Τι έδειξε η έρευνα της Cargill για τους “απαιτητικούς” καταναλωτές.
Δυστυχώς υγιεινές επιλογές και απόλαυση δεν πάνε μαζί, παρ ́όλα αυτά οι καταναλωτές φαίνεται να αναζητούν προϊόντα που συνδυάζουν και τα δυο. Σε νέα έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρία τροφίμων Cargill, ανακάλυψε πως οι καταναλωτές τους ψωνίζουν προϊόντα με γνώμονα αυτά τα δύο, και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν και κάτι παραπάνω για να τα αποκτήσουν.
Η έρευνα «The Sweet Delight – Decoding Consumer Bakery Decisions» εξέτασε 1.200 Αμερικανούς καταναλωτές και τις αιτίες που τους παρακινούν στην αγορά προϊόντων όπως το κέικ, τα γλυκά και τα μπισκότα. Αυτές περιλαμβάνουν προσδοκίες σχετικά με τις υφές, τους ισχυρισμούς συσκευασίας και τα συστατικά. Η Jana Mauck, υπεύθυνη μάρκετινγκ παγκόσμιας κατηγορίας αρτοποιίας στην Cargill, επεκτείνεται στους βασικούς
παράγοντες που ωθούν την καινοτομία στην υγιή απόλαυση στον τομέα του αρτοποιίας.
«Γενικά, μετά την πανδημία, οι Αμερικανοί καταναλωτές υιοθετούν μια πιο προληπτική προσέγγιση για την υγεία και προσέχουν περισσότερο τις επιλογές τροφίμων και ποτών. Όλο και περισσότερο, οι καταναλωτές βλέπουν τώρα και τα τρόφιμα ως φάρμακο», λέει στο FoodIngredientsFirst. «Γνωρίζουν καλύτερα πώς ορισμένα συστατικά υποστηρίζουν τους στόχους υγείας τους και είναι απαιτητικά προϊόντα που θεωρούνται πιο
υγιεινά και με πιο λειτουργικά οφέλη για την υγεία – μια τάση που γίνεται πιο εμφανής στην αρτοποιία».
Η Mauck τονίζει πως έχει μεγάλη σημασία για τους καταναλωτές “η υγιεινή απόλαυση” καθώς την συνδέουν με κάτι πιο ποιοτικό, αποτελούμενο από υγιεινά συστατικά. “Παρατηρήσαμε επίσης έντονο ενδιαφέρον για τα
αρτοσκευάσματα που προσέφεραν οφέλη ειδικά για την υγεία, όπως η υγεία της καρδιάς και η υποστήριξη του ανοσοποιητικού μέσω συστατικών όπως ολικής αλέσεως δημητριακά, φυσικές γλυκαντικές ουσίες, ξηροί καρποί και σπόροι, καθώς και φρούτα και λαχανικά όπως μήλα, βατόμουρα, κολοκύθα και καρότα.
Όλα αυτά τους κάνουν να πιστεύουν ότι το προϊόν είναι πιο υγιεινό και επομένως καλύτερο για αυτούς», εξηγεί.
Μέσω της συγκεκριμένης έρευνας, γίνεται φανερό το ποσό απαιτητικοί είναι οι καταναλωτές που θέλουν να απολαμβάνουν τα πιο λαχταριστά προϊόντα χωρίς να έχουν επίπτωση στο βάρος τους, και ταυτόχρονα να είναι και υγιεινά. Όπως τονίζει η Mauck, αυτές οι ανάγκες πολύ δύσκολα ικανοποιούνται σήμερα, γεγονός που αφήνει περιθώριο για δημιουργία καινούριων, καινοτόμων προϊόντων.
Μέσω της έρευνας επιβεβαιώθηκε πως παραπάνω από τους μισούς καταναλωτές αγοράζουν προϊόντα με γνώμονα την απόλαυση. Παράλληλα, το μεγαλύτερο ποσοστό των συμμετεχόντων στην έρευνα υποστηρίζουν το ποσό σημαντικό ρόλο παίζει η ετικέτα “ολικής άλεσης” για παράδειγμα, και το πόσο επηρεάζει τις αγορές τους.
Η συγκεκριμένη έρευνα της Cargill, είναι μέρος μιας μεγαλύτερης μελέτης που εστιάζει στις τάσεις, τις συμπεριφορές και τα κίνητρα που διαμορφώνουν το τοπίο των τροφίμων και των ποτών.