Άλλη μια δικαστική ήττα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Aldi, απέναντι στα Marks & Spencer.
Το δικαστήριο απεφάνθη υπέρ της πολυεθνικής Marks & Spencer, στη διαμάχη που είχε με την Aldi για τα “μάτια” ενός τζιν, σύμφωνα με το Retail Week. Ο βρετανικός κολοσσός είχε κατηγορήσει την αλυσίδα σούπερ μάρκετ ότι το τζιν που είχε λανσάρει για τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια του το 2021 ήταν πιστή αντιγραφή του δικού της προϊόντος.
Τα δυο τζιν φέρουν ομοιότητες σε σχήμα, αισθητική καθώς και τονικότητα. Οι εντυπωσιακές ομοιότητες των δυο μπουκαλιών οδήγησαν την M&S στο να κινηθεί δικαστικώς για δικαιώματα που όπως ισχυρίζεται, είχε ήδη κατοχυρώσει. Όπως αποδείχθηκε, η αλυσίδα παραβίαζε όντως δικαιώματα σχεδίασης εις βάρος της βρετανικής εταιρίας. «Είμαστε ικανοποιημένοι με την απόφαση, η οποία καταδεικνύει τη σημασία της προστασίας της καινοτομίας μας», δήλωσε ένας εκπρόσωπος της M&S μετά την απόφαση. Ένας εκπρόσωπος της Aldi είπε: «Είμαστε απογοητευμένοι με αυτήν την απόφαση και θα ασκήσουμε έφεση».
Να σημειωθεί πως η Aldi προσφέρει μια σειρά από εναλλακτικές, συχνά πολύ φθηνότερες εκδόσεις ειδών μεγάλων Brand name. Για παράδειγμα ένα σακουλάκι 180 γραμμαρίων Tortilla Chips, η εκπτωτική έκδοση του Doritos, κοστίζει μόλις 79 π. σε σύγκριση με 2 £ για τα 200 γραμμάρια των doritos της Tesco, ενώ τα Snackrite Stackers της Aldi είναι επίσης φθηνότερα από ένα κανονικό κουτί Pringles από την Tesco κατά 24 p ανά 100 γραμμάρια.
Περίπου ένα χρόνο πριν ξεσπάσει ο… “πόλεμος” των τζιν, το 2021 η Aldi με την Marks & Spencer, είχαν ξανά διασταυρώσει τα ξίφη τους για ένα κέικ σε σχήμα κάμπιας. Η Γερμανική αλυσίδα είχε ξανά κατηγορηθεί από την M&S για αντιγραφή, ενώ οι δυο τους φέρεται αργότερα να κατέληξαν σε συμβιβασμό, σύμφωνα με το BCC, λεπτομέρειες του οποίου παραμένουν άγνωστες.