Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου, 2025
10.2 C
Athens

Το Ελληνικό website για την ποιότητα, την ασφάλεια και την "ψυχή" των τροφίμων.

Οινοποιεία: Έρευνα για αύξηση των πωλήσεων μέσω της εμπειρίας “Cellar Door”

ΑρχικήΝέαΟινοποιεία: Έρευνα για αύξηση των πωλήσεων μέσω της εμπειρίας "Cellar Door"
spot_img

Οι αγορές κρασιών απευθείας από τα οινοποιεία ενισχύουν την προσκόλληση στο εμπορικό σήμα και την αύξηση των πωλήσεων

Οι αγορές κρασιού κατευθείαν από τις “Cellar Door” (πόρτες κελαριών) δηλαδή από τις εγκαταστάσεις των οινοποιείων έχει αποδειχθεί ότι παρέχουν υψηλότερες αποδόσεις από τις χονδρικές στην εγχώρια και εξαγωγική αγορά. Ο όρος “πόρτες κελαριών” αν και έχει παρέλθει, ιστορικά εξηγείται ως εξής: Ο κόσμος χτυπούσε τις πόρτες του κελαριού για να ειδοποιήσει τους οινοπαραγωγούς για την παρουσία τους. Σήμερα ως Cellar door εννοείται η αίθουσα πωλήσεων σε οινοποιείο.

Έρευνα που βασίζεται σε πελάτες έχει αποδείξει ότι οι απολαυστικές εμπειρίες από τις Cellar Door είναι απαραίτητες για την οικοδόμηση προσκόλλησης στο εμπορικό σήμα, τη δημιουργία διαρκών πελατών και την αύξηση των πωλήσεων επιτόπου αλλά και μετά την επίσκεψη. Ωστόσο, οι πελάτες συν-δημιουργούν εμπειρίες Cellar door με το προσωπικό, καθώς ο καθένας προσεγγίζει την εμπειρία με μοναδικές πραγματικότητες που καθοδηγούν τις προσδοκίες τους. Η σπάνια βιβλιογραφία περιλαμβάνει εμπειρίες και από τη σκοπιά του προσωπικού. 

Ερευνητές εξέτασαν δεδομένα από εμπειρίες Cellar door με συνεντεύξεις από 33 καταναλωτές κρασιού που κυμαίνονται στη συμμετοχή του κρασιού, από αρχάριους κρασιού έως ιδιαίτερα εμπλεκόμενους ενθουσιώδεις και οινοποιούς. Είκοσι δύο από τους καταναλωτές ήταν προσωπικό του οινοποιείου με εμπειρίες που κυμαίνονταν από λίγους μήνες έως ιδιοκτήτες μακροχρόνιων οικογενειακών οινοποιείων. Τα ευρήματα της μελέτης δείχνουν ότι η ευχάριστη σύνδεση με σεβασμό όλων των συμμετεχόντων δημιουργεί ευχάριστες εμπειρίες. Η ζεστασιά του χαιρετισμού, που ενισχύεται περαιτέρω από τη σχέση προσωπικού-πελάτη, που αναπτύχθηκε μέσω συνομιλίας με γνώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της εμπειρίας, αυξάνει την προσκόλληση στην επωνυμία. Η από κοινού δημιουργία σύνδεσης γίνεται ο αγωγός μέσω του οποίου δημιουργούνται θετικές εμπειρίες και όπου σφυρηλατείται η προσκόλληση στο εμπορικό σήμα. 

Περισσότερες πληροφορίες για το πως να διαχειρίζεται το προσωπικό ενός οινοποιείου όσους “χτυπάνε την πόρτα του κελαριού” μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ

Ακολουθήστε το Cibum
στα Google News

Μείνετε ενημερωμένοι

Σας άρεσε το αρθρο; Εγγραφείτε για να λαμβάνεται εβδομαδιαία τα πιο σημαντικά άρθρα με θέμα τα τρόφιμα. 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Must read

Χρήση χημικών: Καμπανάκι κινδύνου από Ομάδα επιστημόνων – Προκαλούν σοβαρές ασθένειες στα παιδιά

Ελάχιστοι νομικοί ή πολιτικοί περιορισμοί ισχύουν για τα παγκόσμια χημικά αποθέματα περίπου 350.000 προϊόντων.

Πόσιμο νερό: 6.800 περιπτώσεις καρκίνου το χρόνο από νερό μολυσμένο με χημικές ουσίες PFAS

Μελέτη δείχνει ότι σε περιοχές, όπου το πόσιμο νερό ξεπέρασε τα συνιστώμενα μέγιστα επίπεδα PFAS είχαν υψηλότερη συχνότητα εμφάνισης καρκίνων του πεπτικού, του ενδοκρινικού, του αναπνευστικού και του στόματος και του λαιμού
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Ροή Ενημέρωσης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_imgspot_img

Δείτε επίσης!
Προτεινόμενα άρθρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο