Μέτρα για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας στους εφήβους.
Τις διαφημίσεις τροφίμων που θεωρεί ότι είναι ανθυγιεινές σχεδιάσει να απαγορεύσει η νορβηγική κυβέρνηση, ακολουθούμενη τα πρότυπα του Ηνωμένου Βασιλείου και άλλες μικρότερες πρωτοβουλίες σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Σύμφωνα με το EuroWeeklyNews χώρα πρόκειται να θεσπίσει μία ιστορική απαγόρευση κατά του πρόχειρου φαγητού, εμποδίζοντας τους παραγωγούς ανθυγιεινών τροφίμων να στοχεύουν παιδιά και εφήβους στις διαφημίσεις τους. Μάλιστα η μη συμμόρφωση με τη νέα νομοθεσία θα επιφέρει βαριά πρόστιμα.
Μέχρι τώρα, οι νορβηγικές εταιρείες τροφίμων είχαν αυτορυθμιστεί και απομακρύνονταν περισσότερο από τη διαφήμιση που προσελκύει τα βλέμματα των παιδιών, αλλά αυτή η νέα απόφαση θα την καταστήσει υποχρεωτική. Ο νέος νόμος θα απαγόρευε εντελώς τις διαφημίσεις για αυτό που η νορβηγική κυβέρνηση θεωρεί πρόχειρο φαγητό, συμπεριλαμβανομένων γλυκών, παγωτών και ανθρακούχων ποτών, και αντίθετα θα θέσει «κατώφλια θρεπτικών συστατικών» για τον εντοπισμό της πιο ανθυγιεινής επιλογής τροφίμων σε άλλες κατηγορίες τροφίμων, όπως το γιαούρτι και τα ανθρακούχα ποτά. δημητριακά με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη.
Είναι πιθανό να υπάρξουν υψηλά πρόστιμα για παραβάσεις, καθώς αυξάνουν επίσης το όριο ηλικίας της απαγόρευσης από τα 13 στα 18 έτη. Αυτή ήταν η μουσική στα αυτιά των υποστηρικτών των καταναλωτών και η κατάπληξη της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών της Νορβηγίας. Επί του παρόντος, η νορβηγική κυβέρνηση διεξάγει δημόσια διαβούλευση, αλλά οι πρώιμοι δείκτες δείχνουν ότι το νομοσχέδιο λαμβάνει αρκετή υποστήριξη από τον κόσμο.