Κυριακή, 30 Μαρτίου, 2025
14.1 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Η Coca-Cola μπαίνει στην αγορά των πρεβιοτικών αναψυκτικών

ΑρχικήΝέαΗ Coca-Cola μπαίνει στην αγορά των πρεβιοτικών αναψυκτικών
spot_img

Προσπάθεια της Coca-Cola για είσοδο στη ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά ποτών με προσανατολισμό στην υγεία.

Η Coca-Cola προχωρά στη λανσάρισμα του Simply Pop, ενός νέου αναψυκτικού με πρεβιοτικά, διεκδικώντας μερίδιο από την αναπτυσσόμενη αγορά των ποτών που εστιάζουν στην υγεία. Η κίνηση αυτή την τοποθετεί απέναντι σε καθιερωμένες μάρκες όπως οι Olipop, SunSip και Poppi, οι οποίες έχουν ήδη κερδίσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών στην κατηγορία των πρεβιοτικών σόδων.

- Advertisement -

Η κατανάλωση παραδοσιακών αναψυκτικών στις ΗΠΑ έχει σημειώσει σημαντική πτώση τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Οι καταναλωτές στρέφονται σε εναλλακτικές επιλογές, όπως τα ενεργειακά ποτά και τα αρωματισμένα νερά, εξαιτίας της αυξανόμενης ανησυχίας για τις επιπτώσεις της ζάχαρης και των τεχνητών συστατικών στην υγεία.

Παρά τη γενικότερη μείωση της αγοράς αναψυκτικών, οι πρεβιοτικές σόδες γνωρίζουν άνοδο, με τις πωλήσεις να αναμένεται να αυξηθούν από 197 εκατομμύρια δολάρια το 2020 σε 440 εκατομμύρια δολάρια το 2024, σύμφωνα με την Euromonitor International. Ωστόσο, εξακολουθούν να αποτελούν ένα μικρό τμήμα της συνολικής αγοράς αναψυκτικών, η οποία αποτιμάται σε δισεκατομμύρια δολάρια.

Το Simply Pop θα κυκλοφορήσει αργότερα αυτόν τον μήνα, αρχικά στη Δυτική Ακτή και στις νοτιοανατολικές Πολιτείες των ΗΠΑ. Η σειρά προϊόντων του περιλαμβάνει φρουτώδεις γεύσεις όπως ανανάς-μάνγκο, λάιμ, φράουλα, fruit punch και citrus punch, αντλώντας έμπνευση από τη δημοφιλή μάρκα χυμών Simply της Coca-Cola.

Το νέο ρόφημα θα διατίθεται χωρίς προσθήκη ζάχαρης και θα περιέχει 25-30% πραγματικό χυμό φρούτων, καθώς και βιταμίνη C και ψευδάργυρο. Επιπλέον, κάθε μερίδα θα περιλαμβάνει 6g πρεβιοτικών ινών, ποσότητα υψηλότερη από αυτή της Poppi, αλλά χαμηλότερη από τα 9g της Olipop.

Τα πρεβιοτικά, τα οποία πιστεύεται ότι προάγουν την υγεία του εντέρου, γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή, ειδικά στις νεότερες γενιές καταναλωτών, όπως οι millennials και η Gen Z.

Η Poppi βρίσκεται σε συζητήσεις διακανονισμού για αγωγή που αμφισβητεί τα οφέλη των προϊόντων της για την υγεία, γεγονός που υπογραμμίζει το αυξανόμενο ρυθμιστικό ενδιαφέρον για τους ισχυρισμούς αυτών των ποτών.

Η Olipop εξασφάλισε πρόσφατα χρηματοδότηση 50 εκατομμυρίων δολαρίων, ανεβάζοντας την αποτίμησή της στα 1,85 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η Poppi προχώρησε σε διαφημιστική καμπάνια υψηλού προφίλ στο Super Bowl, αυξάνοντας σημαντικά την αναγνωρισιμότητά της.

Παρόλο που αυτές οι εταιρείες έχουν πετύχει να λανσάρουν τα προϊόντα τους ως υγιεινές εναλλακτικές λύσεις στα αναψυκτικά, η Coca-Cola διαθέτει ανώτερη δύναμη διανομής και μάρκετινγκ. Το 2024, η εταιρεία κατέγραψε έσοδα 47 δισεκατομμυρίων δολαρίων, επισκιάζοντας τα 400 εκατομμύρια δολάρια των πωλήσεων της Olipop.

https://www.foodbev.com/news/coca-cola-enters-prebiotic-soda-market-with-simply-pop-launch

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Τι γίνεται με τα πατατάκια; Νέα ανάκληση δημοφιλούς μάρκας

Γιατί συμβαίνουν τόσες πολλές ανακλήσεις σε πατατάκια τους τελευταίους μήνες;

Νέα αποκάλυψη για το πιο δημοφιλές γλυκαντικό – Οδηγεί και σε αθηροσκλήρωση!

Το αμφιλεγόμενο γλυκαντικό εκτός από τις κατηγορίες για πρόκληση καρκίνου αντιμετωπίζεται και ως αιτία καρδιαγγειακής νόσου σύμφωνα με νέα μελέτη
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα