Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου, 2024
12.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Νέα, ενιαία ψηφιακή εφαρμογή για τους πελάτες της

ΑρχικήΝέαΔελτία ΤύπουΑΒ Βασιλόπουλος: Νέα, ενιαία ψηφιακή εφαρμογή για τους πελάτες της
spot_img

Το νέο mobile app, που θα ενσωματώσει η ΑΒ Βασιλόπουλος μέσα στο 2024, αντιπροσωπεύει μια ανανεωμένη έκδοση της υπάρχουσας εφαρμογής, βασισμένη σε νέα τεχνολογία (React Native).

Μια νέα ψηφιακή εφαρμογή της ΑΒ Βασιλόπουλος με αναβαθμισμένη τεχνολογία έρχεται το 2024 για να βελτιώσει την εμπειρία αγορών των πελατών της. Οι αναβαθμισμένες λειτουργίες αφορούν σε όλο το ταξίδι του χρήστη, από τις λίστες προϊόντων έως και το «checkout», έχοντας σχεδιαστεί για να προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση και ευκολία.

Το νέο mobile app, που θα ενσωματώσει η ΑΒ Βασιλόπουλος μέσα στο 2024, αντιπροσωπεύει μια ανανεωμένη έκδοση της υπάρχουσας εφαρμογής, βασισμένη σε νέα τεχνολογία (React Native), που δίνει τη δυνατότητα να εφαρμοστούν σύγχρονες λειτουργίες πιο μεθοδικά και σε σύντομο χρονικό διάστημα. Οι πελάτες θα χρειαστεί μόνο να κάνουν μια αναβάθμιση στην εφαρμογή τους, όταν τους ζητηθεί, αποκτώντας μια νέα διεπαφή χρήστη, που θα τους επιτρέψει να περιηγηθούν στην εφαρμογή και να χρησιμοποιήσουν τις υπάρχουσες λειτουργίες με πιο αποτελεσματικό τρόπο. Σε επόμενο στάδιο, θα ενσωματωθούν νέες δυνατότητες στο online εμπόριο, καθώς και στη χρήση κάρτας πιστότητας.

Η νέα εφαρμογή έχει λανσαριστεί στην Τσεχία μέσω της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Albert, μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize, ενώ σταδιακά μέσα στο 2024 θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες εταιρείες του Ομίλου. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία σηματοδοτεί μια σημαντική πρόοδο στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς θα διευκολύνει τις ηλεκτρονικές αγορές, ενώ θα επιτρέψει τη δημιουργία πιο ασφαλών και ευέλικτων ψηφιακών εφαρμογών.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Εδώ, το καλό είναι για όλους.

Σχετικά με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Στην ΑΒ Βασιλόπουλος έχουμε επάξια κατακτήσει μια θέση στο τραπέζι κάθε νοικοκυριού στην Ελλάδα, μέσα από την αδιαπραγμάτευτη ποιότητά μας, τη μοναδική μας εξυπηρέτηση και την ξεχωριστή ποικιλία μας. Με οδηγό το σκοπό μας να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να κάνουμε τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων, είμαστε πάντα δίπλα στους 2,2 εκατομμύρια πελάτες μας με θάρρος, ακεραιότητα, ομαδικότητα, φροντίδα και χιούμορ. Πάντα δίπλα σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας, εκεί όπου χτυπάει η καρδιά μας μέσα από το δίκτυό μας που ανέρχεται περίπου στα 600 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Εκεί όπου οι άνθρωποί μας γίνονται οι δικοί σας άνθρωποι, έτοιμοι να σας εξυπηρετήσουν με χαρά και μεράκι και να προσφέρουν μια μοναδική αγοραστική εμπειρία σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά.

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

LIDL: Ελληνίδα μητέρα κινείται νομικά κατά του σουπερμάρκετ για τα επικίνδυνα γλυκά

Όλα τα επηρεαζόμενα προϊόντα έχουν αφαιρεθεί από το κατάστημα και προτρέπουμε όλους τους πελάτες που αγόρασαν το προϊόν να μην το καταναλώσουν, είπε η εταιρεία αλλά με καθυστέρηση

Σουπερμάρκετ: Ράφια γεμάτα με υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα με χρωστικές, γαλακτωματοποιητές, τεχνητές γεύσεις και πρόσθετα – Μελέτη

Στα σουπερμάρκετ τα περισσότερα τρόφιμα με πρόσθετα - Περισσότερες από τις μισές θερμίδες που καταναλώνονται στο σπίτι, προέρχονται από υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο