Η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο πρόκειται να αυξήσει τις τιμές στις μπύρες της, λόγω αναμενόμενης αύξησης στο κόστος των εισροών για το 2023.
Αύξηση στις τιμές μπύρας της ανακοίνωσε η ζυθοποιία Heineken για το επόμενο έτος, προκειμένου να αντισταθμίσει το αυξανόμενο κόστος για πρώτες ύλες και ενέργεια, ιδιαίτερα στην Ευρώπη.
Η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο πρόκειται να αυξήσει τις τιμές στις μπύρες της όπου είναι δυνατόν, επειδή αναμένει αύξηση στο κόστος των εισροών για το 2023, συμπεριλαμβανομένου και του σημαντικά υψηλότερου κόστους ενέργειας, αναφέρει εκπρόσωπος της εταιρείας στο BNN Bloomberg.
Η Heineken θα εφαρμόσει τις αυξήσεις “υπεύθυνα” και “σύμφωνα με τις συνθήκες της εκάστοτε τοπικής αγοράς“, όπως αναφέρει το δημοσίευμα, για να καλύψει το μεγαλύτερο μέρος της αύξησης των τιμών παραγωγού. Ωστόσο, τα λειτουργικά κέρδη είναι πιθανό να ακολουθήσουν τα καθαρά έσοδα το επόμενο έτος, σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας.
Οι ζυθοποιίες έχουν καταφέρει να προστατεύσουν κάπως τα περιθώρια κέρδους τους, μέσω της αύξησης των τιμών, καθότι η πλήρης απορρόφηση των κοστών δεν θα ήταν βιώσιμη για τις επιχειρήσεις. Ωστόσο, τα καταστήματα που διαθέτουν μπύρα, όπως μπαρ και παμπ, αλλά και οι ίδιοι οι πελάτες σίγουρα δεν θα μπορέσουν να αντέξουν μια ψηλή άνοδο των τιμών στη μπύρα, καθώς οι υπάρχουσες πληθωριστικές πιέσεις σε είδη πρώτης ανάγκης είναι ήδη αβάσταχτες για μεγάλο μέρος των Ευρωπαίων.
Στην Ιρλανδία, ορισμένες παμπ αντιδρούν στις αυξήσεις των τιμών της Heineken, απειλώντας ότι θα αφαιρέσουν εντελώς τα προϊόντα της ζυθοποιίας από τα καταστήματά τους αντί να επιβαρύνουν τους πελάτες τους.
Παρά τις αυξήσεις στις τιμές της, οι πωλήσεις της εταιρείας ήταν καλύτερες από τις αναμενόμενες, καθώς οι πελάτες συνέχισαν να πίνουν, αλλά διατήρησαν μια επιφυλακτική προοπτική εν μέσω των πληθωριστικών πιέσεων, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας νωρίτερα φέτος.