Από το τσάι με φούσκες, στα κοκτέιλ…
Η Ταϊβανέζικη επωνυμία τσαγιού με φούσκες, BAL, εκφράζει το ενδιαφέρον της να επεκταθεί σε αλκοολούχα ποτά, που σύμφωνα με την ίδια είναι μια πολλά υποσχόμενη βιομηχανία. Η εταιρία δραστηριοποιείται σε όλη την Ασία για πάνω από 20 χρόνια και διαθέτει προϊόντα σε περισσότερα από 13.000 σούπερ μάρκετ.
Τα bubble τσαγιού έκαναν την εμφάνιση τους και στην Ελλάδα πριν από μια δεκαετία περίπου και φαίνεται να έχουν απήχηση κυρίως σε νεαρές ηλικίες. Τα αλκοολούχα ποτά δεν απευθύνονται σε τέτοιες ηλικίες οπότε είναι κάπως τολμηρό το εγχείρημα της εταιρίας, τουλάχιστον για το ελληνικό κοινό.
Μιλώντας στο TFWA Asia Pacific Exhibition & Conference φέτος, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας κ. Tang είπε: “Για την BAL, θέλουμε να συνεργαστούμε με μάρκες σε αλκοολούχα ποτά, μπύρα και κοκτέιλ για να παρουσιάσουμε το ποτό με έναν νέο τρόπο. Οι πελάτες μας, μας υπολογίζουν τόσο ως επιχειρηματικούς εταίρους όσο και ως μεμονωμένους καταναλωτές. Μπορούμε να κάνουμε χονδρική πώληση σε καταστήματα λιανικής, μπαρ και εστιατόρια, μπορούμε να φτιάξουμε προϊόντα κατασκευαστή πρωτότυπου εξοπλισμού (OEM) για ιδιοκτήτες επωνυμίας και μπορούμε να διανέμουμε απευθείας στους τελικούς χρήστες μέσω διαδικτυακών και εκτός σύνδεσης πλατφορμών”. Ο Tang εξήγησε: «Το boba της BAL έχει τρεις σειρές: φρούτα, λικέρ και κοκτέιλ. Η BAL πρωτοπορεί σε μια απλή και εύκολη μέθοδο κατανάλωσης καθώς και σε μια πιο ποικιλόμορφη γευστική εμπειρία στην αγορά των μικτών αναψυκτικών».Ο Tang πρόσθεσε: «Το 2023, το BAL ανοίγει νέους δρόμους παγκοσμίως, εισάγοντας κλασικά αποστάγματα και νόστιμα κοκτέιλ στην μπόμπα του, επιτρέποντας στο παραδεισένιο νέκταρ να σκάσει με μια σέξι και δελεαστική γεύση στο στόμα, αποκαλύπτοντας μια ζωντανή σειρά χρωμάτων».
https://www.thedrinksbusiness.com/2023/05/why-bubble-cocktails-could-take-off-around-the-world-soon/