Κυριακή, 13 Ιουλίου, 2025
26 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Έρευνα: Το 71% των καταναλωτών αφιερώνει περισσότερο χρόνο στην ανάγνωση των ετικετών των τροφίμων

ΑρχικήΝέαΚαταναλωτήςΈρευνα: Το 71% των καταναλωτών αφιερώνει περισσότερο χρόνο στην ανάγνωση των ετικετών των τροφίμων
spot_img

Η ακρίβεια στα τρόφιμα αλλάζει τις αγοραστικές συνήθειες

Η συνεχής αύξηση των τιμών στα σούπερ μάρκετ επηρεάζει πλέον και τη συμπεριφορά των καταναλωτών στα ράφια. Σύμφωνα με νέα έρευνα της GS1 US, ενός διεθνούς οργανισμού προτύπων δεδομένων, το 76% των καταναλωτών δηλώνει ότι θέλει περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα που αγοράζει, καθώς η ακρίβεια τούς κάνει πιο προσεκτικούς και επιλεκτικούς. Το 71% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι διαβάζει τις ετικέτες πιο συχνά και με μεγαλύτερη προσοχή, ενώ το 66% είναι διατεθειμένο να σκανάρει έναν κωδικό QR στη συσκευασία, προκειμένου να έχει άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες όπως η φρεσκάδα, η προέλευση, τα συστατικά και η διάρκεια ζωής του προϊόντος.

Εγγραφείτε και εσείς στα FEA 2025 και ελάτε να γράψουμε ΜΑΖΙ μια ιστορία, που αξίζει να ειπωθεί!

Παρά τις αισιόδοξες οικονομικές προβλέψεις, το 80% των καταναλωτών δηλώνει πως δεν έχει δει βελτίωση στις τιμές τροφίμων. Το 33% περιμένει ότι θα πληρώσει περισσότερα αυτό το καλοκαίρι σε σχέση με το προηγούμενο, ενώ το 47% αναμένει ότι οι τιμές θα παραμείνουν υψηλές. Ο Bob Carpenter, διευθύνων σύμβουλος της GS1 US, σημείωσε ότι «οι καταναλωτές αναλύουν τα προϊόντα περισσότερο από ποτέ» και υπογράμμισε τον ρόλο της τεχνολογίας: «Οι κωδικοί QR στις συσκευασίες μπορούν να προσφέρουν άμεση, αξιόπιστη πληροφόρηση, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη του καταναλωτή και βοηθώντας τον να κάνει πιο συνειδητές επιλογές».

Η πίεση στα οικονομικά των νοικοκυριών οδηγεί και σε μια ακόμη σημαντική αλλαγή, καθώς οι καταναλωτές γίνονται «αδέσμευτοι», όπως δείχνει πρόσφατη έρευνα της Upside. Δηλαδή, δεν μένουν πιστοί σε ένα μόνο κατάστημα, αλλά επισκέπτονται διαφορετικούς λιανοπωλητές, συγκρίνουν τιμές και προσαρμόζουν τις αγορές τους στις δικές τους ανάγκες. Κατά μέσο όρο, οι καταναλωτές στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι κάθε μήνα επισκέπτονται τρεις διαφορετικές αλυσίδες παντοπωλείων, πέντε εστιατόρια και δύο βενζινάδικα, προκειμένου να βρουν τον καλύτερο συνδυασμό τιμής και ποιότητας.

spot_img

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Γραφτείτε στο newsletter του cibum

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Θάνατοι μωρών από βρεφικό γάλα: Ευρήματα μελέτης για την παγκόσμια επιμονή του παθογόνου Cronobacter sakazakii

Ερευνητές του Πανεπιστημίου του Μέριλαντ βρίσκουν γενετικές ενδείξεις για την παγκόσμια επιμονή του παθογόνου του βρεφικού γάλακτος

Καλλυντικά: Σοβαρός κίνδυνος από τις απομιμήσεις – Συναγερμός για τοξικές ουσίες, βαρέα μέταλλα και παθογόνα

Εκτός από τον κίνδυνο αλλεργίας, τα προϊόντα κακής ποιότητα» μπορεί να περιέχουν «τοξικές» ουσίες, είτε απαγορευμένες είτε πάνω από τα επιτρεπόμενα όρια, παθογόνα και βαρέα μέταλλα - Χωρίς φίλτρα προστασίας τα αντηλιακά

Ελλάδα: Η McDonald’s κατήγγειλε τα KFC στο ΣΕΕ και δικαιώθηκε πανηγυρικά

Σύμφωνα με την απόφαση του ΣΕΕ η διαφήμιση των KFC, περιέχει δήλωση μοναδικότητας και υπεροχής που δεν τεκμηριώνεται, στοχεύει ευθέως στα Nuggets της McDonald's, μπορεί να οδηγήσει σε παραπλάνηση και σε απαξιωτικά συμπεράσματα για τα McDonald’s και να λειτουργήσει δυσφημιστικά για τον ανταγωνισμό
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα