Τρίτη, 28 Μαΐου, 2024
18.1 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Starbucks: Ζήτησε συγνώμη γιατί χρησιμοποίησε ληγμένα συστατικά!

ΑρχικήΝέαΔιεθνήStarbucks: Ζήτησε συγνώμη γιατί χρησιμοποίησε ληγμένα συστατικά!
spot_img

Συγγνώμη ζήτησε η αλυσίδα καφέ Starbucks χθες Δευτέρα (13/12) δεσμευόμενη πως θα πραγματοποιήσει επιθεωρήσεις και εκπαίδευση προσωπικού σε όλα τα περίπου 5.400 καταστήματά της στην Κίνα, αφού η κρατική εφημερίδα, Beijing News, ανέφερε ότι δύο από τα καταστήματα της χρησιμοποιούσαν ληγμένα συστατικά.

Η εφημερίδα πραγματοποίησε μυστική έρευνα και ανέφερε ότι τα περιστατικά σημειώθηκαν σε δύο καταστήματα στην πόλη Wuxi της ανατολικής Κίνας. Η όλη ιστορία έγινε trend στο Weibo της Κίνας, ένα κινέζικο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που μοιάζει με το Twitter. Μετά τη δημοσίευση της αναφοράς η Starbucks δήλωσε ότι σε πρώτη φάση είχε κλείσει τα δύο καταστήματα και διενεργούσε έρευνα.

Αργότερα την ίδια μέρα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα δύο καταστήματα είχαν πράγματι διαπράξει παραβάσεις και δήλωσε πως δεν είχε δοθεί επαρκής προσοχή στα πρότυπα ασφάλειας των τροφίμων.

«Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη από όλους τους πελάτες της Starbucks», ανέφερε σε ανάρτησή της στην επίσημη σελίδα της στο Weibo.

Η Διοίκηση Εποπτείας Αγοράς της Wuxi ανακοίνωσε πως διενεργήθηκαν έλεγχοι σε 82 καταστήματα Starbucks στην πόλη και σε 15 εξ αυτών εντοπίστηκαν προβλήματα, συμπεριλαμβανομένων των εργαζομένων που δεν φορούσαν καπελάκια εργασίας ούτε κρατούσαν αρχείο για τις απολυμάνσεις.

Οι Κινέζοι καταναλωτές και τα μέσα ενημέρωσης έχουν γίνει πιο επιθετικοί όσον αφορά την προστασία των δικαιωμάτων των πελατών και τη συμπεριφορά μεγάλων εμπορικών σημάτων, ειδικά των ξένων.

Η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά για τα Starbucks εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών με συνολικά 5.360 καταστήματα να λειτουργούν σε όλη την επικράτεια, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της εταιρείας.

Στην Beijing News αναφέρεται ότι ένα από τα καταστήματα των Starbucks χρησιμοποίησε ληγμένο υγρό matcha για να φτιάξει latte, ενώ ένα άλλο είχε βάλει προς πώληση αρτοσκευάσματα που προορίζονταν να πεταχτούν.

Πάντως, σε λιγότερες από 24 ώρες η επίσημη απάντηση των Starbucks μετρούσε περισσότερες από 50 εκατομμύρια προβολές στο Weibo και οι χρήστες εξέφραζαν τόσο την απογοήτευση όσο και την ανησυχία τους για πιο διαδεδομένα προβλήματα.

«Αν τα Starbucks είναι έτσι, τα άλλα καταστήματα με ανησυχούν πραγματικά», έγραψε ένας χρήστης του Weibo.

Πηγή: money.usnews.com

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Κέτερινγκ ΓΙΑΝΝΙΤΣΗΣ: “Δεχόμαστε επίθεση με ψευδείς και αβάσιμους ισχυρισμούς”

Η ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία παρασκευής γευμάτων στη...

Νέα πρόταση για εναρμονισμένη στην ΕΕ επισήμανση – Nutriscore και για τη καλή διαβίωση των ζώων

Μετά το Nutriscore η Γαλλία προτείνει ένα νέο σύστημα σήμανσης πέντε επιπέδων για την καλή διαβίωση των ζώων.

Λαμία – τροφική δηλητηρίαση: Από πρόθεση η φωτιά στο κέτερινγκ λέει η πυροσβεστική

Από πρόθεση ξεκίνησε η φωτιά που κατέκαψε το εργοστάσιο τροφίμων στη Λαμία, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις από την Πυροσβεστική.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα