Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
18.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Τέλος και στη σοκολάτα! – Οι καταναλωτές δεν αντέχουν τις αυξήσεις τιμών

ΑρχικήΝέαΔιεθνήΤέλος και στη σοκολάτα! - Οι καταναλωτές δεν αντέχουν τις αυξήσεις τιμών
spot_img

Μείωση στην κατανάλωση σοκολάτας σε ΗΠΑ και Ευρώπη αναδεικνύουν τα νέα οικονομικά δεδομένα μεγάλων εταιρειών. Πώς εξελίσσεται αυτή η τάση;

Νέα στατιστικά δεδομένα και παρατηρήσεις στελεχών σε μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες σοκολάτας στον κόσμο δείχνουν πως οι καταναλωτές σε ΗΠΑ και Ευρώπη έχουν μειώσει τη σοκολάτα που αγοράζουν και καταναλώνουν. Απόδειξη αυτού αποτελεί πως, σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters, οι συνολικοί όγκοι λιανικών πωλήσεων σοκολάτας στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 2% έως 3% τους τελευταίους δύο μήνες, ακολουθώντας μια αύξηση τιμών στα προϊόντα σοκολάτας.  

Η μείωση, αν και παρουσιάζεται σε διάφορες εταιρείες- παραγωγούς σοκολάτας, όπως η Nestle, η Hershey’s, η Mars Inc. και η Cadbury, είναι αρκετά πρόσφατη. Ούτε η πανδημία COVID-19 είχε προκαλέσει πτωτική πορεία στις πωλήσεις σοκολάτας, καθώς στα τελευταία στάδιά της,  οι πωλήσεις σοκολάτας αυξήθηκαν, σημείωσε το Reuters. Αυτό ενδεχομένως να οφειλόταν στο ότι οι καταναλωτές έμεναν αρκετά στο σπίτι, οπότε ήθελαν να «ανταμείψουν» τον εαυτό τους με κάτι γλυκό.

Μείωση 1,3% της κατανάλωσης συγκριτικά με πέρσι στις ΗΠΑ

 Ωστόσο, σήμερα, οι εταιρείες σοκολάτας βλέπουν κάποιες αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Για παράδειγμα, οι αγοραστές επιλέγουν μεμονωμένες μπάρες αντί για κάποιο πακέτο με πολλές σοκολάτες μαζί. Ο όγκος πωλήσεων προϊόντων σοκολάτας στις ΗΠΑ μειώθηκε 1,5% σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν, καθώς οι τιμές αυξήθηκαν κατά 8,2%, σύμφωνα με την IRI, εταιρεία έρευνας αγοράς με έδρα το Σικάγο που μοιράστηκε πληροφορίες με το Reuters. Και η κατανάλωση αναμένεται να μειωθεί περαιτέρω, έστω και σε μικρότερο βαθμό.

1,5% πιο κάτω οι πωλήσεις και στο κακάο σε σύγκριση με το προσδοκώμενο

Όλο αυτό οφείλεται αν μη τι άλλο στον πληθωρισμό και την ακρίβεια που έχει προκληθεί από τον πόλεμο στην Ουκρανία και έπειτα. Και όσο συνεχίζεται ο πόλεμος, τόσο αναμένεται να επηρεαστούν και οι εταιρείες κακάο, που έχουν ήδη πέσει εκτός των προβλέψεών τους για την πορεία των πωλήσεων. Ενώ, ανέμεναν αρχικά ότι η ζήτηση κακάο θα αυξηθεί κατά 2,5% φέτος, τώρα βλέπουν ανάπτυξη μόλις 1%, το οποίο δεν αποκλείεται να εξελιχθεί σε μεγαλύτερη μείωση.

Shrinkflation

Οι εταιρείες σοκολάτας για να επιβιώσουν αλώβητες από αυτή την κρίση, καταφεύγουν σε ορισμένες πρακτικές για να επιβιώσουν. Η Hershey σε ορισμένες περιπτώσεις μειώνει το μέγεθος της συσκευασίας της και διατηρεί την ίδια ή πολύ κοντινή τιμή στη σοκολάτα της, πρακτική  κοινώς γνωστή ως «shrinkflation».

Πηγή: Reuters, New York Post

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Βραβεία FEA 2024: Δείτε τους νικητές των διαγωνιστικών κατηγοριών

Το Video της τελετής απονομής των Βραβείων FEA 2024 και όλοι οι νικητές των διαγωνιστικών κατηγοριών.

Ένας νεκρός από ψαροκεφτέδες που πωλούνται σε Lidl και Coop στη Δανία

Μολυσμένοι με listeria ψαροκεφτέδες, προκάλεσαν επτά ασθένειες και έναν θάνατο.
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο