Η Jenny Danzi εργάζεται στην PepsiCo από το 2009, και έγινε ανώτερη διευθύντρια της μονάδας «μελλοντικών εμπορικών σημάτων» της PBNA το 2022. Σε συνέντευξή της στο Just Drinks μοιράστηκε περισσότερα για τη δουλειά της, τον τρόπο λειτουργίας στην δημιουργία προϊόντων και το μέλλον της Pepsi
Αρμοδιότητα της Jenny Danzi είναι ουσιαστικά να δημιουργεί νέες μάρκες σε αναδυόμενες κατηγορίες και να αντιλαμβάνεται το πώς να τις κλιμακώσει στο ευρύτερο σύστημα διανομής της εταιρείας. Σύμφωνα με την Danzi, η Pepsi αντλεί διαρκώς πληροφορίες από τη συμπεριφορά των καταναλωτών, προκειμένου να αντιμετωπίσει ανεκπλήρωτες ανάγκες μελλοντικά. Αυτό επιτυγχάνεται σε συνεργασία με επιστήμονες για τον εντοπισμό νέων συστατικών που ενδέχεται να έχουν νέες λειτουργίες, φυσικά, πάντα, με άξονα τη γεύση. Για παράδειγμα, λειτουργικά συστατικά, όπως η L-theanine, η οποία είναι κλινικά αποδεδειγμένο ότι βοηθά στη χαλάρωση, μπορεί να αποτελέσει μια νέα ευκαιρία για την εταιρεία να αναπτύξει ένα καινοτόμο, γευστικό προϊόν.
Η Danzi αναφέρει πως “η PepsiCo έχει στο εργατικό δυναμικό της πολλούς πρόθυμους και καινοτόμους υπαλλήλους, οι οποίοι συχνά βλέπουν ευκαιρίες και ανοίγματα για νέα προϊόντα, πολλές φορές μέσω εσωτερικών διαγωνισμών της εταιρείας. Σε τέτοιους διαγωνισμούς, ομάδες εργαζομένων σε όλο τον κόσμο μπορούν να παρουσιάσουν αυτό που πιστεύουν ότι θα πρέπει να είναι η επόμενη μεγάλη ιδέα για την επιχείρηση, είτε πρόκειται για ένα νέο προϊόν που πρέπει να λανσάρουμε, είτε μια νέα τεχνική”.
Η PepsiCo προσπαθεί να κινείται γρήγορα και να λανσάρει συχνά νέα προϊόντα, όπως το Driftwell που κυκλοφόρησε σε περίπου δέκα μήνες. “Αλλά, πάντα, εστιάζοντας στο ιδανικό αποτέλεσμα. Το τμήμα μελλοντικών εμπορικών σημάτων είναι εκεί για να δοκιμάσει, να μάθει και να καταλάβει ποιες ευκαιρίες έχουν την ευκαιρία να κλιμακωθούν», λέει η διευθύντρια μελλοντικών εμπορικών σημάτων της εταιρείας. Μεγάλη επιτυχία της εταιρείας αποτελεί το Soulboost, το οποίο συγκέντρωσε ήδη μεγάλο ενδιαφέρον από μεγάλους λιανοπωλητές και αναμένεται περαιτέρω άνοδος μέχρι το 2022 και το ’23.
Προκειμένου να πάει ένα λανσάρισμα ακόμα καλύτερα, πρέπει να προσδιοριστούν σωστά οι πόροι που θα χρειαστούν, καθώς και πιθανοί τρόποι για να πάει ακόμα καλύτερα στο μέλλον, υπολογίζοντας παράγοντες, όπως τα δυνατά σημεία των κριτικών και η απόδοση των διαφημιστικών δαπανών. Έπειτα, το προϊόν δοκιμάζεται μέσω λιανικής πώλησης σε επιλεγμένα καταστήματα πριν την τελική κυκλοφορία.
Τι ακολουθεί στη συνέχεια από την PepsiCo; «Έχουμε πολλά διασκεδαστικά πράγματα στα σκαριά. Περνάμε πολύ χρόνο με τους καταναλωτές της Gen Z, ξοδεύουμε πολύ χρόνο στο μετασύμπαν, ξοδεύουμε πολύ χρόνο στα εργαστήριά μας. Απολαμβάνουμε όλη τη φρέσκια έμπνευση εκεί έξω καθώς ο κόσμος διευρύνεται ξανά!», αναφέρει η Jenny Danzi.