Περίπου το 1\3 των επισκέψεων στις Βρετανικές πάμπ είναι άνευ αλκοόλ, σύμφωνα με νέα έρευνα της ζυθοποιίας με μπύρες χωρίς αλκοόλ, Lucky Saint.
Αρκετοί τουρίστες που έχουν επισκεφθεί το Ηνωμένο Βασίλειο έχουν παρατηρήσει την τάση των κατοίκων να πίνουν αρκετό αλκοόλ, ειδικά σε περιστάσεις που απαιτούν κοινωνικότητα και σε εξόδους. Παρόλα αυτά, οι νέες κοινωνικές συνθήκες μπορούν να μεταβάλλουν ακόμα και τα καλά ριζωμένα εθνικά στερεότυπα, καθώς παγκοσμίως κυριαρχεί μια τάση αυξανόμενης συνειδητότητας στην κατανάλωση αλκοόλ.
Ο παραπάνω ισχυρισμός αποδεικνύεται και από μια πρόσφατη, εθνικά αντιπροσωπευτική έρευνα για το Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία διεξήχθη με πρωτοβουλία της ζυθοποιίας Lucky Saint, η οποία προσπαθεί να αναδομήσει την κοινωνική συνθήκη του να πίνει κανείς μπύρα με φίλους, αλλά χωρίς τα αρνητικά στοιχεία του αλκοόλ. Ακολουθούν ορισμένα από τα ευρήματα.
Αρχικά, σχεδόν μία στις τρεις επισκέψεις σε παμπ (29%) είναι άνευ αλκοόλ, ενώ στο 37% των επισκέψεων σε εστιατόρια δεν γίνεται καθόλου κατανάλωση αλκοόλ. Σύμφωνα με την έρευνα, περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες (55%) θα ήθελαν να μετριάσουν την κατανάλωση αλκοόλ, έναντι 32% το 2021.
Η επιθυμία για μέτρια κατανάλωση αλκοόλ αυξάνεται έως και 65% στους καταναλωτές Gen-Z μεταξύ 18 και 24 ετών. Αλλά σε γενικές γραμμές, η «δημοτικότητα» της κατηγορίας χωρίς αλκοόλ βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών, με το 95% των ερωτηθέντων να αναγνωρίζουν ότι υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις χαμηλής περιεκτικότητας (ABV) σε αλκοόλ ή και χωρίς .
Οι επισκέψεις σε παμπ που πραγματοποιούνταν συνήθως χωρίς αλκοόλ περιλάμβαναν περιστάσεις όπως οικογενειακά γεύματα με μικρά παιδιά, το μεσημεριανό γεύμα και τις ημερήσιες συναντήσεις εργασίας.
Τα σούπερ μάρκετ παραμένουν η μεγαλύτερη αγορά για την αύξηση των επιλογών χωρίς αλκοόλ από τους καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά ο Luke Boase, ιδρυτής της Lucky Saint, επεσήμανε την ευκαιρία για τις επιχειρήσεις στο εμπόριο να κεφαλαιοποιήσουν την αυξανόμενη τάση. «Βρισκόμαστε στην αρχή μιας πολιτιστικής αλλαγής στη στάση μας απέναντι στο ποτό στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς βλέπουμε έναν αυξανόμενο αριθμό καταναλωτών που προτιμούν να μετριάζουν την κατανάλωσή του» σχολίασε, σύμφωνα με δημοσίευμα του The Drinks Business.
Προσθέτει πως η έκθεση αναδεικνύει μια σημαντική ευκαιρία για τις επιχειρήσεις που θέλουν να επεκταθούν στις εναλλακτικές ποτών χωρίς αλκοόλ. Αλλά, ταυτόχρονα, τονίζει πως αυτή η ευκαιρία παραμένει ως επί τω πλέιστω αναξιοποίητη. Η έρευνα αποκάλυψε, επίσης, ότι το ένα τέταρτο των καταναλωτών θα παρήγγειλε νερό βρύσης σε μια παμπ ή μπαρ αν δεν ήθελε να πιεί αλκοόλ, το οποίο μεταφράζεται σε περίπου 950 εκατομμύρια ευρώ σε χαμένα ετήσια έσοδα για τους χώρους, με βάση τη μέση επισκεψιμότητα και δαπάνη στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αυτό, λοιπόν, είναι ένα κενό που πρέπει να καλυφθεί.