Δηλώσεις του CEΟ της εταιρείας για το θέμα της μείωσης των πωλήσεων.
Eνώ την προηγούμενη εβδομάδα οι μετοχές της Nestlé της Coca-Cola Co. και της PepsiCo Inc σημείωσαν πτώση ως απόρροια των δηλώσεων κορυφαίου στελέχους της Walmart για πτώση των πωλήσεων σε σνακ και αναψυκτικά λόγω της ευρείας χρήσης των φαρμάκων Ozempic και Wegory, τώρα θέση πήρε και ο CEO της PepsiCo. Ο Ramon Laguarta κατά τη διάρκεια συνομιλίας αναλυτών την Τρίτη, σύμφωνα με το CNN, είπε πως η εταιρεία έχει δει μέχρι στιγμής «αμελητέο αντίκτυπο», ωστόσο όπως είπε «Παρατηρούμε την ανάπτυξη αυτών των νέων φαρμάκων και τον πιθανό αντίκτυπό τους».
Η δημοφιλία αυτών των φαρμάκων προέρχεται από το γεγονός ότι όσοι κάνουν τις ενέσεις αποκτούν απέχθεια για διάφορα τρόφιμα μεταξύ των οποίων και τα σνακ όπως πατατάκια, γαριδάκια αλλά και σε μερικά γλυκά και αναψυκτικά. Σύμφωνα με , οι αναλυτές της Morgan Stanley, οι κατασκευαστές συσκευασμένων τροφίμων και ποτών, τα εστιατόρια, τα παντοπωλεία και τα προγράμματα απώλειας βάρους θα επηρεαστούν όλα, καθώς η ομάδα των ασθενών αναμένεται να αυξηθεί σε 24 εκατομμύρια άτομα, ή σχεδόν το 7% του συνόλου του πληθυσμού των ΗΠΑ την επόμενη δεκαετία.
Υπενθυμίζεται ότι το θέμα προέκυψε όταν ο Διευθύνων Σύμβουλος της Walmart στις ΗΠΑ, Τζον Φέρνερ, δήλωσε στο Bloomberg News πως η οι άνθρωποι που λαμβάνουν κατασταλτικά της όρεξης αγοράζουν «λιγότερα προϊόντα και με λιγότερες θερμίδες». «Σίγουρα βλέπουμε μια μικρή αλλαγή σε σύγκριση με τον συνολικό πληθυσμό, βλέπουμε μια μικρή υποχώρηση στο συνολικό καλάθι» τόνισε.
Ο CEO της PepsiCo είπε: «Η στρατηγική του χαρτοφυλακίου μας, πιστεύουμε, είναι πολύ σταθερή όταν πρόκειται για πιθανή προστασία από … ορισμένες από αυτές τις μελλοντικές εξελίξεις» και πως εάν χρειαστεί η εταιρεία θα προσαρμόσει τις προσφορές προϊόντων της στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις.
Πάντως ακόμη και πριν από τα φάρμακα με βάση τη σεμαγλουτίδη, οι περισσότεροι γίγαντες τροφίμων επεξεργάζονταν εκ νέου τα χαρτοφυλάκια τους για να προσφέρουν μικρότερα μεγέθη και πιο υγιεινές επιλογές ακολουθώντας την τάση των καταναλωτών που πλέον είναι πιο ενημερωμένοι και πιο συνειδητοποιημένοι σχετικά με τη διατροφή και τη σχέση της με την υγεία.