Η Lidl επενδύει επιπλέον 7 δισεκατομμύρια ευρώ από την προγραμματισμένη δαπάνη της.
Η πενταετής επένδυση της Lidl GB στα βρετανικά τρόφιμα και τη γεωργία πρόκειται να φθάσει τα 25 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2024, ξεπερνώντας κατά 40% την προγραμματισμένη δαπάνη των 18 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Αυτό ισοδυναμεί με επιπλέον 7 δισεκατομμύρια ευρώ και υπογραμμίζει τη συνεχή υποστήριξη του λιανοπωλητή προς τη βρετανική γεωργία και την παραγωγή τροφίμων, ανακοίνωσε η αλυσίδα σούπερ μάρκετ.
Η discounter θα διοργανώσει το εναρκτήριο συνέδριο «Grassroots Farming» τον Φεβρουάριο του επόμενου έτους με στόχο την ενίσχυση των σχέσεων με τους Βρετανούς αγρότες.
Ο Richard Bourns, Εμπορικός Διευθυντής της Lidl GB, δήλωσε: «Καθώς γιορτάζουμε τα 30 χρόνια της Lidl στη Μεγάλη Βρετανία, βοηθάμε να διασφαλίσουμε ότι οι προμηθευτές μας μπορούν να ευημερήσουν στο μέλλον, παρέχοντας τα προϊόντα βρετανικής προέλευσης που αγαπούν οι πελάτες μας όλο το χρόνο».
Οι επενδύσεις καλύπτουν μια σειρά τομέων, και επί του παρόντος τα δύο τρίτα των προϊόντων του discounter εντός της μόνιμης γκάμας του προέρχονται από Βρετανούς προμηθευτές, ενώ το 100% του φρέσκου καθημερινού γάλακτος, του βουτύρου, των αυγών, της κρέμας γάλακτος, του χοιρινού κρέατος, του κοτόπουλου και του βοδινού κρέατος είναι βρετανικά.
«Ένα από τα πράγματα για τα οποία είμαστε πιο υπερήφανοι είναι οι ισχυρές σχέσεις που έχουμε χτίσει με τους Βρετανούς προμηθευτές, οι οποίοι έχουν αναπτυχθεί μαζί μας όλα αυτά τα χρόνια», πρόσθεσε ο Bourns.
Τρόφιμα εγχώριας παραγωγής
«Τώρα περισσότερο από ποτέ, παραμένουμε προσηλωμένοι στην υποστήριξη των Βρετανών αγροτών, διασφαλίζοντας ότι είμαστε αξιόπιστος συνεργάτης για όσους βάζουν ποιοτικά, εγχώρια παραγόμενα τρόφιμα στα ράφια της Lidl σε όλη τη χώρα.
«Συνεχίζοντας να επενδύουμε στη βρετανική γεωργία, συμβάλλουμε στο να διασφαλίσουμε ότι οι προμηθευτές μας θα μπορούν να ευημερήσουν στο μέλλον, παρέχοντας τα βρετανικά προϊόντα που αγαπούν οι πελάτες μας όλο το χρόνο».
Η δέσμευση της Lidl για τα βρετανικά προϊόντα ενισχύεται από το μοντέλο της, το οποίο προσφέρει μια εκτεταμένη γκάμα προϊόντων δικής της μάρκας – περίπου το 90% της προσφοράς των προϊόντων της, σε σύγκριση με το 56% σε ολόκληρο τον κλάδο – που σημαίνει ότι έχει άμεσες σχέσεις με περισσότερους από 650 προμηθευτές από όλη τη χώρα.
Κατά τη διάρκεια του 2024, η αλυσίδα ανακοίνωσε μια σειρά επενδύσεων σε συγκεκριμένους τομείς της βρετανικής βιομηχανίας τροφίμων, συμπεριλαμβανομένης, μιας επένδυσης ύψους 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ στη βρετανική βιομηχανία αυγών ελευθέρας βοσκής.