Ο διευθύνων σύμβουλος της Carlsberg, Cees ‘t Hart, χαρακτήρισε το 2023 «άλλη μια δύσκολη χρονιά».
Η Carlsberg ακολουθεί κι αυτή την κλιμακούμενη τάση των τιμών, ανακοινώνοντας εκ νέου αύξηση στις τιμές της μπύρας της κατά ένα υψηλό, μονοψήφιο ποσοστό, για να μπορέσει να αντεπεξέλθει στον πληθωρισμό.
Σε αντίθεση με την αύξηση των εσόδων της κατά 9% ανά λίτρο πέρσι, η δανέζικη ζυθοποιία ανακοίνωσε σε πρόσφατη έκθεση ότι αναμένει μια πτώση στην κατανάλωση μπύρας στην Ευρώπη, λόγω των αυξημένων τιμών, η οποία με τη σειρά της οδηγεί και σε μείωση των κερδών της τάξεως του 5%.
Σύμφωνα με το The Drinks Business, o διευθύνων σύμβουλος της Carlsberg, Cees ‘t Hart, χαρακτήρισε το 2023 «άλλη μια δύσκολη χρονιά», ενώ σημείωσε πως αναμένεται η γενικότερη κατανάλωση μπύρας στην Ευρώπη να επηρεαστεί από τον πληθωρισμό.
Η Carlsberg δεν είναι η μόνη που προχωρά σε αύξηση των τιμών της, αλλά ακολουθεί το παράδειγμα πολλών ζυθοποιείων στον κόσμο, που δεν μπορούν να απορροφήσουν τις αυξήσεις σε πρώτες ύλες και ενέργειας στο 100%. Χαρακτηριστικά, προς τα τέλη του 2022, μια παρόμοια ανακοίνωση από τη Heineken πυροδότησε αντιδράσεις στις βρετανικές παμπ, οι οποίες απειλούσαν να σταματήσουν να σερβίρουν τις μπύρες της εταιρείας, καθώς δεν ήθελαν οι αυξήσεις να επιβαρύνουν τους καταναλωτές.