
20.7 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

BLK& Bold Specialty Beverages: Βάζοντας τόλμη και αλτρουισμό σε μια κούπα καφέ

ΑρχικήΝέαBLK& Bold Specialty Beverages: Βάζοντας τόλμη και αλτρουισμό σε μια κούπα καφέ
spot_img

Η & Bold Specialty Beverages κάνει τη διαφορά στις αγορές των ΗΠΑ, με πολλές συνεργασίες με γνωστούς λιανοπωλητές.

Μια σύγχρονη επιχείρηση οφείλει την επιτυχία της σε δύο πράγματα: το προϊόν της και τις αξίες που πρεσβεύει.

Ο καφές από μόνος του είναι μια πολύ επικερδής βιομηχανία, ξεπερνώντας κατά πολύ κάθε άλλο ζεστό ρόφημα στην κατηγορία του. Ωστόσο, όλα αυτά τα χρόνια βλέπαμε λευκούς ανθρώπους (συχνά άνδρες) να βρίσκονται πίσω από τη διοίκηση εταιρειών καφέ, ενώ οι μαύροι να είναι πιο συχνά εργαζόμενοι σε τομείς, όπως η συγκομιδή ή παραγωγή.

Η BLK & Bold Specialty Beverages, όμως, κάνει μαζί με πολλές επιχειρήσεις που ανήκουν σε μαύρους, μια μικρή διαφορά στο κατεστημένο της λευκής ιδιοκτησίας του καφέ. Από το 2018 που ιδρύθηκε στην πόλη Ντε Μόιν της Άιοβα  βρίσκεται σε μια συνεχή  άνοδο.

Ιδιοκτήτες της είναι δύο φίλοι, ο Pernell Cezar Jr. και ο Rod Johnson, οι οποίοι έχουν δώσει στην επωνυμία τους αλτρουιστικό χαρακτήρα, προσφέροντας σε μειονεκτούσες κοινότητες σε όλη τη χώρα. Συγκεκριμένα, το 5% των εσόδων της BLK διοχετεύεται σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς στις ΗΠΑ, που είναι αφιερωμένοι στη βοήθεια των νέων που βρίσκονται σε κίνδυνο.

Σε συνέντευξή του στο Food Beverage Insider, ο Pernell Cezar Jr. είχε δηλώσει τα εξής: «Δίνουμε προτεραιότητα στον εγχώριο κοινωνικό αντίκτυπο για να επεκτείνουμε τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει ο καφές, επιστρέφοντας στην κοινότητα. Πιστεύουμε ότι μια βιώσιμη κοινότητα, μια κοινότητα καταναλωτών, χτίζει μια βιώσιμη κερδοσκοπική επιχείρηση».

Μπορεί κανείς πλέον, 5 χρόνια μετά τη δημιουργία της, να βρει την BLK & Bold παντού στις ΗΠΑ, από σουπερμάρκετ, μέχρι και σε μαζικούς λιανοπωλητές όπως η Amazon και η Target. Αλλά ένα εξίσου εντυπωσιακό επίτευγμα είναι πως έχει καταφέρει να αποτελέσει τον επίσημο προμηθευτή καφέ για τα κεντρικά γραφεία του NBA στη Νέα Υόρκη! Παράλληλα, συνεχίζει να κερδίζει έδαφος στην αγορά, με συνεργασίες όπως η Ben & Jerry’s και η Marvel, με την οποία έχουν δημιουργήσει τον καφέ Black Panther: Wakanda Forever, βάσει της ομώνυμης ταινίας.

Όσον αφορά στην παραγωγή του καφέ, η BLK & Bold προμηθεύεται και ψήνει τους δικούς της κόκκους, οι οποίοι ισχυρίζονται πως προέρχονται από βιώσιμες πηγές της  Κεντρικής Βόρειας Αμερικής και την Αιθιοπία. Δεν θέλουν να συνεργάζονται με κανέναν που εκμεταλλεύεται τους εργαζόμενους ή το περιβάλλον, ενισχύοντας έτσι και την ακεραιότητα της επιχείρησής τους.

Στη συνέντευξή του στο Food Beverage Insider, ο Cezar Jr., συμβουλεύοντας τους μαύρους που θέλουν να χτίσουν τη δική τους επιχείρηση, παραδέχεται πως είναι πράγματι δύσκολο κανείς να συγκεντρώσει το απαιτούμενο κεφάλαιο και την εμπειρία, την οποία οι ίδιοι είχαν για αρκετά χρόνια στο πεδίο του καφέ. Αλλά το πιο σημαντικό είναι να έχουν κατανόηση της αγοράς και του τι μπορούν να κάνουν για να ξεχωρίσουν σε αυτήν.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Βιταμίνη D: Ερευνητές ζητούν την ανάπτυξη εξατομικευμένων συστάσεων

Νεα ευρήματά πιστεύεται πως θα έχουν σημαντικές επιπτώσεις για την ανάπτυξη προσαρμοσμένων συστάσεων για τη χορήγηση της βιταμίνης D.

Η χορτοφαγική διατροφή μπορεί να σταματήσει την επιδείνωση του καρκίνου του προστάτη

Σύμφωνα με μελέτη, οι άνδρες που καταναλώνουν μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, έχουν βραδύτερη εξέλιξη του καρκίνου του προστάτη σε σχέση με όσους τρώνε περισσότερο κρέας.

Η Οδύσσεια μίας μικρής ελληνικής επιχείρησης από την αγκύλωση των Εθνικών αρχών – Του Δημήτρη Γεωργαντέλη

Το ''παιχνίδι'' με την τεράστια διαφορά στο ανώτατο επιτρεπτό όριο της κουμαρίνης σε παραδοσιακά και μη κουλουράκια κανέλας!
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα