Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024
12 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Digital Marketing: Ένας δυνατός σύμμαχος για επιχειρήσεις τροφίμων και επαγγελματικού εξοπλισμού

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαDigital Marketing: Ένας δυνατός σύμμαχος για επιχειρήσεις τροφίμων και επαγγελματικού εξοπλισμού
spot_img

Πως μπορεί να επιτευχθεί μεγαλύτερη Online παρουσία στις επιχειρήσεις της βιομηχανίας τροφίμων.

Οι επιχειρήσεις τροφίμων και επαγγελματικού εξοπλισμού αποτελούν από τους πιο δημοφιλείς κλάδους δραστηριοποίησης στην Ελλάδα. Όσες επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται σε αυτό τον τομέα θα πρέπει με κάποιο τρόπο να ξεχωρίσουν για να αποκτήσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να αυξήσουν τον αριθμό των πωλήσεων τους. Πώς μπορούν να το πετύχουν αυτό; Μα φυσικά με το digital marketing.

Μια εταιρεία digital marketing διαθέτει όλη την απαραίτητη γνώση και τεχνογνωσία που μπορεί να βοηθήσει μια επιχείρηση τροφίμων ή επαγγελματικού εξοπλισμού να προσεγγίσει εύκολα το κοινό της, αλλά και να ενισχύσει το πελατολόγιο της με τη χρήση των κατάλληλων τεχνικών. Ας δούμε όμως παρακάτω πώς μπορεί να το πετύχει αυτό.

Για ποιο λόγο οι επιχειρήσεις τροφίμων και επαγγελματικού εξοπλισμού θα πρέπει να έχουν μεγάλη online παρουσία;

Ο χρόνος που περνάμε online αυξάνεται όλο και περισσότερο. Αυτό σημαίνει πως οι επιχειρήσεις θα πρέπει να έχουν μια σημαντική παρουσία και στον digital κόσμο για να τραβήξουν την προσοχή του κοινού τους.

Στις μέρες μας, οι χρήστες του διαδικτύου ανέρχονται σε 5,07 δις, αριθμός ο οποίος δεν μπορεί να αγνοηθεί. Είναι γνωστό πως μια επιτυχημένη επιχείρηση βρίσκεται εκεί που βρίσκονται και οι πελάτες της. Αφού λοιπόν οι πελάτες αφιερώνουν χρόνο στο διαδίκτυο, ο online κόσμος αποτελεί το ιδανικό μέρος προσέγγισης τους.

Επιπλέον, η μεγάλη αυτή χρήση του διαδικτύου ενισχύει και την online έρευνα προϊόντων και υπηρεσιών, ιδιαίτερα από τους επαγγελματίες. Όσον αφορά το κομμάτι των B2B επιχειρήσεων, σύμφωνα με έρευνα το 78% των αγοραστών αφιερώνει μεγάλο κομμάτι στην έρευνα, και όχι άδικα. Ο επαγγελματικός εξοπλισμός αποτελεί μια σημαντική επένδυση, και οι επιχειρηματίες αναζητούν το καλύτερο για την επιχείρηση τους. Μεγάλος χρόνος καταναλώνεται εξίσου και στην ανάγνωση των κριτικών, καθώς ενισχύουν την εμπιστοσύνη του κοινού για μια επιχείρηση. Μάλιστα, οι επιχειρηματίες είναι περισσότερο πιθανό να πραγματοποιήσουν μια αγορά σε περίπτωση που η εταιρεία έχει καλές κριτικές και καλή φήμη γενικότερα. Το digital marketing μπορεί να ενισχύσει την καλή εικόνα που μπορεί να αποκτήσει το κοινό σας για εσάς. Πώς θα το πετύχει αυτό;

Μεγαλύτερη προβολή της επιχείρησης

Κι όμως, πολλές είναι οι digital marketing ενέργειες και στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν μια επιχείρηση να ξεχωρίσει και να αποκτήσει μια δυναμική online παρουσία. Μια από αυτές είναι η προώθηση ιστοσελίδων SEO που αποτελεί εγγυημένα μια ενέργεια με στόχο την ενίσχυση της οργανικής παρουσίας της επιχείρησης στον κλάδο της επαγγελματικής εστίασης & τροφίμων. Με συνεργάτη σας την GIM Agency θα μπορέσετε να είστε σίγουροι για τα αποτελέσματα, καθώς οι στοχευμένες ενέργειες SEO και η εύρεση της κατάλληλης μεθόδου marketing για την επιχείρηση σας θα εξασφαλίσει την υψηλή απόδοση της επένδυσης σας (ROI).

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Το να πείσει κανείς πιθανούς πελάτες να επιλέξουν τον απαραίτητο επαγγελματικό εξοπλισμό από την επιχείρηση σας δεν αποτελεί πάντοτε εύκολο εγχείρημα. Πώς μπορείτε όμως να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό;

Μια εύκολη και αποδοτική μέθοδος στο digital marketing εταιρειών επαγγελματικού εξοπλισμού και εστίασης αποτελεί η διαφήμιση Google για άμεσα αποτελέσματα. Μάλιστα, καθώς η Google προσπαθεί να εμφανίζει στους χρήστες περιεχόμενο σχετικό με τα ενδιαφέροντα και τις αναζητήσεις τους, η διαφήμιση μέσω της μηχανής αναζήτησης μπορεί να έχει θετικές επιδράσεις στην επιχείρηση σας. Οι διαφημίσεις αυτές θα στέλνουν leads και επισκέπτες στη σελίδα σας που είναι εξαιρετικά πιθανό να προχωρήσουν σε αγορά, ή σε οποιαδήποτε ενέργεια επιθυμείτε, όπως για παράδειγμα την εγγραφή στο newsletter. Με τον τρόπο αυτό, θα μπορέσετε να βρεθείτε ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό σας και να ξεχωρίσετε.

Ευκολότερη προσέγγιση και επικοινωνία με τους πελάτες

Κάθε στρατηγική marketing θα πρέπει να περιλαμβάνει βήματα τα οποία θα εξασφαλίζουν ότι εσείς και οι πελάτες σας σκέφτεστε και επικοινωνείτε στο ίδιο μήκος κύματος. Για τον λόγο αυτό θα πρέπει να τους εξηγήσετε τι μπορείτε να κάνετε για αυτούς και τι υπηρεσίες τους προσφέρετε. Η διαχείριση social media μέσα από post σχετικά με τις σημαντικές πτυχές της επιχείρησης σας, θα καταστήσει σαφές τις υπηρεσίες και το είδος του εξοπλισμού που προσφέρετε.

Μετρήσιμα αποτελέσματα

Κι όμως, μπορείτε εύκολα να μετρήσετε τα αποτελέσματα του digital marketing. Με τον τρόπο αυτό θα μπορείτε να δείτε ποιες ενέργειες αποδίδουν στην επιχείρηση σας, και ποιες όχι, και να προσαρμόζετε την marketing στρατηγική σας. Μερικοί παράγοντες που θα πρέπει να λάβετε υπόψη περιλαμβάνουν:

  • Το click-through rate, δηλαδή το ποσοστό των χρηστών που βλέπουν μια σελίδα ή μια διαφήμιση και κάνουν κλικ σε αυτή
  • Την επισκεψιμότητα της σελίδας
  • Το συνολικό traffic και τα conversions της σελίδας
  • Το κόστος ανά κλικ, σε περίπτωση ενεργειών πληρωμένης διαφήμισης (PPC)

Η GIM Agency, από το 2009 αποτελεί την ιδανική λύση για τους επιχειρηματίες στον τομέα των τροφίμων και του επαγγελματικού εξοπλισμού. Η έμπειρη ομάδα των ειδικών της GIM Agency διαθέτει όλη τη γνώση και το know how και προσφέρει τις ιδανικές λύσεις για όποιον επιθυμεί να δει άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα στην προώθηση της επιχείρησης του.

H digital marketing εταιρεία GIM Agency είναι δίπλα σας για να βρείτε μαζί την κατάλληλη στρατηγική που θα βοηθήσει τη δική σας επιχείρηση που δραστηριοποιείται στην εστίαση και τον επαγγελματικό εξοπλισμό.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

ΕΕ: Νέος κανονισμός για τις ειδικές απαιτήσεις υγιεινής για ορισμένα κρέατα, ψάρια, γαλακτοκομικά και αυγά

Ο νέος Καν. (ΕΕ) 2024/1141 που τροποποιεί τα παραρτήματα II και III του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 853/2004.

ΕΕ: Μελέτη για το παρόν και το μέλλον των εναλλακτικών πρωτεϊνών στην Ευρώπη

Οι αυξημένες ανάγκες επισιτισμού στο μέλλον μπορεί να φέρουν νέα προϊόντα από φύκια, έντομα και κρέας εργαστηρίου στη διατροφή μας.

Ασφαλή από παθογόνα τα ψάρια υδατοκαλλιέργειας σύμφωνα με την EFSA

Η Ελλάδα στην πρώτη πεντάδα των χωρών που κοινοποίησαν στο RASFF μολυσμένα εισαγόμενα ψάρια.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα