Κυριακή, 13 Ιουλίου, 2025
33 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Γιατί τα ελληνικά σουπερμάρκετ δεν βάζουν τιμές στα προϊόντα; Νέα πρόστιμα σε LIDL και MARKET IN στη Χαλκιδική

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΓιατί τα ελληνικά σουπερμάρκετ δεν βάζουν τιμές στα προϊόντα; Νέα πρόστιμα σε LIDL και MARKET IN στη Χαλκιδική
spot_img

Η πιο συχνή παραβίαση θεμελιώδους δικαιώματος των καταναλωτών από τα σουπερμάρκετ, μπορεί να γυρίσει και “μπούμερανγκ” για την ίδια την επιχείρηση

Το Τμήμα Εμπορίου της Διεύθυνσης Ανάπτυξης της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής ανακοίνωσε σήμερα την επιβολή προστίμων σε δύο μεγάλα σουπερμάρκετ. Πρόκειται για τα Lidl (2ο χλμ Μουδανιών – Θεσσαλονίκης) και MARKET IN (Ε.Ο. Αρναίας – Ιερισσού) στα οποία έγινε αγορανομικός έλεγχος στις 27 και 28 Μαΐου. Στο Lidl επιβλήθηκε πρόστιμο 4.000 ευρώ καθώς διαπιστώθηκε ότι για δύο (2) προϊόντα, δεν υπήρχε πινακίδα σχετικά με την τιμή του προϊόντος που διατίθεται προς πώληση, τοποθετημένη επί του προϊόντος ή δίπλα σε αυτό, με τρόπο που να είναι άμεσα αντιληπτή από τον καταναλωτή. Για κάθε κωδικό προϊόντος χωρίς τιμή το πρόστιμο είναι 1.000€ ωστόσο στο σουπερμάρκετ LIDL το πρόστιμο διπλασιάστηκε λόγω υποτροπής (ίδια παράβαση εντός τριετίας).

Ο λόγος επιβολής προστίμου ύψους 2.000€ στο MARKET IN, ήταν ο ίδιος: απουσία ετικέτας με τις τιμές σε δύο προϊόντα. Όπως δείχνουν τα απανωτά πρόστιμα, οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν πλήρη άγνοια του γεγονότος, πως οι ετικέτες τιμών, εκτός του ότι είναι υποχρεωτικές από την νομοθεσία, εκτός ότι αποτελούν θεμελιώδες δικαίωμα των καταναλωτών, είναι και σημαντικό εργαλείο επικοινωνίας μεταξύ του καταναλωτή και της επιχείρησης και η απουσία τους μπορεί να γυρίσει “μπούμερανγκ”, εναντίον των ίδιων των εσόδων της εταιρείας.

Οι ενδείξεις τιμής δεν περιορίζονται στην απλή παράθεση ενός αριθμού· συνιστούν κρίσιμο μέσο πληροφόρησης, επιτρέποντας στους καταναλωτές να αξιολογούν άμεσα το κόστος και να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις αγοράς. Παράλληλα, ενισχύουν τη σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ επιχειρήσεων και κοινού, διευκολύνοντας τη διαδικασία συναλλαγής. Πλήθος ερευνών καταδεικνύει επίσης ότι η σαφής και ευδιάκριτη αναγραφή της τιμής ενισχύει σημαντικά την πρόθεση αγοράς. Αξίζει να υπενθυμίσουμε για άλλη μία φορά μία την ενδιαφέρουσα άποψη που έχει εκφραστεί στα social media: Όποιο προϊόν δεν έχει τιμή πρέπει να είναι και δωρεάν! Μήπως θα πρέπει να το σκεφτούν οι αρμόδιοι αντί να επιβάλουν αστεία για το μέγεθος των σουπερμάρκετ, πρόστιμα;

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Γιαούρτι με μήλο: Νέο εύρημα Ελλήνων Επιστημόνων Τροφίμων

Πώς το μήλο βελτιώνει το γιαούρτι – ;Eρευνα του Ιονίου Πανεπιστημίου και του ΑΠΘ δίνει απαντήσεις

Θάνατοι μωρών από βρεφικό γάλα: Ευρήματα μελέτης για την παγκόσμια επιμονή του παθογόνου Cronobacter sakazakii

Ερευνητές του Πανεπιστημίου του Μέριλαντ βρίσκουν γενετικές ενδείξεις για την παγκόσμια επιμονή του παθογόνου του βρεφικού γάλακτος

Καλλυντικά: Σοβαρός κίνδυνος από τις απομιμήσεις – Συναγερμός για τοξικές ουσίες, βαρέα μέταλλα και παθογόνα

Εκτός από τον κίνδυνο αλλεργίας, τα προϊόντα κακής ποιότητα» μπορεί να περιέχουν «τοξικές» ουσίες, είτε απαγορευμένες είτε πάνω από τα επιτρεπόμενα όρια, παθογόνα και βαρέα μέταλλα - Χωρίς φίλτρα προστασίας τα αντηλιακά
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα