Παρασκευή, 12 Αυγούστου, 2022
26.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Ο μεταπανδημικός θρίαμβος του ουίσκι

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΟ μεταπανδημικός θρίαμβος του ουίσκι
spot_img

Οι παγκόσμιες εξαγωγές του ουίσκι έχουν ανέλθει στα 5 δις ευρώ για το 2021 και ο κλάδος συνεχίζει την ανοδική του πορεία μετά την πανδημία. Παρόλα αυτά, οι προκλήσεις συνεχίζουν να υφίστανται. Τι μπορούν να κάνουν οι εταιρείες και οι επενδυτές για να αντιπαρέλθουν των δυσκολιών και να αυξήσουν τα κέρδη τους;

Η βιομηχανία του ουίσκι ανεβαίνει ξανά, μετά από μια δύσκολη περίοδο κατά την πανδημία. Μάλιστα, ο Billy Walker, ιδιοκτήτης του αποστακτηρίου GlenAllachie στη Σκωτία, δήλωσε, σύμφωνα με την ιστοσελίδα Harpers UK ότι τα single malt έχουν περισσότερη δημοτικότητα από ποτέ. Σε αυτή την παραδοχή κατέληξε και ο Alan Hamilton, διευθυντής εταιρικών οικονομικών στην Johnston Carmichael, η οποία έχει αναλάβει αυτόν τον καιρό αρκετές εξαγορές και συγκέντρωση κεφαλαίου στην διεθνή αγορά του ουίσκι.

Σύμφωνα με τη Harpers UK, η ένωση Scotch Whisky ανακοίνωσε πρόσφατα ότι οι παγκόσμιες εξαγωγές σκωτσέζικου ουίσκι αυξήθηκαν κατά 19% με αξία άνω των 5 δις ευρώ, μετά τη συνεχιζόμενη ανάκαμψη από την πανδημία και τον θετικό αντίκτυπο της πρόσφατης αναστολής των δασμών στις ΗΠΑ.

Τι μεταβάλλει το παγκόσμιο τοπίο στον κλάδο του ουίσκι

Εδώ υπάρχει, επίσης, ένα θετικό παράδοξο για την πορεία του ουίσκι στην οικονομία: η αξία των παγκόσμιων εξαγωγών ουίσκι είναι χαμηλότερη από ό,τι πριν από την πανδημία, αλλά πλέον υπάρχουν αρκετές θετικές δυναμικές που υποστηρίζουν μελλοντικές ευκαιρίες ανάπτυξης. Για παράδειγμα, η Ινδία, ο μεγαλύτερος καταναλωτής ουίσκι παγκοσμίως, είναι πιθανό να άρει τους δασμούς για το ουίσκι, γεγονός που θα έδινε μια μεγαλύτερη ώθηση στις εξαγωγές και σε ευρύτερο πλαίσιο, όπως για τις περιοχές στην Ασία και τον Ειρηνικό εν γένει. Εν τω μεταξύ, η αναστολή των δασμών στις ΗΠΑ έχει ήδη αυξήσει τις εξαγωγές και αυτό αναμένεται να συνεχιστεί, ενώ επιπλέον μοχλοί ανάπτυξης μετά την πανδημία περιλαμβάνουν την επιστροφή των καταναλωτών σε μπαρ και εστιατόρια και τα διεθνή ταξίδια και τον τουρισμό.

Η αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση δημιουργεί ευκαιρίες για επενδυτές

 Έχουν γίνει σημαντικές επενδύσεις σε εγκαταστάσεις παραγωγής και τουριστικά αξιοθέατα, ενώ φτιάχνονται και αρκετά νέα αποστακτήρια. Πέρα από τα  νέα αποστακτήρια, υπάρχουν και αρκετές ευκαιρίες για επενδύσεις σε βαρέλια ωρίμανσης από διάφορες εταιρείες ή απευθείας στον κλάδο με χρηματοδότηση νέων επιχειρήσεων ουίσκι. Αυξάνεται, επίσης, το ενδιαφέρον για επενδύσεις, τόσο από ιδιώτες όσο και από εμπορικούς φορείς που θέλουν να επεκτείνουν τη γκάμα των αλκοολούχων ποτών τους και να χρησιμοποιήσουν τα δίκτυα διανομής τους για να αξιοποιήσουν το δυναμικό της επωνυμίας και να αυξήσουν τις πωλήσεις.

Ωστόσο, πατά τις ευκαιρίες ανάπτυξης, ο κλάδος αντιμετωπίζει τις ίδιες παγκόσμιες προκλήσεις με πολλούς άλλους, συμπεριλαμβανομένης της συνεχιζόμενης διαταραχής του εμπορίου, της αύξησης του κόστους της αλυσίδας εφοδιασμού και άλλων πληθωριστικών πιέσεων, όπως το ενεργειακό κόστος και οι ελλείψεις σε πρώτες ύλες.

Προϋποθέσεις για επενδύσεις και αύξηση των πωλήσεων στη βιομηχανία του ουίσκι

Εάν κάποιος θέλει να επενδύσει στο χώρο του ουίσκι, χρειάζεται πρώτα να κατανοήσει ορισμένες συνθήκες. Μια από αυτές συνιστά τη χαρτογράφηση των μεγαλύτερων αγορών ουίσκι και τις ανάγκες τους. Για παράδειγμα, η Ταϊβάν και η Σιγκαπούρη καταναλώνουν σημαντικά περισσότερο single malt ουίσκι από άλλες αγορές της Άπω Ανατολής, με τους καταναλωτές να ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την ποιότητα των προϊόντων, την κληρονομιά και την παραγωγή. Αυτή η αυξανόμενη ευαισθητοποίηση και επιθυμία να δοκιμάσουμε προϊόντα από διαφορετικά αποστακτήρια σημαίνει ότι αυτές είναι σημαντικές αγορές για ανεξάρτητους εμφιαλωτές. Για το σκοπό αυτό, μια ανερχόμενη επιχείρηση στο χώρο πρέπει απαραίτητα να έχει εξασφαλίσει ένα δίκτυο διανομέων που να κατανοεί τις αγορές, για να εξασφαλίσει τη μεγιστοποίηση των ευκαιριών πωλήσεων και την αύξηση των αποδόσεων των επενδυτών.  Ακόμη, οι εταιρείες που αναζητούν επενδύσεις θα πρέπει να έχουν μια σαφή επιχειρηματική στρατηγική, ιδιαίτερα σχετικά με το branding, τις αγορές-στόχους και τη διανομή, και πώς αυτά θα οδηγήσουν τις μελλοντικές πωλήσεις και την ανάπτυξη. 

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img

Must read

Τέλος η “περίοδος χάριτος” για το διοξείδιο του τιτανίου – Πότε ένα τρόφιμο μπορεί να περιέχει το πρόσθετο;

Ο κανονισμός (ΕΕ) 2022/63 περιλάμβανε μια εξάμηνη μεταβατική περίοδο, ώστε να δοθεί χρόνος στις επιχειρήσεις τροφίμων να καταργήσουν σταδιακά τη χρήση αυτού του προσθέτου τροφίμων, η οποία έληξε στις 7 Αυγούστου 2022.

Ευρωπαϊκή Νομοθεσία: Νέα μέγιστα επιτρεπτά επίπεδα ωχρατοξίνης Α σε ορισμένα τρόφιμα

Δημοσιεύθηκε πρόσφατα ο νέος Κανονισμός (ΕΕ) 2022/1370 για την τροποποίηση του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1881/2006 όσον αφορά τα μέγιστα επιτρεπτά επίπεδα ωχρατοξίνης Α σε ορισμένα τρόφιμα.

Φακελάκι… μαγικό! Αναστέλλει την ωρίμανση φρούτων και λαχανικών και επιμηκύνει το χρόνο ζωής τους

Μια καινοτόμος λύση βασισμένη σε φυτικά συστατικά, έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα των ενεργών συσκευασιών σε φρούτα και λαχανικά.
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα