Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
24.5 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Τα My Market κατά της υπογονιμότητας – Στηρίζουν ζευγάρια που θέλουν να αποκτήσουν παιδί

ΑρχικήΝέαΕπιχειρήσεις / ΟικονομίαΤα My Market κατά της υπογονιμότητας - Στηρίζουν ζευγάρια που θέλουν να αποκτήσουν παιδί
spot_img

Τα My market, για δεύτερη χρονιά συνεργάζονται με το μη κερδοσκοπικό σωματείο Be-Live στηρίζοντας το όνειρο ζευγαριών να αποκτήσουν παιδί, όπως ανακοινώθηκε.

Βασική αξία και δέσμευση της εταιρείας, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, είναι η κοινωνική προσφορά, με έμφαση στο Παιδί και την Οικογένεια και αυτό το υποστηρίζουν σε κάθε ευκαιρία διαχρονικά.

Στο πλαίσιο αυτό και με αφορμή τη χριστουγεννιάτικη θεματική καμπάνια Ένας + Ένας, τα My market υλοποίησαν σε συνεργασία με τη Be-Live, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού και των πελατών τους για το έργο της οργάνωσης, ενώ παράλληλα προσέφεραν και ένα σημαντικό χρηματικό ποσό για τους σκοπούς αυτής.

Οι εμπνευστές της Be-Live, εξέφρασαν την ευγνωμοσύνη τους για τη στήριξη των My market. O Βασίλης Δ. Κελλάρης, γυναικολόγος αναπαραγωγής, ανέφερε: «Είμαστε περήφανοι που κάνουμε πράξη την αρχική μας δέσμευση, που συνεχίζουμε με αμείωτη αγάπη, επιμονή αλλά και αισιοδοξία, δίνοντας και παίρνοντας χαρά από όλο και περισσότερα ζευγάρια. Είμαστε ευγνώμονες για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν μεγάλες εταιρίες συνεισφέροντας στην προσπάθειά μας. Στο πλαίσιο αυτό, θα ευχαριστήσω με τη σειρά μου τα My market και όλο το έμψυχο δυναμικό τους για την υποστήριξη στην ομάδα μας και τη δυναμική συνεισφορά στο έργο του Σωματείου μας».

Από τη μεριά του, ο γυναικολόγος αναπαραγωγής, Χάρης Χ. Χηνιάδης δήλωσε:

«Η Be-Live γεννήθηκε για να βοηθήσει στη λύση του δράματος της υπογονιμότητας και της υπογεννητικότητας της χώρας μας, τόσο σε οικογενειακό όσο και σε προσωπικό επίπεδο. Για δεύτερη χρονιά φέτος, με αρωγό τα My market συμβαδίζουμε με αποτέλεσμα να αφήνουμε παντοτινά αποτυπώματα στις ζωές των υπογόνιμων ζευγαριών που βοηθούμε. Είμαστε ευγνώμονες προς τους χορηγούς μας και τα ζευγάρια που μας εμπιστεύονται και μπορούμε να κάνουμε για αυτά, το όνειρο της οικογένειας πραγματικότητα».

Η διευθύντρια οργανωσιακής ανάπτυξης & επικοινωνίας της METRO, Δήμητρα Δασκαλάκη, υπογράμμισε τη σημασία της συνεργασίας αυτής: «Είναι μεγάλη χαρά για την αλυσίδα μας που συνεισφέραμε για δεύτερη χρονιά στο έργο της Be-Live, χαρίζοντας έτσι ελπίδα για οικογένεια σε ζευγάρια που προσπαθούν να κάνουν παιδί, ειδικά τώρα που οι γεννήσεις στη χώρα μας βρίσκονται σε σταθερά πτωτική πορεία».

Σημειώνεται ότι από τις 20 Μαρτίου 2019 που άνοιξε η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων, η Be-Live μέχρι και σήμερα έχει λάβει πάνω από 135 αιτήσεις, 22 γυναίκες επιλέχθηκαν για το 2021, με ιατρικά και κοινωνικά κριτήρια, ενώ μέχρι στιγμής, μέσα από το πρόγραμμα, έχουν γεννηθεί 18 υγιέστατα μωράκια χαρίζοντας σε νέα ζευγάρια το όνειρο της οικογένειας.

Όροι Αναδημοσίευσης

*Προσοχή!
H αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου ή μέρους αυτών επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το cibum.gr με ενεργό σύνδεσμο και σε καμία περίπτωση αυτολεξεί!

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

spot_img

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

«Υποψίες απάτης τροφίμων» στη ΕΕ τον Φεβρουάριο του 2024

Μακράν οι περισσότερες ενημερώσεις αφορούσαν σε υπολείμματα φυτοφαρμάκων σε φρούτα και λαχανικά.

Πλαστικά καλαμάκια: Ποιος κοροϊδεύει ποιον; – Της Άννας Λεκατσά*

Επέμβαση διάσωσης του πλανήτη ξεκινώντας από τα πλαστικά καλάμια: "Η εγχείρηση πέτυχε αλλά ο ασθενής πέθανε..."
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα