Η εταιρεία φέρεται να δρα ενάντια στην βούληση των καταναλωτών να μη λαμβάνουν διαφημιστικά μηνύματα ή τηλεφωνήματα στο κινητό τους.
Ομαδική αγωγή κατατέθηκε ενάντια στην Pizza Hut Inc., για παραβίαση του Νόμου για την Προστασία των Καταναλωτών, αφού φέρεται να αποστέλλει μηνύματα στους καταναλωτές ακόμα και αφού προσπάθησαν να αποτρέψουν τη λήψη τους.
Στην αγωγή που κατατέθηκε στο ομοσπονδιακό δικαστήριο της Ουάσιγκτον στις ΗΠΑ, ο ενάγων Danuel Cortez, ισχυρίζεται η Pizza Hut δεν ακολουθεί τα νόμιμα πρωτόκολλα τηλεμάρκετινγκ ούτε παρέχει στους εργαζομένους της την κατάλληλη εκπαίδευση, κατά παράβαση του Νόμου για την Προστασία Καταναλωτών Τηλεφωνικών (TCPA ).
Η εταιρεία φέρεται να δρα επίσης ενάντια στην βούληση των καταναλωτών να μη λαμβάνουν διαφημιστικά μηνύματα ή τηλεφωνήματα στο κινητό τους.
Ο Cortez υποστηρίζει ότι ζήτησε από την Pizza Hut να σταματήσει να επικοινωνεί μαζί του τον Απρίλιο του 2022, αλλά ότι η αλυσίδα εστιατορίων του έστειλε μηνύματα κειμένου τον Μάιο και τον Ιούνιο που ακολούθησαν. Ως εκ τούτου, ο Cortez πιστεύει ότι με την αγωγή του θα εκπροσωπήσει ένα εθνικό δείγμα καταναλωτών, στους οποίους έχει συμβεί το ίδιο πράγμα, εισβάλλοντας στην ιδιωτική τους ζωή.
«Οι παράνομες πράξεις της κατηγορούμενης εταιρείας προκάλεσαν βλάβη στον Ενάγοντα και τα μέλη της ομαδικής αγωγής, συμπεριλαμβανομένων των νόμιμων ζημιών, ταλαιπωρίας, παραβίασης της ιδιωτικής ζωής, επιδείνωσης, ενόχλησης και παραβίασης των νόμιμων δικαιωμάτων απορρήτου τους», αναφέρει η ομαδική αγωγή κατά της Pizza Hut.
Ο ενάγων απαιτεί μια δίκη από τους ενόρκους και ζητά δηλωτικά και ασφαλιστικά μέτρα καθώς και επιδίκαση νόμιμων αποζημιώσεων για τον ίδιο και όλα τα μέλη της αγωγής, αναφέρει ο ιστότοπος Top Class Actions.