H επένδυση που πραγματοποιεί η ΑΒ Βασιλόπουλος στον Παράδεισο Αμαρουσίου για τη δημιουργία mega-store κρύβει μεγάλο ενδιαφέρον γιατί είναι μια κίνηση που εντάσσεται στη σύγκρουση και στον ανταγωνισμό με τη Σκλαβενίτης. Αρχικά, το εγχείρημα να εξασφαλίσει τη συγκεκριμένη έκταση, καθώς πρόκειται για ένα από τα τελευταία ελεύθερα φιλέτα της περιοχής, αποδείχθηκε εξαιρετικά σύνθετη και χρονοβόρα υπόθεση. Πρόκειται για τα οικόπεδα του Ιδρύματος Μιμηκοπούλου που για καιρό παρέμεναν ανεκμετάλλευτα, για νομικούς και οικονομικούς λόγους. Το ένα μέχρι πρόσφατα στέγαζε κάποιες υπηρεσίες του ιδρύματος και παλαιότερα μια διαφημιστική εταιρεία, ενώ το άλλο προ ετών είχε μισθωθεί για μικρό διάστημα και λειτουργούσε υπαίθριο πάρκινγκ χωρίς επιτυχία.
Η Βασιλόπουλος έψαχνε πολύ καιρό μια έκταση στην περιοχή (είχε ενδιαφερθεί και για οικόπεδο πάνω στο «Δαχτυλίδι» της Κηφισίας) για έναν ακόμη βασικό λόγο: Να «χτυπήσει» το υπέρ-μάρκετ της Σκλαβενίτης (πρώην Μαρινόπουλος) εντός του εμπορικού κέντρου Avenue, που είναι από τα πιο προσοδοφόρα της αλυσίδας. Η Σκλαβενίτης έχει ένα ακόμη κατάστημα κοντά, απέναντι από τα κτίρια των ΕΛΠΕ και της ΕΥ, και παίζει μπάλα μόνη της στην ευρύτερη περιοχή πέριξ του άξονα της Λ. Κηφισίας, που αποτελεί και ένα από τα μεγάλα business centers της πόλης. Έτσι, αποκτά ένα mega-store 8.000 τ.μ. και περίπου 200 θέσεις στάθμευσης σχεδόν απέναντι από το αντίστοιχο του μεγάλου της αντιπάλου. Η μάχη των υπέρ-λιανεμπόρων στο Μαρούσι αναμένεται σκληρή.