Με τους Λατίνους να αποτελούν το 20% του πληθυσμού των ΗΠΑ, οι διοργανωτές πιστεύουν ότι το να πλήξουν οικονομικά τις εταιρείες θα είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για την αλλαγή
Εξαγριωμένοι καταναλωτές ρίχνουν μπουκάλια Coca-Cola στους δρόμους καθώς κλιμακώνονται τα μαζικά μποϊκοτάζ κατά της μάρκας. Η Coca-Cola έχει πλέον προστεθεί στη μαύρη λίστα του Freeze Latino Movement – μιας εκστρατείας που στοχεύει αμερικανικές εταιρείες ως απάντηση στις απελάσεις που επιβλήθηκαν από την κυβέρνηση Τραμπ και το ICE, της Υπηρεσίας Μετανάστευσης και Τελωνειακής Επιβολής των ΗΠΑ.
Η Coca-Cola κατηγορείται για προδοσία Λατίνων καταναλωτών
Το Freeze Latino Movement, το οποίο αντιτίθεται στις αντιμεταναστευτικές πολιτικές του Ντόναλντ Τραμπ, έχει βάλει στο στόχαστρο την Coca-Cola μετά την υποστήριξη της εταιρείας για την ορκωμοσία του Τραμπ . Οι ακτιβιστές θεωρούν αυτό ως προδοσία, δεδομένης της υπόσχεσης του Τραμπ να πραγματοποιήσει τη μεγαλύτερη απέλαση μεταναστών χωρίς έγγραφα στην ιστορία των ΗΠΑ.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Ευρωπαϊκός συναγερμός για τα κρούσματα σιγκέλλωσης – Δεκάδες ασθενείς μετά από πτήσεις μεγάλων αποστάσεων
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Αλλαντικά – Τυριά: Πόση ώρα μπορούν να παραμείνουν εκτός ψυγείου; Νέα επιστημονική γνωμοδότηση
Στην αντίδραση προστίθενται μη επαληθευμένες αναφορές που κυκλοφορούν στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίες υποστηρίζουν ότι η Coca-Cola ανέφερε χιλιάδες μετανάστες εργάτες της στο ICE. Ενώ αυτοί οι ισχυρισμοί παραμένουν ανεπιβεβαίωτοι, έχουν πυροδοτήσει εκτεταμένη οργή, ωθώντας τους Λατίνους και τους συμμάχους τους να απορρίψουν δημόσια τα προϊόντα της Coca-Cola σε ένδειξη διαμαρτυρίας.
Η άνοδος του Freeze Latino Movement
Η Coca-Cola είναι η τελευταία εταιρεία που αντιμετωπίζει μποϊκοτάζ ως μέρος του Freeze Latino Movement, το οποίο προτρέπει τους ανθρώπους να εξοικονομήσουν τα χρήματά τους μειώνοντας τις συνδρομές και αρνούμενοι να αγοράσουν από αμερικανικές εταιρείες. Αντίθετα, οι ακτιβιστές ενθαρρύνουν τους καταναλωτές να υποστηρίξουν τις επιχειρήσεις που ανήκουν σε Λατίνους.
- ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ | Μούχλα σε σαλάμι και ζαμπόν: Το πετάω ή σώζεται;
Το όνομα του κινήματος προέρχεται από τη δέσμευση του Τραμπ να «παγώσει» τα προγράμματα ποικιλομορφίας, ισότητας και ένταξης (DEI), ιθαγένειας και μετανάστευσης. Με τους Λατίνους να αποτελούν το 20% του πληθυσμού των ΗΠΑ, οι διοργανωτές πιστεύουν ότι το να πλήξουν οικονομικά τις εταιρείες θα είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για την αλλαγή.
Η καμπάνια έχει συμπεριλάβει στη μαύρη λίστα μεγάλες αμερικανικές μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των Coca-Cola, Walmart, Starbucks, McDonald’s, Costco, Home Depot, KFC, Subway, Domino’s, Pizza Hut, Sam’s Club και Tesla. Οι διαδηλωτές απαιτούν διαφάνεια και αλλαγές πολιτικής από εταιρείες που, όπως υποστηρίζουν, αγνοούν ή εκμεταλλεύονται Λατίνους καταναλωτές για χρόνια.