H Kraft είναι η εταιρεία που κρύβεται πίσω από τη δημοτικότητα του αγαπημένου φαγητού της Αμερικής, μακαρόνια με τυρί ή Mac and Cheese, όπως όλοι το γνωρίζουν. Η εταιρεία ανακοίνωσε την αλλαγή του ονόματος σε Κraft Mac & Cheese.
Ενώ η εταιρεία ανακοίνωσε σε δελτίο τύπου πως ο λόγος για τον οποίο προχωρά σε αυτή την αλλαγή είναι για να εκφράσει το προϊόν έτσι όπως το γνωρίζουν όλοι οι λάτρεις του, με τη συντομογραφία macαντί για macaroni. Εκτός από όνομα, το προϊόν αλλάζει και συσκευασία, με το λογότυπο να περιλαμβάνει πλέον ένα χαμογελαστό «κοφτό» μακαρονάκι, ενώ το εμβληματικό μπλε στο κουτί διατηρείται.
Ωστόσο, ο λόγος για την αλλαγή του ονόματος δεν είναι μόνο για να ικανοποιηθούν οι λάτρεις του πιάτου. Ίσως να μην είναι ευρέως γνωστό, αλλά η εταιρεία έχει στο παρελθόν αντιμετωπίσει κατηγορίες ότι σεξουαλικοποιεί τα μακαρόνια, εξαιτίας μιας καμπάνια της που είχε το μότο «sendnoods», αναφερόμενη στα μακαρόνια (noodles), το οποίο παρέπεμπε στο sendnudes (στείλε γυμνές φωτογραφίες), γράφει η ιστοσελίδα Mashed.
Ενώ, όμως, αυτό είναι κάτι που ανήκει στο παρελθόν, στο παρόν υφίσταται ένα νέο «κίνημα» των καταναλωτών υπέρ της υγιεινής διατροφής. Τα μακαρόνια με τυρί, ως γνωστόνδεν αποτελούν ένα προϊόν που ανταποκρίνεται σε αυτές τις απαιτήσεις, καθώς έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, υδατάνθρακες και θερμίδες. Υπάρχουν, βέβαια, εταιρείες που έχουν καινοτομήσει σε μια πιο υγιεινή εκδοχή του πιάτου, αλλά η Kraftδεν ανήκει σε αυτές για την ώρα. Οπότε σε αυτό το σημείο τίθεται ένα διαφορετικό ερώτημα: μήπως με αυτό το rebrandingη Kraftθέλει να δώσει την αίσθηση από κάτι νέο σε κάτι παλιό, για να προσελκύσει και παλιούς και νέους καταναλωτές;