Τρίτη, 7 Μαΐου, 2024
22 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

H ιδιωτική ετικέτα κερδίζει για άλλη μια φορά τους καταναλωτές παγκοσμίως

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαH ιδιωτική ετικέτα κερδίζει για άλλη μια φορά τους καταναλωτές παγκοσμίως
spot_img

Έρευνα της Kantar σε είδη παντοπωλείου και σουπερμάρκετ σημειώνει άνοδο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε όλο τον κόσμο.

Κερδίζουν διαρκώς έδαφος τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στα ράφια των σούπερ μάρκετ, καθώς σύμφωνα με έρευνα της Kantar, κορυφαίας εταιρείας έρευνας και επιχειρηματικών συμβούλων στον κόσμο, πέρσι έφτασαν το 22% της παγκόσμιας καταναλωτικής δαπάνης σε είδη σούπέρ μάρκετ και παντοπωλείου, από 21,1%  το 2021.

Μάλιστα, η Kantar διαπίστωσε ότι η ετήσια αύξηση στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ήταν εννιά φορές υψηλότερη από την αντίστοιχη αύξηση του 2021. Η έκθεση της Kantar (Global Omnichannel Report ) αναφέρει ότι σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αυξάνονται με πολύ ταχύτερο ρυθμό από τα ισχυρά, επώνυμα  εμπορικά σήματα.

Τα μεγαλύτερα οφέλη για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας παρατηρούνται στα σούπερ μάρκετ και τις μεγάλες υπεραγορές, αλλά και στα  mini market. Αντίστοιχα, οι επώνυμες μάρκες προϊόντων έχουν καλύτερα αποτελέσματα στα εκπτωτικά καταστήματα , σημειώνοντας υψηλότερη ανάπτυξη σε αυτό το πεδίο όπου κυριαρχεί σε μεγάλο βαθμό η ιδιωτική ετικέτα.

Όπως σημειώνει η έκθεση της Kantar, ενώ η επιτυχία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας μπορεί εν μέρει να αποδοθεί στην ταχεία ανάπτυξη των εκπτωτικών καταστημάτων, το  68% της ανάπτυξης των επώνυμων προϊόντων την προηγούμενη χρονιά καταστημάτων καταγράφηκε εκτός του δικτύου των εκπτωτικών καταστημάτων.

Η έκθεση αναφέρει ότι η Ευρώπη είναι «περιοχή κλειδί» για την ιδιωτική ετικέτα, καθώς οι οικονομικές συνθήκες έχουν υποκινήσει μια στροφή συμπεριφοράς μεταξύ των καταναλωτών προς τα καταστήματα εκπτώσεων και τις ιδιωτικές ετικέτες, αλλάζοντας τη δυναμική της αγοράς λιανικής. Εν μέσω του αυξανόμενου κόστους ζωής, οι αγοραστές κλίνουν όλο και περισσότερο προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Σύμφωνα με στοιχεία του Europanel από τις «6 μεγάλες» ευρωπαϊκές αγορές – Γαλλία, Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία, Ιταλία, Ολλανδία και Ισπανία – η ανάπτυξη μπορεί επίσης να αποδοθεί σε δύο άλλους παράγοντες – πρώτον, υψηλότερες από το μέσο όρο αυξήσεις τιμών, που αντιπροσωπεύουν πάνω από το ήμισυ της αύξησης του μεριδίου αξίας ιδιωτικής ετικέτας.

Η Γαλλία ξεχωρίζει ως η μόνη ευρωπαϊκή αγορά όπου οι ιδιωτικές ετικέτες δεν κέρδισαν μερίδιο, σε αντίθεση με τη διψήφια ανάπτυξη σε δεκατέσσερις ευρωπαϊκές αγορές.

Στη Βρετανία, όπου οι πωλήσεις ιδιωτικών ετικετών σε πραγματικούς όρους είναι μεγαλύτερες από οπουδήποτε αλλού στην Ευρώπη. Σε επίπεδο εταιρειών, η Η Aldi και η Lidl είδαν το μερίδιό τους στην αγορά δαπανών ιδιωτικής ετικέτας να αυξάνεται από 21,3% τον Μάιο του 2021 σε 26,7% τον Μάιο του 2023.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Καταγγελίες στο cibum για απάτες σε ελληνικά σούπερ μάρκετ

Παραπλανητικές προσφορές και ψευδείς εκπτώσεις.
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα