Μετά το burger Barbie ήρθε και σάλτσα Barbiecue της Heinz.
H επέλαση της κούκλας Barbie Mattel ως συνέπεια της επιτυχίας της ομώνυμης ταινίας, στα τρόφιμα, συνεχίζεται. Η ταινία έχει σημειώσει τεράστια επιτυχία: έχοντας εισπράξει $1.441 δισεκατομμύρια παγκοσμίως, έγινε η ταινία του 2023 με τις μεγαλύτερες εισπράξεις και η 14η ταινία με τις μεγαλύτερες εισπράξεις όλων των εποχών. Και οι παγκόσμιοι παίχτες της βιομηχανίας τροφίμων το εκμεταλλεύονται στο έπακρο.
Μετά το Barbie burger με τη ροζ σος που προκάλεσε ποικίλα σχόλια, μια νέα συνεργασία Heinz και Mattel είναι γεγονός και δεν είναι άλλη από τη σάλτσα «Barbiecue». Η Heinz και Mattel λανσάρουν τη σάλτσα για να γιορτάσουν την 65η επέτειο της μάρκας Barbie, την περιορισμένη έκδοση «Heinz Classic Barbiecue Sauce». Διαθέσιμη τώρα στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ισπανία, η ροζ, vegan mayo με σάλτσα BBQ έρχεται μετά το τεράστιο ρεύμα «Barbiecore» του περασμένου έτους.
Ο Thiago Rapp, διευθυντής του Taste Elevation της Heinz, δήλωσε: «Η Barbie κέρδισε τις καρδιές των Βρετανών ξανά πέρυσι και αφού είδαμε την θετική αντίδραση που έφερε αυτή η σάλτσα στους θαυμαστές μας στα social media, ξέραμε ότι έπρεπε να το κάνουμε πραγματικότητα. Αναζητούμε πάντα τρόπους για να καινοτομούμε και να δώσουμε στους θαυμαστές μας αυτό που θέλουν και είμαστε ενθουσιασμένοι που
μπορούμε να ζωντανέψουμε αυτή την εμβληματική συνεργασία με τη Mattel».
Η Ruth Henriquez, επικεφαλής καταναλωτικών προϊόντων, εκδόσεων της Mattel πρόσθεσε: «Αυτή η συνεργασία με τη Heinz ανοίγει άλλον έναν δρόμο για τους θαυμαστές της Barbie για να έρθουν πιο κοντά με τον κόσμο της Barbie.» «Το περασμένο καλοκαίρι, συνεργαστήκαμε γρήγορα με τη Heinz για να ζωντανέψουμε την προοπτική μιας Heinz Classic Barbiecue Sauce σε ψηφιακή μορφή, επομένως τώρα είναι συναρπαστικό να μπορούμε να τοποθετούμε το φυσικό προϊόν στα ντουλάπια της κουζίνας μας. Αυτή η συνεργασία ενσαρκώνει το πνεύμα της καινοτομίας και της διασκέδασης για το οποίο είναι γνωστές τόσο η Mattel όσο και η Heinz, και ανυπομονούμε να απολαύσουν οι θαυμαστές αυτό το νόστιμο και μοναδικό προϊόν».
Μένει να δούμε, αν αυτή η συνεργασία θα είναι άλλη μια αφορμή για επιβεβαίωση του άρθρου του cibum, καθώς στο βωμό παραγωγής «γυναικείων» τροφίμων και ποτών, ενισχύεται παράλληλα μια έξυπνη, μα και προβληματική κίνηση μάρκετινγκ, όπου ένα προϊόν θα είναι ακριβότερο απλά και μόνο επειδή έχει ροζ χρώμα και θα καλλιεργηθεί περαιτέρω μια στερεοτυπική νοοτροπία για τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού.