Στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας προσέφυγε καταναλωτής υποστηρίζοντας ότι η διαφήμιση του προϊόντας παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Διαφήμισης.
Στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) προσέφυγε καταναλωτής καταγγέλλοντας ότι η νέα διαφήμιση του συμπληρώματος διατροφής «TONOTIL PLUS» παραβιάζει τον Ελληνικό Κώδικα Διαφήμισης – Επικοινωνίας. Η καταγγελία αξιολογήθηκε από την πρωτοβάθμια επιτροπή του ΣΕΕ.
Η Επιτροπή διαπίστωσε ότι στην επικοινωνία διατυπώνονται οι γενικοί ισχυρισμοί υγείας «σωματική τόνωση» και «πνευματική τόνωση», χωρίς να τηρούνται όλοι οι απαιτούμενοι από το ρυθμιστικό πλαίσιο όροι χρήσης τους, όπως είναι η αναφορά των συστατικών που δικαιολογούν τους ισχυρισμούς υγείας, η αναφορά των εγκεκριμένων ισχυρισμών και η απόδοση του οφέλους στο ή στα συστατικά και όχι στο προϊόν.
Για το λόγο αυτό η Επιτροπή ομόφωνα αποφάσισε ότι η υπό κρίση επικοινωνία προσκρούει στο άρθρο 1 των Γενικών Αρχών του ΕΚΔ-Ε και στα άρθρα 5 και 6 του Παραρτήματος VIII Περί Συμπληρωμάτων Διατροφής του ΕΚΔ-Ε και πρέπει να τροποποιηθεί αναλόγως εντός 2 ημερών, προκειμένου να είναι σύμφωνη με τον Κώδικα.
Να σημειωθεί όμως, πως η πρωτοβάθμια επιτροπή του ΣΕΕ κατέληξε ομόφωνα ότι οι εικόνες που παρουσιάζονται στο τηλεοπτικό spot επιχειρούν να αποδώσουν οπτικά τα οφέλη του προϊόντος – δηλαδή τη σωματική και πνευματική τόνωση – με δημιουργικό τρόπο, χωρίς όμως να υπερβαίνουν τα όρια της θεμιτής διαφημιστικής υπερβολής. Ως εκ τούτου η Επιτροπή ομόφωνα αποφάσισε ότι στο σημείο αυτό δεν εντοπίζεται παράβαση των διατάξεων του ΕΚΔ-Ε.